Vegglampe Skrevet 30. april 2022 #1201 Del Skrevet 30. april 2022 Pannekakekake skrev (13 minutter siden): Hun som var gjest i dag, sa at da dattera med immunsvikt var syk med korona, var hun så tett i pusten en natt at hvis legene hadde sett henne hadde de ikke vært fornøyd med at de ikke dro på sykehuset, og at hun var glad for at hun ikke visste hva oksygenmetningen hennes var den natta 😳 Hvorfor dro hun ikke på sykehuset med henne om det var så ille? Det lurte jeg også veldig på... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student2000 Skrevet 8. mai 2022 #1202 Del Skrevet 8. mai 2022 Sykehuset minutt for minutt hos styrelederen.. 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pannekakekake Skrevet 8. mai 2022 #1203 Del Skrevet 8. mai 2022 Student2000 skrev (27 minutter siden): Sykehuset minutt for minutt hos styrelederen.. 🙄 Ja der var det ikke mye privatliv for ungen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. mai 2022 #1204 Del Skrevet 8. mai 2022 Student2000 skrev (1 time siden): Sykehuset minutt for minutt hos styrelederen.. 🙄 Huff ja. Og da snapdagen var over oppfordret hun alle til å fortsette å følge med på IG 😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pannekakekake Skrevet 8. mai 2022 #1205 Del Skrevet 8. mai 2022 FruRosa skrev (3 minutter siden): Huff ja. Og da snapdagen var over oppfordret hun alle til å fortsette å følge med på IG 😳 Er på instagram storiene hennes hun poster "minutt for minutt" nå 😵💫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 8. mai 2022 #1206 Del Skrevet 8. mai 2022 Pannekakekake skrev (13 minutter siden): Er på instagram storiene hennes hun poster "minutt for minutt" nå 😵💫 Hva heter hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pannekakekake Skrevet 8. mai 2022 #1207 Del Skrevet 8. mai 2022 tullerikke skrev (5 minutter siden): Hva heter hun? Bettinalindgren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 11. mai 2022 #1208 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg skjønner ikke helt dette med pleiepenger. Hvorfor får noen løveforeldre pleiepenger når barna er dekt av assistenter/skole 24 timer i døgnet? Eller tilfeller der barna bor mye på institusjon/og hos barnefar- hvorfor får mor da 100% pleiepenger? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 11. mai 2022 #1209 Del Skrevet 11. mai 2022 LinnKatrine skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke helt dette med pleiepenger. Hvorfor får noen løveforeldre pleiepenger når barna er dekt av assistenter/skole 24 timer i døgnet? Eller tilfeller der barna bor mye på institusjon/og hos barnefar- hvorfor får mor da 100% pleiepenger? Dersom barnet er hovedsakelig på institusjon høres det merkelig ut med 100% pleiepenger. Men i tilfeller der barnet har fullt skoletilbud kan man likevel få innvilget pleiepenger dersom det er mye nattevåk og forelderen må sove på dagtid for å ta igjen den tapte søvnen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. mai 2022 #1210 Del Skrevet 11. mai 2022 LinnKatrine skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke helt dette med pleiepenger. Hvorfor får noen løveforeldre pleiepenger når barna er dekt av assistenter/skole 24 timer i døgnet? Eller tilfeller der barna bor mye på institusjon/og hos barnefar- hvorfor får mor da 100% pleiepenger? Feks fordi foreldre alltid må være tilgjengelig i tilfelle, eller de må sove på dagen fordi de har nattevakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 12. mai 2022 #1211 Del Skrevet 12. mai 2022 LinnKatrine skrev (På 11.5.2022 den 11.33): Jeg skjønner ikke helt dette med pleiepenger. Hvorfor får noen løveforeldre pleiepenger når barna er dekt av assistenter/skole 24 timer i døgnet? Eller tilfeller der barna bor mye på institusjon/og hos barnefar- hvorfor får mor da 100% pleiepenger? Noen foreldre er i beredskap selv om de sover om natten.De sover med alarm som kan gå av flere ganger i løpet av natten selv om de har nattevakt. Eller de er selv våken nattevakt for barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 13. mai 2022 #1212 Del Skrevet 13. mai 2022 Hatten av for dagens løvemamma! Alene med fire barn med spesielle behov, syk selv men står i kampene ❤️ Minimalt med utlevering annet enn seg selv. Jeg bøyer meg i støvet! Barna dine er heldig som har deg! Aldri gi opp! 