Gå til innhold

"Jorden rundt på seks steg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny TV-serie fra NRK 

De skal ta en person, og så finne en annen person (på andre siden av jordkloden) som altså skal kjenne til hverandre. Er det noen som fulgte med på den første episoden? Synes dere at dette var ett fengende konsept? 

Mest sannsynlig kjenner disse to personene hverandre fra tidligere. Det hele fremstår så oppkonstruert og falskt, bare for å ha ett eller annet å fylle sendeflaten med. 

Anonymkode: 2f46a...83c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte første episode godt, god humor, får sett en del av landet og naturen, sett litt folk, ser artig ut og jeg lo mye. Liker morten ramm veldig godt da. 

Anonymkode: 37188...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, falt av midt i episode 1, lite sannsynlig at jeg ser mer

Anonymkode: c813d...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det ikke. Det er jo piece of cake å finne noen som kjenner/har møtt en kjendis. Dette beviser overhodet ikke teorien om at det bare er 6 bekjentskap mellom alle personer i verden. En teori jeg forøvrig overhodet ikke tror på. Prøv med en helt ukjent nordmann, og start på andre siden av jorda, så skal vi se.

Anonymkode: 50643...9c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte det ikke. Det er jo piece of cake å finne noen som kjenner/har møtt en kjendis. Dette beviser overhodet ikke teorien om at det bare er 6 bekjentskap mellom alle personer i verden. En teori jeg forøvrig overhodet ikke tror på. Prøv med en helt ukjent nordmann, og start på andre siden av jorda, så skal vi se.

Anonymkode: 50643...9c3

Nå var det jo sånn at Brekkhus måtte bekrefte at hun kjente han. Holder ikke om det hadde vært en fan som hadde møtt Brekkhus etter en match en gang i tiden.

Anonymkode: f6b12...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte første episode godt, god humor, får sett en del av landet og naturen, sett litt folk, ser artig ut og jeg lo mye. Liker morten ramm veldig godt da. 

Anonymkode: 37188...8a8

Da var det jo synd at det var Nicolay Ramm som var med i dette programmet.....

Jeg likte for øvrig også programmet og konseptet veldig godt. Tenker alt har å gjøre med de som reiser, så spent på hvordan de andre episodene blir, det er ikke alle programlederne jeg har like stor sans for. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det jo sånn at Brekkhus måtte bekrefte at hun kjente han. Holder ikke om det hadde vært en fan som hadde møtt Brekkhus etter en match en gang i tiden.

Anonymkode: f6b12...40b

Ikke akkurat en fan, men det var tydelig at hun nesten ikke kjente han. Hun hadde så vidt møtt han.

Anonymkode: 50643...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme at det virket litt vel tilfeldig alt, og veldig stivt konstruert.

Anonymkode: e5cac...e3e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, falt av midt i episode 1, lite sannsynlig at jeg ser mer

Anonymkode: c813d...952

Jo, se mer.

Anonymkode: 3f8fe...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Tenkte det samme at det virket litt vel tilfeldig alt, og veldig stivt konstruert.

 Anonymkode: e5cac...e3e

Og alle sammen kan puste lettet ut når en kobling mellom disse to personene kan bekreftes. 

Men NRK ville aldri i verden ha brukt så mye tid og ressurser på noe som ikke ville ha fungert i praksis. Så temmelig mye av dette er mest sannsynlig arrangert, men NRK forsøker å gjøre det mest mulog dramatisk... 

Anonymkode: 2f46a...83c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg orker ikke hu der opererte bloggeren Sofie Elise. 

Anonymkode: 0d984...010

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg orker ikke hu der opererte bloggeren Sofie Elise. 

Anonymkode: 0d984...010

Hun har jo ikke vært med enda? 

Anonymkode: 8534b...a81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første episode bortsett fra når de fikk ungene til å ha boksekamp.

To hvite menn som får to mørke og fattige unger til å sloss på tv mens de heier... NRK på sitt beste 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var litt artig! Men lurer også på hvor planlagt det er.  Det må jo ha blitt foretatt noe research?! Men det forandrer jo ikke poenget om at disse menneskene er linket til hverandre da.

noen som har sett program 2? Det er jo den sjukeste tilfeldigheten egentlig da, det som skjer på slutten der

Anonymkode: 733a6...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tynt at han husker navnet på en fyr han møtte på gata for 7 år siden...? Liker programmet, men synes de gjorde så rare valg av personer. Håper, og tror, Ronny og Silje tenker litt smartere enn Kåre Magnus og Ingrid :)

Anonymkode: d08fc...a0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt tynt at han husker navnet på en fyr han møtte på gata for 7 år siden...? Liker programmet, men synes de gjorde så rare valg av personer. Håper, og tror, Ronny og Silje tenker litt smartere enn Kåre Magnus og Ingrid :)

Anonymkode: d08fc...a0b

Ja tynt. Men fortsatt ganske utrolig at den ene engelske personen de snakka med faktisk hadde møtt stephen fry da. Sjansen for det er jo virkelig ikke stor

Anonymkode: 733a6...cbc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.11.2018 den 13.57, Elektra skrev:

Likte første episode bortsett fra når de fikk ungene til å ha boksekamp.

To hvite menn som får to mørke og fattige unger til å sloss på tv mens de heier... NRK på sitt beste 🙄

Sloss? De lekte, hadde det gøy. Tenk hva en leke boksekamp gir de barna. 

Anonymkode: 016a9...829

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 15.00, Angelheart2 skrev:

Da var det jo synd at det var Nicolay Ramm som var med i dette programmet.....

Jeg likte for øvrig også programmet og konseptet veldig godt. Tenker alt har å gjøre med de som reiser, så spent på hvordan de andre episodene blir, det er ikke alle programlederne jeg har like stor sans for. 

Uuuuups ja jeg mener nicolay ramm! Synes han er kjempeartig og mye morsommere enn morten ramm :) jegjeg likte den andre episoden også jeg

 

Anonymkode: 37188...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sloss? De lekte, hadde det gøy. Tenk hva en leke boksekamp gir de barna. 

Anonymkode: 016a9...829

Selvfølgelig var det lek, men jeg synes ikke det er passende at voksne folk står å heier på en boksekamp mellom unger, uansett hvor "lek" de fremstiller det som. En slosskamp er ikke noe som gir de barna noe som helst, det som var stas for de var to hvite menn som ga de oppmerksomhet og hadde kamera med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...