Gå til innhold

"Jorden rundt på seks steg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

– Det er vanlig med «litt juks» i TV-produksjoner, men her ble alt tatt på sparket. Det overraska meg, forteller Silje. 

Fra NRK sin nettside der Silje og Ronny ble intervjuet om programmet. 

Jeg tror på henne. 

Jeg tror at produksjonen gjør en bakgrunnssjekk på de forskjellige alternativene som kommer opp, forteller alternativene om programmet og spør om de kan arrangere et møte. Også velger produksjonen det beste alternativet og gir det videre til programlederne. 

Jeg er ganske så sikker på at reisen ikke er forhåndsplanlagt. Feks ville ikke Kåre Magnus og Ingrid da ha blitt i det mongolske miljøet over så mange steg, for det er rett og slett kjedelig TV. 

Anonymkode: 8836c...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Sophie Elise takket nei til syltetøy fra en fattig gammel dame fordi hun hadde så mye plass i kofferten siden den var full av klær

 

zsoA9vC.jpg.ef11ab502a3e3ea5dd364388189042c5.jpg

2 minutter av det programmet var alt jeg orket. 

Anonymkode: b40a6...875

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når Sophie Elise takket nei til syltetøy fra en fattig gammel dame fordi hun hadde så mye plass i kofferten siden den var full av klær

 

zsoA9vC.jpg.ef11ab502a3e3ea5dd364388189042c5.jpg

2 minutter av det programmet var alt jeg orket. 

Anonymkode: b40a6...875

Helt krise! Du sier bare ja, og så gir du det heller bort videre om du ikke får det med deg. Hun ødelegger hele programmet med klær, sminke, selfies som bare en selvopptatt rosablogger kan det. Go Leo!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, parmanoia skrev:

Helt krise! Du sier bare ja, og så gir du det heller bort videre om du ikke får det med deg. Hun ødelegger hele programmet med klær, sminke, selfies som bare en selvopptatt rosablogger kan det. Go Leo!

Veldig enig!! Jeg har sett alle episodene av dette programmet, og har likt alle veldig godt- bortsett fra denne som ble sendt i dag. Er ikke veldig begeistret for Leo Ajkic heller- men sammenlignet med Sofie Elise er han jo en superinteressant og ålreit fyr! 

Herlighet som hun greide å ødelegge programmet med all selvopptattheten sin. Jeg er TOTALT uinteressert i å se henne posere foran diverse monumenter for å ta bilder til bloggen sin- jeg har jo, nettopp av den grunn, heller aldri klikket meg inn på bloggen hennes. Dama er totalt uinteressant. Og det der fake engasjementet for dyr for å fremstille seg som omsorgsfull og empatisk :rolleyes: :spy: Nei, for en nedtur det var i kveld i dette programmet- men da skal det iallfall ikke mye til for at neste lørdag blir bedre igjen :) 

Anonymkode: 9a8d1...557

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig!! Jeg har sett alle episodene av dette programmet, og har likt alle veldig godt- bortsett fra denne som ble sendt i dag. Er ikke veldig begeistret for Leo Ajkic heller- men sammenlignet med Sofie Elise er han jo en superinteressant og ålreit fyr! 

Herlighet som hun greide å ødelegge programmet med all selvopptattheten sin. Jeg er TOTALT uinteressert i å se henne posere foran diverse monumenter for å ta bilder til bloggen sin- jeg har jo, nettopp av den grunn, heller aldri klikket meg inn på bloggen hennes. Dama er totalt uinteressant. Og det der fake engasjementet for dyr for å fremstille seg som omsorgsfull og empatisk :rolleyes: :spy: Nei, for en nedtur det var i kveld i dette programmet- men da skal det iallfall ikke mye til for at neste lørdag blir bedre igjen :) 

Anonymkode: 9a8d1...557

Bra vi er forskellige! Jeg er veldig fan av Sophie Elise. Leser ikke bloggen hennes, men jeg synes hun virker som en fantastisk sterk person. Jeg vet ikke om noen som får så mange hatefulle ytringer som det hun gjør, men som likevel fortsetter å være seg selv. Åpenbart er hun veldig opptatt av bekreftelse, men det er jo menneskelig og betyr ikke at hun er høy på seg selv. Tvert imot er hun veldig usikker. Hvorfor skal det være ensbetydende med at hun ikke er omsorgsfull og empatisk? Tull.

