Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat

Fremhevede innlegg

Skrevet
Orly skrev (10 minutter siden):

Nettop, flere som har behov for å roe ned etter en skoledag 

Vi kan kun konkludere etter hva som blir lagt ut. Vil hun ikke at vi skal tro hun sitter mye på iPad - slutt å snap 8 av 10 bilder med iPad i hånda, problem løst. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
EmVeeJee skrev (1 time siden):

Vi kan kun konkludere etter hva som blir lagt ut. Vil hun ikke at vi skal tro hun sitter mye på iPad - slutt å snap 8 av 10 bilder med iPad i hånda, problem løst. 

Konkluder som du vil, tenker voksne klarer å skjønne at man ikke ser alt som foregår i livet deres og ikke dømmer utfra noen snapper her og der

• Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (42 minutter siden):

Konkluder som du vil, tenker voksne klarer å skjønne at man ikke ser alt som foregår i livet deres og ikke dømmer utfra noen snapper her og der

Men moren har jo sagt det flere ganger selv? At datteren blir stimulert på skolen, så hjemme får hun sitte med iPaden sin om det er det hun vil!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
shab skrev (1 time siden):

Men moren har jo sagt det flere ganger selv? At datteren blir stimulert på skolen, så hjemme får hun sitte med iPaden sin om det er det hun vil!

Ja men det står fortsatt ikke hele tiden 

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, Orly said:

Hun sa fortsatt ikke at hun var der 24/7 nei

Nei, hun er jo tross alt på skolen. Så det er noen timer der og. Skjønner du er kompis med denne mammaen. 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rufs skrev (6 timer siden):

Nei, hun er jo tross alt på skolen. Så det er noen timer der og. Skjønner du er kompis med denne mammaen. 🤣

🤦🏻‍♀️ ja man må være selvsagt være venninne fordi man ikke konkluderer i vilden sky utfra noen få snapper 🙄

Men Nei, dessvere for deg så tar du feil, kjenner ikke hun jeg.

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nå skal hun plutselig ha sosiale medier pause for å fokusere på familien sin ut 2023. Så bra da!

• Hjerte 2
Skrevet

Som forventet hadde hun heldigvis tid til å legge ut annonse 😊

• Liker 1
Skrevet
shab skrev (11 minutter siden):

Som forventet hadde hun heldigvis tid til å legge ut annonse 😊

Godt du har tid til å komme innom her og opplyse om det 

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (23 timer siden):

Godt du har tid til å komme innom her og opplyse om det 

Synes bare det er fascinerende hvordan man kan erklære sosiale medier pause, men likevel bruke kanalen sin for reklame/spons.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
shab skrev (5 timer siden):

Synes bare det er fascinerende hvordan man kan erklære sosiale medier pause, men likevel bruke kanalen sin for reklame/spons.

Det var en reklame , ikke noe som skjer hver dag, ser ikke problemet 

Skrevet
Orly skrev (16 timer siden):

Det var en reklame , ikke noe som skjer hver dag, ser ikke problemet 

Jeg ser problemet. Hun har bygget opp sin sosiale medier profil gjennom løvemammaene. Når man erklærer sosiale medier pause, for så å logge på etter noen dager for å legge ut spons/reklame så er det tydelig hva intensjonen er.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
shab skrev (9 minutter siden):

Jeg ser problemet. Hun har bygget opp sin sosiale medier profil gjennom løvemammaene. Når man erklærer sosiale medier pause, for så å logge på etter noen dager for å legge ut spons/reklame så er det tydelig hva intensjonen er.

Hæ? Nå må du faktisk gi deg.

Kanskje hun har allerede avtalt med de hun blir sponset med at den datoen så må hun faktisk legge ut innlegg? Det med pause fra sosiale medier kan jo ha komt etter at hun avtalte med de hun blir sponset av. 

• Liker 2
Skrevet

Dagens snapper deler veldig mye om begge barnas psykiske og fysiske helse synes jeg.

Skulle ønske det kom et lovverk som forhindret denne utleveringen snart.

• Liker 5
Skrevet
Jadasikkert29 skrev (3 timer siden):

Hæ? Nå må du faktisk gi deg.

Kanskje hun har allerede avtalt med de hun blir sponset med at den datoen så må hun faktisk legge ut innlegg? Det med pause fra sosiale medier kan jo ha komt etter at hun avtalte med de hun blir sponset av. 

Bygger man opp en sosiale medier profil gjennom barnet sitt så må man tåle kritikk.

• Liker 4
Skrevet
shab skrev (7 timer siden):

Ja at du ser problemet skjønte jeg siden du kritiserer alt . Men det var snakk om en reklame så jeg ser fortsatt ikke problemet . 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har K skrevet på instagrammen sin at hun og R skal separeres og flytte fra hverandre.

jeg er veldig overasket. Det er jo ikke lenge siden de giftet seg og ikke lenge siden baby A. Ble født . Og hun har skrytet såå mye av mannen sin. 

• Liker 3
Skrevet
Cyndaquil skrev (1 minutt siden):

Nå har K skrevet på instagrammen sin at hun og R skal separeres og flytte fra hverandre.

jeg er veldig overasket. Det er jo ikke lenge siden de giftet seg og ikke lenge siden baby A. Ble født . Og hun har skrytet såå mye av mannen sin. 

Veldig trist å lese.. veldig trist på jenta sine vegner.. blir nok ennå mer seng og ipad på henne nå.. 

• Liker 5
Skrevet
Kosetosta skrev (Akkurat nå):

Veldig trist å lese.. veldig trist på jenta sine vegner.. blir nok ennå mer seng og ipad på henne nå.. 

jeg dømmer ikke iPad bruken , da jeg har forstått det slik at autistiske barn finner en del ro og trøst i skjerm. 

men jeg liker IKKE og støtter ikke holdningen hennes til barna. Hun menge det var OK å dele ansikt og sårbare situasjoner fra barn 1 fordi barn 1 ikke var funksjonsfrisk, men det var barn 2. innlegget er slettet, men det glemmer jeg aldri og jeg ble kvalm av holdningen 

jeg dømmer ikke de som deler noen få bilder av barna sine på SOME innimellom i positive situasjoner. Men støtter ikke de som behandler er funksjonshemmet barn anderledes enn et friskt et fordi det funksjonshemmende ikke forstår 

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...