Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Fallabella skrev:

Jeg er 174. Jeg måler midjen rett under navlen. Den er jo smalere høyere opp. Jeg har en bakvendt kropp 😂 Smale hofter og stor mage 👎

Men midjen skal vel måles der man faktisk er smalest?☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fallabella
Akkurat nå, temolitus skrev:

Men midjen skal vel måles der man faktisk er smalest?☺️

Ja testet det nå 😊 Nå målte jeg rett over navelen å da ble målet 87cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fallabella skrev:

Ja testet det nå 😊 Nå målte jeg rett over navelen å da ble målet 87cm. 

Har lest at midjen skal måles ca. to cm over navlen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RoNo

Tok fram målebånd jeg også. 78 på smaleste punkt. I dag kjenner jeg at jeg er skikkelig utålmodig. Gikk på vekten og den var høyere, men det kan jo være mange årsaker til. Har fulgt planen, men har kanskje spist litt mer enn forrige uke. Jeg hadde håpet det skulle gå litt raskere med lavkarbo, men er mett og har ikke søtsug (selv uten røyk). Tror kanskje jeg blir nødt til å legge inn litt mer bevegelse. Hvordan har dere det? Synes dere er så flinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fallabella skrev:

Jeg er 174. Jeg måler midjen rett under navlen. Den er jo smalere høyere opp. Jeg har en bakvendt kropp 😂 Smale hofter og stor mage 👎

Midje under navle ja, ville kanskje kalt det for mage haha 😄❤️ men det spiller jo ingen rolle akkurat det, ble bare nysgjerrig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire uker er krysset av lista, nå mensen uke, så ned 300 gram denne uka bare. Regner med å se mer nedgang neste uke. For jeg holder meg til kaloriene jeg skal ha..
Får en liten utfordring en stund fremover. Har vikla foten, så får ikke til så mye bevegelse som jeg har til nå😒 Men kostholdet er helt grei. Tror nok bare at jeg bør prøve å øke protein nivået mitt fremover. Så ser litt på hvordan jeg enkelt kan få til det. 
Ny uke, nye muligheter:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fallabella
26 minutter siden, addict skrev:

Midje under navle ja, ville kanskje kalt det for mage haha 😄❤️ men det spiller jo ingen rolle akkurat det, ble bare nysgjerrig 😄

Det har seg sånn at min tidligere pt har en sterkt narsissistisk personlighet. For de som kjenner til dette så bruker de ofte halvsannheter for å trykke andre ned og seg selv opp. Hun lærte meg å måle midje rett under navelen. Da vil jeg jo ha et høyere midjemål enn andre og muligens føle meg litt dårlig. Finurlige greier det det... Bra du spurte for nå kan jeg måle riktig 🥳🥳👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fallabella skrev:

Det har seg sånn at min tidligere pt har en sterkt narsissistisk personlighet. For de som kjenner til dette så bruker de ofte halvsannheter for å trykke andre ned og seg selv opp. Hun lærte meg å måle midje rett under navelen. Da vil jeg jo ha et høyere midjemål enn andre og muligens føle meg litt dårlig. Finurlige greier det det... Bra du spurte for nå kan jeg måle riktig 🥳🥳👍

Haha men hva i alle dager 🙈🙈 Det viktigste er jo uansett at du ser framgang der du måler, og ikke hva det kalles heldigvis 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syte-innlegg fra meg.. Jeg har bare lyst på dritt mat! Jeg har hatt hodepine, vondt i halsen, tett i nesen, utmattet etc siden fredagskvelden. (Haha, nei ikke korona, jeg får sånne perioder innimellom.. skal utredes for ME. foreløpig har jeg diagnosen fibromyalgi som jeg ikke er særlig fornøyd med.. Så vet dere det)

Jeg har klart meg greit gjennom helgen. Men i går hadde jeg ikke lyst på middag, så da spiste jeg ikke, men bestilte sushi på kvelden. Veier meg hver morgen, og vekten har stått stille på 60,1 siden fredag. Ingen nedgang, men heldigvis ingen oppgang heller.. Men jeg vet at jeg har lagt i underskudd hele helgen, i tillegg til å gå 10.000 skritt hver dag.

Vil bare løpe ned på butikken å kjøpe meg en skolebolle, salt chips og solo.. (Det spiste jeg alltid når jeg følte meg dårlig før..) Tror jeg blir å kjøpe en super-chips. En liten skål er bare 130 kcal.. Men spørsmålet er jo om jeg klarer å stoppe der. 

Håper dere andre har en bedre start på uken enn meg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
37 minutter siden, addict skrev:

Haha men hva i alle dager 🙈🙈 Det viktigste er jo uansett at du ser framgang der du måler, og ikke hva det kalles heldigvis 🥰

Du vet i enkelte miljøer der utseende og prestasjoner er veldig viktig finnes det endel spesielle personligheter.. Jeg var både skrek og muskuløs da jeg gikk der å det var nok ikke så populært..

