Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm bettina snikfilma sønnens tvangshandlinger i går på insta story, synes det er veldig ugreit. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekakekake skrev (11 minutter siden):

Ehm bettina snikfilma sønnens tvangshandlinger i går på insta story, synes det er veldig ugreit. 

Helt forferdelig. Hun er den aller verste til å utlevere unga sine, synes jeg. Hun og hun svenske. Fysj, ugreit å se 😪

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Pannekakekake skrev (1 time siden):

Ehm bettina snikfilma sønnens tvangshandlinger i går på insta story, synes det er veldig ugreit. 

Fy faen. Det er det eneste jeg har å si. At dette ikke er straffbart forstår jeg ikke. Og at en forelder kan gjøre det mot barna sine er ubegripelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (2 timer siden):

Fy faen. Det er det eneste jeg har å si. At dette ikke er straffbart forstår jeg ikke. Og at en forelder kan gjøre det mot barna sine er ubegripelig. 

Denne massive utleveringen er hårreisende. Jeg vet mer om disse barnas helsesituasjon enn jeg vet om mine egne tantebarn. 
Og når det gjelder barnet med generalisert angst. På hvilken måte hjelper det barnet at det utleveres om de mest private ting? For et menneske med den type angst som blir beskrevet, ville jeg tro at dette nettopp ville forsterke angstproblematikken! Hvordan kan man som forelder ikke selv se det? Jeg hadde i hvert fall hatt store problemer med å takle at mammaen min fortalte potensielt hele Norge om mine personlige utfordringer. 

Og jeg håper ikke disse barna vokser opp i den tro at de kun er diagnosen sin. Det er vel dessverre en viss fare for det, når man ser på det vannvittige diagnose- fokuset enkelte på denne kanalen har.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
_Malene skrev (3 minutter siden):

Denne massive utleveringen er hårreisende. Jeg vet mer om disse barnas helsesituasjon enn jeg vet om mine egne tantebarn. 
Og når det gjelder barnet med generalisert angst. På hvilken måte hjelper det barnet at det utleveres om de mest private ting? For et menneske med den type angst som blir beskrevet, ville jeg tro at dette nettopp ville forsterke angstproblematikken! Hvordan kan man som forelder ikke selv se det? Jeg hadde i hvert fall hatt store problemer med å takle at mammaen min fortalte potensielt hele Norge om mine personlige utfordringer. 

Og jeg håper ikke disse barna vokser opp i den tro at de kun er diagnosen sin. Det er vel dessverre en viss fare for det, når man ser på det vannvittige diagnose- fokuset enkelte på denne kanalen har.

Ja, dette er virkelig ikke greit. Og de gjemmer seg bak utsagn om at de vil spre informasjon og støtte andre. Jeg har ikke ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fremdeles at det deles mye mer på instagram av utenlandske foreldre. Selv er jeg innom løvemamma snappen avogtil når jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (4 timer siden):

Jeg synes fremdeles at det deles mye mer på instagram av utenlandske foreldre. Selv er jeg innom løvemamma snappen avogtil når jeg har tid.

Nå er det ikke konkurranse om å være verst :)

Det går an å se på noe og tenke "Det der er ikke greit" uten at det må sammenlignes med noe.

Endret av Emmelise
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Gjest i dag. Snakk om å eksponere barnet fullstendig!!!! Er jo sønnen som åpenbart ikke forstår hva dette innebærer som snakker på snappen i dag. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (11 timer siden):

Herlighet. Gjest i dag. Snakk om å eksponere barnet fullstendig!!!! Er jo sønnen som åpenbart ikke forstår hva dette innebærer som snakker på snappen i dag. 

Ja, og so kjem det med den klassiske "Alle videoene blir publisert med samtykke av barna".

BARN KAN IKKJE SAMTYKKE 

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettina, som er politisk aktiv og dermed må ha en viss hjernekapasitet bør skjønne at dette ikke nødvendigvis bringer lykke og hell videre i livet til barna. Noen av mødrene, sier ikke at det er bedre at de utleverer sitt handikappede barn av den grunn, men noen har barn som er multihandikappet både mentalt og fysisk. Barna vil ikke leve opp i voksen alder. Bettina sine barn vil etterhvert bli samfunnsborgere mer eller mindre på egne ben. Det hun gjør mot dem styrker ikke akkurat sjansene deres for å lykkes i voksenlivet. Jeg tenker at her må noen ta grep, hvis de ikke allerede har gjort det og sende en bekymringsmelding til barnevernet. Ikke for å ta barna ut av familien, det virker jo som hun er en veldig god mor som gjør det hun kan for barna (bortsett fra denne voldsomme utleveringen), men hun trenger å få det inn med teskje. At det å krenke barnets rett til privatliv, faktisk ikke er lov.

 

Straffeloven § 267 om krenkelse av privatlivets fred. Straffeloven § 267 rammer den som gjennom offentlig meddelelse krenker privatlivets fred. Strafferammen for overtredelse av bestemmelsen er bot eller fengsel inntil 1 år. Domfellelse krever at gjerningspersonen har handlet forsettlig, jf.

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esselte skrev (1 time siden):

Burde ikke hun som snapper i dag tenke litt på ungenes kosthold? 

Eeh?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Esselte skrev (2 timer siden):

Burde ikke hun som snapper i dag tenke litt på ungenes kosthold? 

Hvorfor sier du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hva barnas kosthold består av? Det vet du ingenting om, og der har du nada å bry deg med. 

Er vel fettfobi pga mor ikke er mager og fordommer som snakker tenker jeg.

Dagens snapper har tre fine unger, og hun virker som ei reflektert og oppegående mor og kvinne. 

Skjerp deg 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esselte skrev (9 timer siden):

Burde ikke hun som snapper i dag tenke litt på ungenes kosthold? 

Rapportert ! Håper dette blir slettet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (9 timer siden):

Hvordan vet du hva barnas kosthold består av? Det vet du ingenting om, og der har du nada å bry deg med. 

Er vel fettfobi pga mor ikke er mager og fordommer som snakker tenker jeg.

Dagens snapper har tre fine unger, og hun virker som ei reflektert og oppegående mor og kvinne. 

Skjerp deg 

Jeg kjenner at jeg blir lei meg på Maiken sin vegne. Hun har et bra kosthold til hele familien sin og det er helt ut av sin plass å kommentere slike ting. Så godt at du også ser det. 
Og ja jeg kjenner familien godt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd med beinet til barnet til hun som snappa i går? Fikk bare med meg de siste snappene, så ikke på i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekakekake skrev (12 minutter siden):

Hva hadde skjedd med beinet til barnet til hun som snappa i går? Fikk bare med meg de siste snappene, så ikke på i går

Husker ikke detaljene helt, men det var i hvertfall en sykehusfeil. Noe gikk galt under en operasjon, og så ble det oppdaget for sent til at foten kunne reddes. De skulle inn via lysken for å lukke ductus(?), og så var det et eller annet som gikk galt underveis der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle lukke igjen ductus, men rev over hovedpulsåren i samme operasjon. Det oppdaget de først dagen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...