Anonymkode: 8836c...d46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser programmet ble spilt inn på den tiden hun enda nektet for å ha operert rumpa. ( jrf. svaret hennes til den unge jenta fra Kirgistan) 

og så klarte NRK og ha litt rumpefokus ved flere anledninger i programmet. Tommel ned. 

Men engelsken til SE var veldig bra synes jeg. Tommel opp. 

Anonymkode: 57dfc...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shadowofthewind

Så to episoder, men konseptet virker veldig falkst og for "tilfeldig" til å være sant. Nei, ønsker mer troverdige programmer å se på, og heldigvis er det flere kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser programmet ble spilt inn på den tiden hun enda nektet for å ha operert rumpa. ( jrf. svaret hennes til den unge jenta fra Kirgistan) 

og så klarte NRK og ha litt rumpefokus ved flere anledninger i programmet. Tommel ned. 

Men engelsken til SE var veldig bra synes jeg. Tommel opp. 

Anonymkode: 57dfc...b96

Ja, den rumpe-kommentaren var én av de mange tingene jeg reagerte på med henne. Altså, hun går rundt med det som ser ut som to ballonger inni rumpe-ballene- men insisterer samtidig på at rumpa er helt ekte?!? Hun står altså å lyver folk (og tv-kameraet) rett opp i ansiktet??? Jeg visste forøvrig ikke at hun i ettertid har innrømt at den er falsk- da er det jo nesten enda verre :ler: 

Nei, jeg hadde utrolig dårlig inntrykk av dama fra før- og det ble ikke et fnugg bedre etter dette programmet, for å si det sånn... Ødelegge et så kult konsept som det faktisk er, med å ta med en sånn deltaker da, gitt :rolleyes: 

Anonymkode: 9a8d1...557

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Bra vi er forskellige! Jeg er veldig fan av Sophie Elise. Leser ikke bloggen hennes, men jeg synes hun virker som en fantastisk sterk person. Jeg vet ikke om noen som får så mange hatefulle ytringer som det hun gjør, men som likevel fortsetter å være seg selv. Åpenbart er hun veldig opptatt av bekreftelse, men det er jo menneskelig og betyr ikke at hun er høy på seg selv. Tvert imot er hun veldig usikker. Hvorfor skal det være ensbetydende med at hun ikke er omsorgsfull og empatisk? Tull.

Anonymkode: 8836c...d46

Hvorfor er du fan når du ikke leser bloggen hennes? Sier sitt om SE fans. 

Anonymkode: b40a6...875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 12.56, Elektra skrev:

Langt fra passende! 

Passende?

Anonymkode: 3f8fe...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke det nebbet. Det ser helt sykt ut. Måtte skru av tv. Tommel ned. Nrk skjerp dere!! Rosalufthoder vil vi ikke ha på tv en lørdags kveld.

Anonymkode: 24734...570

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du fan når du ikke leser bloggen hennes? Sier sitt om SE fans. 

Anonymkode: b40a6...875

Hva sier det om meg, sånn helt nøyaktig? 

Wow, her er én kommentar nok til å bli dømt opp og ned. Sier sitt om KG-brukere. Eller kanskje jeg skal være for god for slik generalisering?

Jeg har fulgt med på debattinnleggene hennes, samt at jeg har møtt henne et par ganger. Jeg har også fulgt med i kommentarfeltene under saker feks VG deler på Facebook som omhandler henne. Det er trist at voksne folk kan være så frekk i kjeften. Én ting er folk som er veldig utseendefikseet, det kan bli irriterende i lengden. En annen ting er folk som bruker det som grunnlag for mobbing. «Hun har valgt dette selv,» unnskylder de det med. Vel, hvorfor i helvete gir det deg automatisk en rett til å være så umenneskelig? Er det ikke DU som bestemmer hva slags menneske du skal være? 

«Hun tar så mange selfies, hun lyver om rumpa si, hun bruker så mye sminke,» okei, hvorfor betyr det at hun ikke kan bry seg om dyrevelferd? Hvorfor betyr det at hun er en så horribel person? 

Jeg vemmes.

Ingen bryr seg om alt det konstruktive noen har oppnådd, hvis de også har fikset på kroppen sin. SPESIELT hvis de lyver om det. Da er det alt som betyr noe for hva slags mennesker de er. 

Hvordan man uttrykker seg om andre mennesker har dog ingenting å si.

Anonymkode: 8836c...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det der fake engasjementet for dyr for å fremstille seg som omsorgsfull og empatisk 

Å stå og grine på TV som programleder på den måten.... 🙄 

Anonymkode: bd8fc...788

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sier det om meg, sånn helt nøyaktig? 

 

Anonymkode: 8836c...d46

Skal vi se.....

 

SE lever av å lage trutmunn, pushe botox of kropps press på 14 åringer og er en falsk person både fysisk og psykisk. Du er fan av henne og det sier sitt om deg og hva slags prioriteringer du har i livet. 

Quote

Jeg har fulgt med på debattinnleggene hennes,

Hun er ikke en god debattant.

 

Quote

 samt at jeg har møtt henne et par ganger. 

Uten tvil et høydepunkt i livet ditt?

 

Quote

En annen ting er folk som bruker det som grunnlag for mobbing. «Hun har valgt dette selv,» unnskylder de det med. Vel, hvorfor i helvete gir det deg automatisk en rett til å være så umenneskelig? Er det ikke DU som bestemmer hva slags menneske du skal være? 

Hvorfor nevner du kommentarer i VG? Det er helt irelevant for den diskusjonen du og jeg har nå.

 

 

Quote

«Hun tar så mange selfies, hun lyver om rumpa si, hun bruker så mye sminke,» okei, hvorfor betyr det at hun ikke kan bry seg om dyrevelferd? Hvorfor betyr det at hun er en så horribel person? 

Hun er ikke en horribel person, hun er bare fake....og det er horribelt at folk som deg ser opp til henne når hun er fake. 

 

 

Anonymkode: b40a6...875

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en tråd om SE hvor dere kan fortsette, så slipper vi andre avsporinger. 

Anonymkode: 016a9...829

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi se.....

 

SE lever av å lage trutmunn, pushe botox of kropps press på 14 åringer og er en falsk person både fysisk og psykisk. Du er fan av henne og det sier sitt om deg og hva slags prioriteringer du har i livet. 

Hun er ikke en god debattant.

 

Uten tvil et høydepunkt i livet ditt?

 

Hvorfor nevner du kommentarer i VG? Det er helt irelevant for den diskusjonen du og jeg har nå.

 

 

Hun er ikke en horribel person, hun er bare fake....og det er horribelt at folk som deg ser opp til henne når hun er fake. 

 

 

Anonymkode: b40a6...875

Okei, da har jeg lært mye nytt om meg selv. Takk for den analysen 😉

Anonymkode: 8836c...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.11.2018 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Likte det ikke. Det er jo piece of cake å finne noen som kjenner/har møtt en kjendis. Dette beviser overhodet ikke teorien om at det bare er 6 bekjentskap mellom alle personer i verden. En teori jeg forøvrig overhodet ikke tror på. Prøv med en helt ukjent nordmann, og start på andre siden av jorda, så skal vi se.

Anonymkode: 50643...9c3

Rundt 2009 var det en slik « lek» på Facebook. Man fikk en tilfeldig person i verden og skulle klare å finne frem til noen på din egen venneliste på 6 profiltrykk, videre fra det.  Det var faktisk nesten null problem og jeg hadde vel ca rundt 300 venner på vennelista, da.  Tror rekorden min var på 3 trykk. 

Jeg begynte bare med å lete etter noen som hadde vestlige navn, dersom jeg havnet på en asiatisk profil, dersom jeg så et « -sennavn» , lette jeg meg videre fra det. 

Se her: http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/35500398/how-facebook-updated-six-degrees-of-separation-its-now-357

Endret av absinthia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... Episoden med Sophie Elise var noe av det kleineste jeg har sett på lenge lenge....... 

Anonymkode: a7bb2...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... Episoden med Sophie Elise var noe av det kleineste jeg har sett på lenge lenge....... 

Anonymkode: a7bb2...8af

 

Helt enig. Dette kan sikkert forstås som mobbing, men kjære vene! Hun bruker så mye tid i programmet til å vise seg fram. Og spesielt fotograferingen i bassenget med den store, kunstige rompa! Hun krever å bli tatt på alvor, men ser hun ikke selv at det nesten er umulig slik hun holder på. 

Hun bør snart ta seg en reality-check.

Anonymkode: 30c54...895

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare digger Leo, Sophie Elise var kanskje litt tåpelig, men han gjorde det holdtbart. Har gjør heller aldri narr av henne og han er helt med på leken, det er imponerende. Han er med på å ta bilder og alt mulig. Veldig sporty. Hun var også helt tålelig, kanskje er utseende hennes ikke helt "ekte", men hennes engasjement er i hvert fall det. 

Anonymkode: e5614...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...