Men samma det, nå har jeg sluttet på det senteret å trener selv, det føles kjempebra. Men planen er å bli like sprek igjen på sikt, det er gøy å løfte tungt synes jeg 😁😁😁🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
9 minutter siden, Tyah skrev:

Syte-innlegg fra meg.. Jeg har bare lyst på dritt mat! Jeg har hatt hodepine, vondt i halsen, tett i nesen, utmattet etc siden fredagskvelden. (Haha, nei ikke korona, jeg får sånne perioder innimellom.. skal utredes for ME. foreløpig har jeg diagnosen fibromyalgi som jeg ikke er særlig fornøyd med.. Så vet dere det)

Jeg har klart meg greit gjennom helgen. Men i går hadde jeg ikke lyst på middag, så da spiste jeg ikke, men bestilte sushi på kvelden. Veier meg hver morgen, og vekten har stått stille på 60,1 siden fredag. Ingen nedgang, men heldigvis ingen oppgang heller.. Men jeg vet at jeg har lagt i underskudd hele helgen, i tillegg til å gå 10.000 skritt hver dag.

Vil bare løpe ned på butikken å kjøpe meg en skolebolle, salt chips og solo.. (Det spiste jeg alltid når jeg følte meg dårlig før..) Tror jeg blir å kjøpe en super-chips. En liten skål er bare 130 kcal.. Men spørsmålet er jo om jeg klarer å stoppe der. 

Håper dere andre har en bedre start på uken enn meg! 😄

Klem til deg 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tyah skrev:

Syte-innlegg fra meg.. Jeg har bare lyst på dritt mat! Jeg har hatt hodepine, vondt i halsen, tett i nesen, utmattet etc siden fredagskvelden. (Haha, nei ikke korona, jeg får sånne perioder innimellom.. skal utredes for ME. foreløpig har jeg diagnosen fibromyalgi som jeg ikke er særlig fornøyd med.. Så vet dere det)

Jeg har klart meg greit gjennom helgen. Men i går hadde jeg ikke lyst på middag, så da spiste jeg ikke, men bestilte sushi på kvelden. Veier meg hver morgen, og vekten har stått stille på 60,1 siden fredag. Ingen nedgang, men heldigvis ingen oppgang heller.. Men jeg vet at jeg har lagt i underskudd hele helgen, i tillegg til å gå 10.000 skritt hver dag.

Vil bare løpe ned på butikken å kjøpe meg en skolebolle, salt chips og solo.. (Det spiste jeg alltid når jeg følte meg dårlig før..) Tror jeg blir å kjøpe en super-chips. En liten skål er bare 130 kcal.. Men spørsmålet er jo om jeg klarer å stoppe der. 

Håper dere andre har en bedre start på uken enn meg! 😄

Uff, kjenner meg igjen med utmattelse, klem til deg ❤️ på skikkelig dårlige dager hvor jeg er så sliten at jeg er kvalm spiser jeg litt salte chips og litt brus,  det er det eneste som går ned. Jeg er bevisst på at det kun skjer når jeg er så dårlig, og spiser sunt ellers (bortsett fra helgekos).

Kjøp deg en liten porsjon og prøv å stoppe der, av og til må man faktisk være snill med seg selv :)

Jeg skal prøve å komme meg på en gåtur i dag, det er målet mitt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fallabella skrev:

Klem til deg 😊😊

🥰
 

50 minutter siden, Navani skrev:

Uff, kjenner meg igjen med utmattelse, klem til deg ❤️ på skikkelig dårlige dager hvor jeg er så sliten at jeg er kvalm spiser jeg litt salte chips og litt brus,  det er det eneste som går ned. Jeg er bevisst på at det kun skjer når jeg er så dårlig, og spiser sunt ellers (bortsett fra helgekos).

Kjøp deg en liten porsjon og prøv å stoppe der, av og til må man faktisk være snill med seg selv :)

Jeg skal prøve å komme meg på en gåtur i dag, det er målet mitt!

Takk for det🥰 Det ble en pose chips, tar meg en liten skål i kveld :) Kos deg på gåtur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, addict skrev:

Klar for ny uke, folkens? 😍 

Veldig klar!! 🙂 Bare å fortsette å stå på så kommer resultatene! Det blir moro å føle seg bra til sommeren 🙂 

Anonymkode: 1cb5d...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig klar!! 🙂 Bare å fortsette å stå på så kommer resultatene! Det blir moro å føle seg bra til sommeren 🙂 

Anonymkode: 1cb5d...d84

Riktig instilling 😎 Gjør du som du skal så kommer resultatene 😍😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar for ny uke ja! Fikk stillstans på vekta i dag, og det syns jeg var såå kjedelig. Er bare å brette opp ermene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Jepp jeg er klar! Begynt å hoppe på ungenes trampoline i dag, fikk jammen god puls 👍 Men Guri så klønete jeg er 😂 Holder blikket mot søndagen som kommer og veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud. Tida mot operasjon går så sakteeeeeeee... Tenker jo ikke på annet og klarer ikke legge det fra meg. Vektnedgangen går jo kjempebra men så lenge det ikke er minst 1 kilo i døgnet så går det jo for sakte!? 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
12 minutter siden, addict skrev:

Gud. Tida mot operasjon går så sakteeeeeeee... Tenker jo ikke på annet og klarer ikke legge det fra meg. Vektnedgangen går jo kjempebra men så lenge det ikke er minst 1 kilo i døgnet så går det jo for sakte!? 😂

Du kan jo kjøre pmsf dietten en stund for å se hva som skjer, men den er nok tøff tror jeg.. Skulle gjerne ha opererte haken min jeg, begynner å få kalkunhals... Bruker dermsroller og peptider men tror ikke det hjelper all verden.

Tøft gjort å være så bestemt som du er 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...