matrobot Skrevet 8. mars 2020 #1621 Del Skrevet 8. mars 2020 22 minutter siden, addict skrev: Fullført økta i dag, aaah så godt det var å komme seg unna familien og bare være alene i noen timer 😂❤️ Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. mars 2020 #1622 Del Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, matrobot skrev: Samme her Bra jobba 🌟🌟🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 8. mars 2020 #1623 Del Skrevet 8. mars 2020 Spisemessig grusom helg med altfor mye sjokolade og mat. Kjenner meg helt skjelven innvendig av altfor mye sukker. Lenge siden jeg har skeiet ut sånn som dette. I morgen så må jeg ta grep. Prøve 16:8 fasting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1624 Del Skrevet 9. mars 2020 Gikk på vekten i morges, og den viste - ikke overraskende - 1,5 kg mer enn den gjorde på fredag. Jeg har hatt den mest usunne helgen på lenge, både fredag, lørdag og søndag 🙈 Jeg er ikke superstreng i helgene til vanlig, men denne helgen gav jeg fullstendig beng. Smågodt, donuts, boller, potetgull, taco mm. Jeg har egentlig ikke spist så mye mat, bare mengder med godteri 🙈 Det smaker selvfølgelig surt i dag, og jeg må prøve å komme tilbake til riktig spor og innse at nedgang til fredag blir vanskelig... Vet det meste er vannvekt etter mengder med karbohydrater, men allikevel... Fiole Anonymkode: f204f...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 9. mars 2020 #1625 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) På 8.3.2020 den 8.28, matrobot skrev: En gang i måned? Hver lørdag her 😅 Men vannvekten går fort bort hvis man trener til man svetter skikkelig Føler meg dritt når jeg spiser usunt, så da spiser jeg det ikke. Men rundt mens tider får jeg søtsug/matsug så da blir det den ene gangen i måneden ja 😊 Jeg trener ikke, går bare trilleturer og bærer på ungen min. Går ned ved å ha ett strengt kosthold. Det funker for meg. Har underliggende sykdom som gjør at trening til jeg svetter skikkelig ikke er så bra for meg. PS. Vannvekten var allerede borte i dag etter en dag uten usunn mat. Endret 9. mars 2020 av Tyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 9. mars 2020 #1626 Del Skrevet 9. mars 2020 Hjemme fra helgetur, og har spist mindre og gått mer enn forventet var ikke planen, men men. Har spist usunt også. Tilbake til gode vaner i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1627 Del Skrevet 9. mars 2020 Denne helga har vært katastrofal kostholdsmessig, så selv om jeg er flink i uka som kommer vil jeg neppe ha gått forbi det vekta viste forrige fredag... Anonymkode: 64638...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet 9. mars 2020 #1628 Del Skrevet 9. mars 2020 Henger meg på her; katastrofehelg! 3 stk store sjokoladeplater + en pose M ble borte ila. helga. Riktignok forsynte hele familien seg, så det var ikke bare meg. Men føles dritt uansett. Faster i dag. Går greit så langt. Lever etter 16:8, så skal klare meg minimum 3 timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 9. mars 2020 #1629 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg føler meg litt rar idag. Mett og tung. Litt usikker om det skyldes at jeg løp i 90 minutter igår eller om det skyldes at jeg spiste nesten 3000kcal tilsammen. Mulig begge deler kombinert. Godt at det er en hviledag idag. Håper at jeg føler meg bedre imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mars 2020 #1630 Del Skrevet 9. mars 2020 Har booket meg på timer hver dag hele uka 😂 vet ikke akkurat om jeg kommer til å gå hver dag, men det å sitte på ræva hjemme er liksom så kjedelig. Godt å ha noe å holde på med 😊 Veide bare 200g mer nå på ettermiddagsvekt enn jeg gjorde på veiing torsdag, så det ser jo veldig bra ut 😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1631 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg er så skuffet over meg selv. Fikk dårlige nyheter på tirsdag så jeg overspiste. Fredag var vekten pluss 2 kilo. Fredag, lørdag og søndag har jeg kjørt på med kake, vin, sjokolade og pizza. Jeg tror ikke jeg skal på vekta denne fredagen 😭 Spist minst 2400-3000 kalorier daglig. Håper virkelig jeg klarer å snu denne uken Anonymkode: 1771e...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mars 2020 #1632 Del Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så skuffet over meg selv. Fikk dårlige nyheter på tirsdag så jeg overspiste. Fredag var vekten pluss 2 kilo. Fredag, lørdag og søndag har jeg kjørt på med kake, vin, sjokolade og pizza. Jeg tror ikke jeg skal på vekta denne fredagen 😭 Spist minst 2400-3000 kalorier daglig. Håper virkelig jeg klarer å snu denne uken Anonymkode: 1771e...93f Har trua! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 9. mars 2020 #1633 Del Skrevet 9. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så skuffet over meg selv. Fikk dårlige nyheter på tirsdag så jeg overspiste. Fredag var vekten pluss 2 kilo. Fredag, lørdag og søndag har jeg kjørt på med kake, vin, sjokolade og pizza. Jeg tror ikke jeg skal på vekta denne fredagen 😭 Spist minst 2400-3000 kalorier daglig. Håper virkelig jeg klarer å snu denne uken Anonymkode: 1771e...93f Helt normalt å sprekke iblant. Det viktigste er å ikke gi opp. Bare fortsett. I det lange løpet vinner du 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1634 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg satser på at jeg klarer å komme ned igjen på 62, noe på søndag igjen 😊 Amgrer på juksedagen min! Blæh! Anonymkode: d0176...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1635 Del Skrevet 9. mars 2020 Noen her inne som har små barn? Jeg har ei jente på 11 mnd som jeg er veldig mye alene med, far jobber til kl. 22 6 dager i uken og jeg føler at jeg blir gal. Jeg elsker jenta mi, men jeg blir så frustrert for hun setter i gang med å hyle hver gang jeg skal lage mat. Blir så stresset og kjenner en sterk trang til overspising hver gang hun hyler skikkelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Kommer ikke til å klare å gå ned i vekt sånn som ting er nå:( Anonymkode: bee63...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mars 2020 #1636 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen her inne som har små barn? Jeg har ei jente på 11 mnd som jeg er veldig mye alene med, far jobber til kl. 22 6 dager i uken og jeg føler at jeg blir gal. Jeg elsker jenta mi, men jeg blir så frustrert for hun setter i gang med å hyle hver gang jeg skal lage mat. Blir så stresset og kjenner en sterk trang til overspising hver gang hun hyler skikkelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Kommer ikke til å klare å gå ned i vekt sånn som ting er nå:( Anonymkode: bee63...7fc Har du en jobb du skal tilbake til snart? Jeg syns også det var vanskelig å gå ned i vekt i permisjonstiden min... rar døgnrytme, mye kafèturer, amming i sofa (med mat og TV til) osv. Men da jeg startet på jobb da hun fylte 1 år ble det mye lettere. Rutiner, faste måltider og bare generelt det å være borte litt hjemmefra hjalp på fokus på både kosthold og trim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mars 2020 #1637 Del Skrevet 9. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her inne som har små barn? Jeg har ei jente på 11 mnd som jeg er veldig mye alene med, far jobber til kl. 22 6 dager i uken og jeg føler at jeg blir gal. Jeg elsker jenta mi, men jeg blir så frustrert for hun setter i gang med å hyle hver gang jeg skal lage mat. Blir så stresset og kjenner en sterk trang til overspising hver gang hun hyler skikkelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Kommer ikke til å klare å gå ned i vekt sånn som ting er nå:( Anonymkode: bee63...7fc Har ei på 14 mnd som jeg er mye alene med. Det hjalp meg å la henne leke på gulvet med kjøkkenutstyr eller å gi henne mat som hun fikk spise selv mens jeg lagde meg mat og spiste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1638 Del Skrevet 9. mars 2020 42 minutter siden, Amatariel skrev: Har du en jobb du skal tilbake til snart? Jeg syns også det var vanskelig å gå ned i vekt i permisjonstiden min... rar døgnrytme, mye kafèturer, amming i sofa (med mat og TV til) osv. Men da jeg startet på jobb da hun fylte 1 år ble det mye lettere. Rutiner, faste måltider og bare generelt det å være borte litt hjemmefra hjalp på fokus på både kosthold og trim. Takk for svar dere ❤ Det er godt at en ikke er alene. Arbeidsplassen min ble lagt ned for noen mnd siden, så det er derfor jeg er hjemme med henne i ulønnet perm frem til barnehage. Har søkt videreutdanning fra høsten av, så forhåpentligvis blir jeg opptatt med det. Men det kan godt hende det er akkurat som du sier, at det vil bli mye lettere når jeg kommer meg ut av huset igjen. Jeg må bare prøve å tenke på at det vil skje meg også 🌹 Har slitt med overspising hele livet, men de siste årene så har jeg klart å ha en viss kontroll over det. Og så ble jeg gravid da, da gikk alt rett vest 😂 Føler meg som den største klageren, har bare vært så fortvilet i det siste. 6 minutter siden, addict skrev: Har ei på 14 mnd som jeg er mye alene med. Det hjalp meg å la henne leke på gulvet med kjøkkenutstyr eller å gi henne mat som hun fikk spise selv mens jeg lagde meg mat og spiste. Jeg har prøvd å ta henne med meg på kjøkkenet og gi henne mat mens jeg kokkelerer, men det eneste som stort sett er godt nok er at jeg holder henne mens jeg lager mat. Og selv da kan hun finne på å hyle av full hals 😂 Forhåpentligvis så er dette bare en fase? Dette er mitt første barn så jeg er grønn på alt. Anonymkode: bee63...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mars 2020 #1639 Del Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere ❤ Det er godt at en ikke er alene. Arbeidsplassen min ble lagt ned for noen mnd siden, så det er derfor jeg er hjemme med henne i ulønnet perm frem til barnehage. Har søkt videreutdanning fra høsten av, så forhåpentligvis blir jeg opptatt med det. Men det kan godt hende det er akkurat som du sier, at det vil bli mye lettere når jeg kommer meg ut av huset igjen. Jeg må bare prøve å tenke på at det vil skje meg også 🌹 Har slitt med overspising hele livet, men de siste årene så har jeg klart å ha en viss kontroll over det. Og så ble jeg gravid da, da gikk alt rett vest 😂 Føler meg som den største klageren, har bare vært så fortvilet i det siste. Jeg har prøvd å ta henne med meg på kjøkkenet og gi henne mat mens jeg kokkelerer, men det eneste som stort sett er godt nok er at jeg holder henne mens jeg lager mat. Og selv da kan hun finne på å hyle av full hals 😂 Forhåpentligvis så er dette bare en fase? Dette er mitt første barn så jeg er grønn på alt. Anonymkode: bee63...7fc Ja definitivt bare en fase. Jeg hadde nok bare latt henne grine litt så lenge hun ikke har vondt eller plagdes med noe, og prøvd å underholde henne på annet vis. Om så sette på drømmehagen på telefonen imens. Eller hatt henne i bæretøy på ryggen hvis det skjærer seg helt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mars 2020 #1640 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) På 4.3.2020 den 17.55, justloseit skrev: Her skal jeg bli flinkere til å skrive, tror jeg. Jeg har bare gått ned et lite kilogram siden nyttår. Jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke får til å kombinere slanking med festing i helgene. Jeg er så flink hele uka, også nuller jeg ut alt arbeidet ila to dager. Så nå kjører jeg litt strengere regime! Jeg er endelig skikkelig motivert igjen i alle fall, og har heldigvis ikke gått opp noe i vekt. Har enda et lite håp om at jeg klarer å nå målet mitt før sommeren (8 kg gjenstår) så nå er det bare å trø til 😁 Godt jobba alle andre, dere gjør virkelig en god jobb! Liker så godt stemningen i denne tråden, tror den gjør mye for motivasjonen til folk 😊 Litt godt å vite at vi er flere som kjemper den samme, litt traurige, kampen! Helt enig På 4.3.2020 den 21.29, addict skrev: Har hatt en skikkelig KJIP periode på nesten 1,5 uke nå. Vekta står stille og har gått litt opp (går ikke på do hver dag + vann) og det er jo kjipt selv om jeg vet med meg selv at jeg har gjort alt riktig. Jeg spiser riktig og har gjort treninga mi, så man må vel bare sitte stille i båten og stole på prosessen. Merker jeg er litt sterkere i hodet da. Klarer å fortsette selv om ikke resultatet er rett foran nesa mi. Selv om jeg er sykt sliten av å tenke kosthold og bevegelse hele tiden. I dag skjedde det er mirakel da, jeg dro på trening selv om jeg hadde både tatt av bhen OG skiftet til onepiece 😂 Eksemplarisk i holdning og handling! til deg! På 8.3.2020 den 5.31, Tyah skrev: Da har jeg skeiet noe voldsomt ut både fredag og lørdag. Fredag med ett stykke gulerotkake, og smågodt på kvelden. Og lørdag med pizza på kvelden. Resulterte i 1 kg vannvekt når jeg sto opp kl. 05 med ungen i dag. Dette skjer jo ca. 1 gang i måneden. Like forferdelig hver gang. Men hver eneste gang har jeg klart å hoppe tilbake til sunnere rutiner igjen, og det klarer jeg denne gangen også 🙌🏾 Ja, sånn skal det høres ut! Jeg går ikke ned fordi jeg har hatt nøtter i huset. Peanøtter, valnøtter, cashewnøtter og nøttespesial (blå pose), i tillegg til mandler. Bortsett fra mandler, kan jeg ikke ha sånt i hus. Nå er det borte fra skapene, og vises på vekten. Snuste en stund på 62-tallet, men nå er jeg over på 63 igjen. Ingen katastrofe med 63,2 kg, men jeg skal ned til 60 kg som neste delmål. Jaja, jeg henger nå med. Endret 9. mars 2020 av Zenobia Trykkfeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå