Gå til innhold

"Jorden rundt på seks steg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye fake med den produksjonen. På Instagramen til Kathrine Sørland ser man at hun var i startlandet i mai, mens oppholdet i Miami finner sted i august, og at hun i tillegg tar noen dager ferie der... 🙄

Anonymkode: 64691...b14

Kan jo hende at det var ikke under produksjon men hun faktisk hadde ferie?? 

Anonymkode: 64271...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende at det var ikke under produksjon men hun faktisk hadde ferie?? 

Anonymkode: 64271...6a8

Hun tok bilde av seg selv på jobb og skrev at hun var på tvjobb. Var ikke til å ta feil av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, niniel skrev:

Hun tok bilde av seg selv på jobb og skrev at hun var på tvjobb. Var ikke til å ta feil av. 

Kan være flere TV jobber da

Anonymkode: 64271...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror nok det er noe juks, ja... Men jeg syns konseptet er kult uansett. 
Et annet eksempel på at det er juks var når Mikkel Niva og Herman Flesvig var med. De fikk full barbering et av stedene de var på. Neste dag var de i et nytt land og da hadde de plutselig 3-dagerskjegg igjen.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan være flere TV jobber da

Anonymkode: 64271...6a8

Bilde tatt i mai: hun befinner seg i verdens minst besøkte land (fakta). Midt inne i bushen. Tar bilde i en kakaoplantasje av en halv spist kakaofrukt, som hun også hadde på tv programmet. Er på tvjobb. 

August: hun er i Miami, tar bilde på samme balkong som i tvprogrammet i samme kjole som i tvprogrammet. Skriver at hun er på tvjobb. Inkluderer så et par dagers ferie. 

 

You do the math 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Angelheart2 skrev:

Ja, jeg tror nok det er noe juks, ja... Men jeg syns konseptet er kult uansett. 
Et annet eksempel på at det er juks var når Mikkel Niva og Herman Flesvig var med. De fikk full barbering et av stedene de var på. Neste dag var de i et nytt land og da hadde de plutselig 3-dagerskjegg igjen.... 

😂😂

... Enig i at programmet er kult uansett. Var ikke før i siste episode at jeg stusset faktisk, de virket så veldig påtatt da de liksom "landet" i Oslo "Åh, vi kommer RETT fra Miami, altså...!" 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg ikke noe om man må bruke mer tid mellom opptakene, de bruker uansett ikke mer enn seks dager totalt på reising, møte menneskene osv. Det mest spennende er uansett at de kun bruker seks steg fra én person til en annen.

Jeg synes programmet er kjempefint.

Anonymkode: 39ab6...b48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på Madeira som har lært norsk gjennom å se på Grand prix! 😂

Anonymkode: bd8fc...788

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt at Solveig droppet Israel oga den tanna, kunne jo bare fikset det i Lisboa og måka nedpå noen Paralgin forte?

Anonymkode: 4041a...f97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt at Solveig droppet Israel oga den tanna, kunne jo bare fikset det i Lisboa og måka nedpå noen Paralgin forte?

Anonymkode: 4041a...f97

Okei, du har aldri har tannpine med betennelse i kjevebeinet skjønner jeg. I tillegg til at det er vondt på linje med fødselssmerter (paralgin forte er som å skyte elefant med sprettert i denne sammenhengen) er det potensielt farlig, da det lett kan gi sepsis. Selv måtte jeg skrape ut en bit av kjevebeinet da jeg hadde det. Skjønner godt at hun valgte å dra hjem til Norge for å fikse opp i det, og å ikke stille på opptak i den formen hun var i. 

Anonymkode: 64691...b14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, du har aldri har tannpine med betennelse i kjevebeinet skjønner jeg. I tillegg til at det er vondt på linje med fødselssmerter (paralgin forte er som å skyte elefant med sprettert i denne sammenhengen) er det potensielt farlig, da det lett kan gi sepsis. Selv måtte jeg skrape ut en bit av kjevebeinet da jeg hadde det. Skjønner godt at hun valgte å dra hjem til Norge for å fikse opp i det, og å ikke stille på opptak i den formen hun var i. 

Anonymkode: 64691...b14

Jeg også reagerte på at hun ikke fikset det der med en gang, men heller valgte å sette seg på flyet hjem. Og jeg har selv hatt voldsomme tannpiner med betennelse og hevelse. 

Anonymkode: f7ee8...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også reagerte på at hun ikke fikset det der med en gang, men heller valgte å sette seg på flyet hjem. Og jeg har selv hatt voldsomme tannpiner med betennelse og hevelse. 

Anonymkode: f7ee8...be3

Noen vil hjem til mamma med en gang de blir syke. Noen er redd for multiresistente bakterier. Noen har tannlegeskrekk og vil bare bruke en spesiell tannlege. 

Anonymkode: bd8fc...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, du har aldri har tannpine med betennelse i kjevebeinet skjønner jeg. I tillegg til at det er vondt på linje med fødselssmerter (paralgin forte er som å skyte elefant med sprettert i denne sammenhengen) er det potensielt farlig, da det lett kan gi sepsis. Selv måtte jeg skrape ut en bit av kjevebeinet da jeg hadde det. Skjønner godt at hun valgte å dra hjem til Norge for å fikse opp i det, og å ikke stille på opptak i den formen hun var i. 

Anonymkode: 64691...b14

Jeg tenker mer på at de heller ikke da bare droppet å ha det med i serien, sendte Solveig hjem for å fikse tanna, og så dro til Tel Aviv uken etter for eksempel, eller ved en annen anledning hvor de kunne treffe Netta. Svein og Sørland gjorde jo det. De brukte jo syv dager,  men ikle syv dager på rad.

 

Anonymkode: 4041a...f97

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mer på at de heller ikke da bare droppet å ha det med i serien, sendte Solveig hjem for å fikse tanna, og så dro til Tel Aviv uken etter for eksempel, eller ved en annen anledning hvor de kunne treffe Netta. Svein og Sørland gjorde jo det. De brukte jo syv dager,  men ikle syv dager på rad.

 

Anonymkode: 4041a...f97

Ja, Det lurte jeg også på. Samtidig må jeg jo si at det ga en mye mer autentisk opplevelse for meg som seer at de faktisk gjennomførte selv om en ble syk. Slik sett trodde jeg jo mye mer på konseptet i dette programmet enn i det med Svein og Kathrine. 

Anonymkode: 64691...b14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 13.58, niniel skrev:

😂😂

... Enig i at programmet er kult uansett. Var ikke før i siste episode at jeg stusset faktisk, de virket så veldig påtatt da de liksom "landet" i Oslo "Åh, vi kommer RETT fra Miami, altså...!" 🙈

Så teit. Men hvorfor driver de å later som om de må skynde seg så jævlig da? såvidt de rekker fly og ikke får tak i folk osv
Men da er jo det også forklaringa på hvorfor en del ikke virker såå overraska over å få et TV team på besøk. Hvis de har hatt et halvt år på å forberede seg. Syns det er teit at de later som isåfall 

så foresten noe i episoden med Solveig og Helen som jeg stussa på i den sammenhengen. Helen viste Jo bildene på telefon. Og der står dato på bildene. Bilde 4 var 19 juli og bilde 5 var 30 august. Ellernoe . Hvis jeg så riktig da

Anonymkode: 733a6...cbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes folk om at statsfinansierte NRK bruker tusenvis av kroner på å fly kjendiser rundt i verden nå i disse flyskam-tider? Sløsing av statlige midler og miljøsvineri på én gang. 

Anonymkode: cc933...1e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen vil hjem til mamma med en gang de blir syke. Noen er redd for multiresistente bakterier. Noen har tannlegeskrekk og vil bare bruke en spesiell tannlege. 

Anonymkode: bd8fc...788

Vel, nå ville nok ikke Solveig hjem til mamma.... 

Anonymkode: 45317...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

så foresten noe i episoden med Solveig og Helen som jeg stussa på i den sammenhengen. Helen viste Jo bildene på telefon. Og der står dato på bildene. Bilde 4 var 19 juli og bilde 5 var 30 august. Ellernoe . Hvis jeg så riktig da

Anonymkode: 733a6...cbc

Stemmer,  jeg så det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå ville nok ikke Solveig hjem til mamma.... 

Anonymkode: 45317...461

Synes du at du var morsom nå? Idiot. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...