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 14. mai 2022 #1213 Del Skrevet 14. mai 2022 LunaPuna1 skrev (På 11.5.2022 den 12.52): Dersom barnet er hovedsakelig på institusjon høres det merkelig ut med 100% pleiepenger. Men i tilfeller der barnet har fullt skoletilbud kan man likevel få innvilget pleiepenger dersom det er mye nattevåk og forelderen må sove på dagtid for å ta igjen den tapte søvnen. De bruker også mye tid på timer med sykehus/annet helsepersonell, møter med kommune og andre instanser, bestilling og ordning av utstyr +++. Enkelte barn er så syke at det ikke lar seg forene med å jobbe, selv om barnet er dekket opp med BPA og andre typer assistanse store deler av eller hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 16. mai 2022 #1214 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg reagerer litt på denne snap-kontoen. Klart det er fint for andre foreldre å finne noen i samme situasjon, men er det ikke litt påfallende å ha 4-8 barn der ALLE har minst tre diagnoser? Jeg får en ekkel smak i munnen når det presenteres bilder av hvert enkelt barn med en lang smørbrødliste om alt som feiler dem, sammen med et par personlighetstrekk litt sånn her: Tone-Lill, 14: ADHD Snilll Rotekopp Eksem Migrene CP Omtenksom Dysleksi Angst Glad i mennesker Elsker pizza Fibromyalgi Nedsatt syn Spisevegring Fotballnerd (Bareet tenkt eksempel) Hvorfor er det nødvendig for oss å få vite hver minste ting som plager ungen- hva med personvernet? Har selvfølgelig medfølelse med familiene det gjelder, men synes det blir litt feil å utlevere barn på denne måten. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. mai 2022 #1215 Del Skrevet 16. mai 2022 Svartfugl skrev (47 minutter siden): Jeg reagerer litt på denne snap-kontoen. Klart det er fint for andre foreldre å finne noen i samme situasjon, men er det ikke litt påfallende å ha 4-8 barn der ALLE har minst tre diagnoser? Jeg får en ekkel smak i munnen når det presenteres bilder av hvert enkelt barn med en lang smørbrødliste om alt som feiler dem, sammen med et par personlighetstrekk litt sånn her: Tone-Lill, 14: ADHD Snilll Rotekopp Eksem Migrene CP Omtenksom Dysleksi Angst Glad i mennesker Elsker pizza Fibromyalgi Nedsatt syn Spisevegring Fotballnerd (Bareet tenkt eksempel) Hvorfor er det nødvendig for oss å få vite hver minste ting som plager ungen- hva med personvernet? Har selvfølgelig medfølelse med familiene det gjelder, men synes det blir litt feil å utlevere barn på denne måten. Jeg også reagerer på at i familier med flere barn så har alle flere diagnoser. Ofte en av foreldrene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. mai 2022 #1216 Del Skrevet 16. mai 2022 Det er da ikke uvanlig at det er flere familiemedlemmer med diagnoser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 16. mai 2022 #1217 Del Skrevet 16. mai 2022 tullerikke skrev (2 timer siden): Jeg også reagerer på at i familier med flere barn så har alle flere diagnoser. Ofte en av foreldrene også. Arv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 16. mai 2022 #1218 Del Skrevet 16. mai 2022 Svartfugl skrev (3 timer siden): Jeg reagerer litt på denne snap-kontoen. Klart det er fint for andre foreldre å finne noen i samme situasjon, men er det ikke litt påfallende å ha 4-8 barn der ALLE har minst tre diagnoser? Jeg får en ekkel smak i munnen når det presenteres bilder av hvert enkelt barn med en lang smørbrødliste om alt som feiler dem, sammen med et par personlighetstrekk litt sånn her: Tone-Lill, 14: ADHD Snilll Rotekopp Eksem Migrene CP Omtenksom Dysleksi Angst Glad i mennesker Elsker pizza Fibromyalgi Nedsatt syn Spisevegring Fotballnerd (Bareet tenkt eksempel) Hvorfor er det nødvendig for oss å få vite hver minste ting som plager ungen- hva med personvernet? Har selvfølgelig medfølelse med familiene det gjelder, men synes det blir litt feil å utlevere barn på denne måten. Hun ene la til og med ut at katten deres var hjertesyk... så ingen tvil om at det er et veldig diagnosefokus i enkelte av disse familiene 👌 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 16. mai 2022 #1219 Del Skrevet 16. mai 2022 Chroma skrev (På 24.4.2022 den 10.51): Man kan dele erfaringer og støtte hverandre uten massiv utlevering av mindreårige barn. Enig. Det er stor forskjell på å starte en blogg for å kanskje nå ut til flere med samme diagnoser og å selge barna for spons. For det er det de gjør. Og selv om de andre barna kanskje er de heldige her, tviler jeg på at det er den følelsen de sitter med. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 16. mai 2022 #1220 Del Skrevet 16. mai 2022 Orly skrev (4 timer siden): Det er da ikke uvanlig at det er flere familiemedlemmer med diagnoser Neida, dethar du sikkert rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå