Warum Skrevet 22. mars 2023 #6821 Del Skrevet 22. mars 2023 Fru2020 skrev (14 timer siden): Det er jo mest vann da. Jeg hadde gått ned 300 gr idag. Tenker det går relativt for ned igjen. Men jeg tror ikke jeg går ned så mye ekstra denne uken. Jeg veide meg igjen i dag, 600g ned🥳 Sykt letta! Neste gang det blir en sånn helg tror jeg at jeg skal stå over mandags-veiingen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 22. mars 2023 #6822 Del Skrevet 22. mars 2023 Warum skrev (3 timer siden): Jeg veide meg igjen i dag, 600g ned🥳 Sykt letta! Neste gang det blir en sånn helg tror jeg at jeg skal stå over mandags-veiingen😅 Det tenker jeg er lurt. Vi tåler en slik jeg i blandt. Vi skal tross alt leve med et sunt kosthold i mange år, ikke bare for en periode nå. Da må det være rom for noen utenomdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6823 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg elsker virkelig hvor lettvint det er å trene i treningsrommet i kjelleren på jobb. Det jeg ikke elsker er hvor sykt mange som slurver med å lukke igjen døra! Og da mener jeg ikke å la døra stå på gløtt heller, men på vid vegg. Døra går ut mot et fellesområde, og ikke er garderoben vinklet heller, så du ser helt inn til dusjen. Provoserer meg grenseløst at folk kan være så respektløs! Jeg klarer bare ikke å fatte hva som går gjennom hodet til folk som ikke lukker døra til en garderobe hvor folk skifter og dusjer. Ropte etter noen i dag om å lukke døra mens jeg stod inne i dusjen, men vet ikke om de hadde musikk i øra eller bare ignorerte meg, men jeg måtte full av shampo og kun i håndduken gå å lukke døra til garderoben. Står navn på nøkkelkorta folk låser seg inn med, kanskje jeg skal begynne å notere meg dem. Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6824 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg elsker virkelig hvor lettvint det er å trene i treningsrommet i kjelleren på jobb. Det jeg ikke elsker er hvor sykt mange som slurver med å lukke igjen døra! Og da mener jeg ikke å la døra stå på gløtt heller, men på vid vegg. Døra går ut mot et fellesområde, og ikke er garderoben vinklet heller, så du ser helt inn til dusjen. Provoserer meg grenseløst at folk kan være så respektløs! Jeg klarer bare ikke å fatte hva som går gjennom hodet til folk som ikke lukker døra til en garderobe hvor folk skifter og dusjer. Ropte etter noen i dag om å lukke døra mens jeg stod inne i dusjen, men vet ikke om de hadde musikk i øra eller bare ignorerte meg, men jeg måtte full av shampo og kun i håndduken gå å lukke døra til garderoben. Står navn på nøkkelkorta folk låser seg inn med, kanskje jeg skal begynne å notere meg dem. Anonymkode: 7c6b5...f81 Heng opp en lapp på døra kanskje? Anonymkode: bd484...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2023 #6825 Del Skrevet 24. mars 2023 Wow, jeg er så imponert over alle sammen!! Jammen er det mange kilo mindre fra jul og til nå i påsketråden Og nå er det bare ÈN uke igjen til påske 🐥 Selv har jeg ikke nådd målet mitt helt enda, men jeg har fortsatt troen. Skal stå på siste uken her 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6826 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 19.49): Heng opp en lapp på døra kanskje? Anonymkode: bd484...310 Har alt printa en faktisk, men ikke rukket å henge den opp. Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. mars 2023 #6827 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 6.50): Hm, verdt et forsøk. Hvor får jeg kjøpt det, bare vanlig sportsbutikk? Anonymkode: 7c6b5...f81 Beklager sent svar, fikk ikke noe varsel🙈 Men ja, en del sportsbutikker har ullbh☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6828 Del Skrevet 28. mars 2023 Diamant20 skrev (På 26.3.2023 den 21.30): Beklager sent svar, fikk ikke noe varsel🙈 Men ja, en del sportsbutikker har ullbh☺️ Får ta en titt da:) Jeg har virkelig gått inn i påskemodus. Vanskelig å holde seg til planen, så jeg spiser jevnt litt mer enn vanlig, men likevel ikke så mye at jeg ikke skal gå ned, går bare litt saktere. Skal reise bort i påska og har et skred av oppgaver jeg må få ferdig på jobb før jeg hopper på flyet😱 Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 28. mars 2023 #6829 Del Skrevet 28. mars 2023 Fader altså..jeg har vært så flink i helgen, veide meg i dag tidlig og hadde gått videre ned. Men hadde en vond opplevelse i dag, og nå har jeg spist pizza, smågodt og 3(!) muffins. Føler meg kvalm og har lyst til å kaste opp (skal ikke det altså). Men er helt oppgitt over meg selv. Hadde det ille nok, men nå ble det ekstra ille fordi jeg har ødelagt for meg selv med dette også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 28. mars 2023 #6830 Del Skrevet 28. mars 2023 1 hour ago, Warum said: Fader altså..jeg har vært så flink i helgen, veide meg i dag tidlig og hadde gått videre ned. Men hadde en vond opplevelse i dag, og nå har jeg spist pizza, smågodt og 3(!) muffins. Føler meg kvalm og har lyst til å kaste opp (skal ikke det altså). Men er helt oppgitt over meg selv. Hadde det ille nok, men nå ble det ekstra ille fordi jeg har ødelagt for meg selv med dette også.. Du har ikke ødelagt for deg selv. De fleste sprekker en gang i blant. Det jeg ville jobbet med, er hvorfor du tyr til mat etter vonde opplevelser. Hva tenker du i det du spiser noe som ikke er i tråd med den planen du har? Er det for trøst? Har du en annen måte du kan få ut frustrasjonen på? Jeg kan relatere til trøstespising altså, og sleit en del med det før. Det skjer ikke så ofte lenger, men det kan. Før ville det kanskje ødelagt hele opplegget mitt, og jeg tenkte "jaja, ødelagt denne uka, kan like gjerne bare spise hva jeg vil til neste mandag". Skjer det nå derimot, rister jeg det av meg og fortsetter med normal og sunn mat neste måltid. Mat som jeg vet får meg til å føle meg bedre enn en pose med chips/smågodt/osv. Også vet jeg at dårlig valg i én dag har ikke ødelagt noe som helst. Det eneste som ødelegger er når man sitter og er superskuffa over seg selv. Det hjelper ikke i det hele tatt. Da tenker jeg heller at jeg får bruke den ekstra energien på neste treningsøkt. Noe annet som har hjulpet meg veldig, er at jeg har begynt å bruke trening/turer i naturen som trøst, istedenfor mat. Kan absolutt anbefales, om du har mulighet til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 28. mars 2023 #6831 Del Skrevet 28. mars 2023 drue skrev (31 minutter siden): Du har ikke ødelagt for deg selv. De fleste sprekker en gang i blant. Det jeg ville jobbet med, er hvorfor du tyr til mat etter vonde opplevelser. Hva tenker du i det du spiser noe som ikke er i tråd med den planen du har? Er det for trøst? Har du en annen måte du kan få ut frustrasjonen på? Jeg kan relatere til trøstespising altså, og sleit en del med det før. Det skjer ikke så ofte lenger, men det kan. Før ville det kanskje ødelagt hele opplegget mitt, og jeg tenkte "jaja, ødelagt denne uka, kan like gjerne bare spise hva jeg vil til neste mandag". Skjer det nå derimot, rister jeg det av meg og fortsetter med normal og sunn mat neste måltid. Mat som jeg vet får meg til å føle meg bedre enn en pose med chips/smågodt/osv. Også vet jeg at dårlig valg i én dag har ikke ødelagt noe som helst. Det eneste som ødelegger er når man sitter og er superskuffa over seg selv. Det hjelper ikke i det hele tatt. Da tenker jeg heller at jeg får bruke den ekstra energien på neste treningsøkt. Noe annet som har hjulpet meg veldig, er at jeg har begynt å bruke trening/turer i naturen som trøst, istedenfor mat. Kan absolutt anbefales, om du har mulighet til det. Takk for fint svar. Tidligere var jeg sånn at jeg sultet meg etter vonde opplevelser (var ikke frisk), så overspising er egentlig ikke vanlig for meg. Men i dag hadde jeg det så vondt at jeg var desperat etter noe lindring. Det hjalp jo littegrann, god smak og avledet meg med en god serie. Så det var absolutt trøst i det. Men føler at hele uken med kaloriunderskudd er ødelagt på bare en dag.. Men ja, det kan bli bare denne ene dagen. Tilbake til de gode vanene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mars 2023 #6832 Del Skrevet 28. mars 2023 Warum skrev (49 minutter siden): Men føler at hele uken med kaloriunderskudd er ødelagt på bare en dag.. Men ja, det kan bli bare denne ene dagen. Tilbake til de gode vanene i morgen. Viktig å ikke tenke alt eller ingenting ja. Hvis man går veldig hardt ut med å føle skyld, skam, anger og blir sint på seg selv for at man spiste feil eller for mye så straffer man seg egentlig selv to ganger, og det er vanskelig å komme ut av en sånn sirkel. Rist hendelsen av deg, anerkjenn at spist er spist, men tenk gjerne over verktøy å bruke for i fremtiden slippe slike hendelser. Også viktig at du ikke straffer deg selv med feks spise lite i morgen, "straffetrene" osv. Gå rett tilbake til planen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 6. april 2023 #6833 Del Skrevet 6. april 2023 Nå skal vi på hyttetur med familie, og jeg vet det kommer til å bli utfordrende kostholdsmessig. Mitt mål er at det ikke skal skli helt ut. Jeg kan spise litt godteri, men kun på kvelden, ikke småspise hele dagen. Prøve å spise normalt til måltidene, og fokusere på å få inn nok frukt og grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessie87 Skrevet 6. april 2023 #6834 Del Skrevet 6. april 2023 Warum skrev (1 time siden): Nå skal vi på hyttetur med familie, og jeg vet det kommer til å bli utfordrende kostholdsmessig. Mitt mål er at det ikke skal skli helt ut. Jeg kan spise litt godteri, men kun på kvelden, ikke småspise hele dagen. Prøve å spise normalt til måltidene, og fokusere på å få inn nok frukt og grønt. Lykke til! Man kan ha det like kjekt med mindre godis på tur 😊 Blir samme utfordring her med familien på campingtur, de spiser så og si ikke grønnsaker heller og det savner jeg 😝 Målet er å holde vekten frem til påsken er over og jeg kommer hjem til normale rutiner 🙃 Ser frem til å starte opp i neste tråd 😎 God påske alle sammen 🐣🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 9. april 2023 #6835 Del Skrevet 9. april 2023 Kommer det ny tråd til sommeren? 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6836 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg hast brukt Wegovy i ca 3 uker og ikke gått ned ett gram. Raste ned 25 kilo på Ozempic for ett par år siden, så det skal jo virker. Har ikke spist sjokolade, is og smågodt. Gikk på en blemme forrige uke og kjøpte potetgull og den ble borte på 3 dager. Jeg spiser veldig mye mindre enn tidligere, så skjønner ikke hvorfor vekta har rikket seg maks 0.5 kilo på denne tiden. Anonymkode: e53b6...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 9. april 2023 #6837 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hast brukt Wegovy i ca 3 uker og ikke gått ned ett gram. Raste ned 25 kilo på Ozempic for ett par år siden, så det skal jo virker. Har ikke spist sjokolade, is og smågodt. Gikk på en blemme forrige uke og kjøpte potetgull og den ble borte på 3 dager. Jeg spiser veldig mye mindre enn tidligere, så skjønner ikke hvorfor vekta har rikket seg maks 0.5 kilo på denne tiden. Anonymkode: e53b6...5bb Har du veid og tellt opp antall kcal du får i deg på en vanlig dag? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 10. april 2023 #6838 Del Skrevet 10. april 2023 Nå er jeg veldig klar for å legge påsken bak meg, og gå tilbake til sunnere vaner og videre vektnedgang! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 10. april 2023 #6839 Del Skrevet 10. april 2023 Warum skrev (20 minutter siden): Nå er jeg veldig klar for å legge påsken bak meg, og gå tilbake til sunnere vaner og videre vektnedgang! Flere? Ja, nå skal det nesten bli godt å komme tilbake til gode vaner. Men jeg er redd for at det blir vanskelig. Nå har jeg jo spist godteri og chips hver dag i over en uke. Nesten normalen i dag og så begynner hverdagen i morgen. Blir det ny tråd for vektnedgang denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 11. april 2023 #6840 Del Skrevet 11. april 2023 (endret) Jeg er lat i matveien og spiser nå følgende Måltid nr 1 - eggerøre (5 egg noe smør), 5 skiver bacon. Måltid nr 2 - middag varierer fra dag til dag. 2 stk kyllingfilet, grønnsaker og soyasaus 2 stk svinekoteletter, grønnsaker og soyasaus 2 stk nakkekoteletter, grønnsaker og soyasaus 2 stk biff, grønnsaker og bernaise saus. 2 stk sei, grønnsaker og smeltet smør 2 stk torsk, grønnsaker og smeltet smør Suppe med scampireker og spicy krydder. Måltid nr 3 - eggerøre (5 egg noe smør) Kalorimessig er det ikke mye ettersom at dette er lavkalori mat sett vekk ifra baconet men jeg er på KETO dietten jeg er en endomorph, med treg forbrenning, insulin resistens og jeg har cøliaki derfor føler jeg at denne dietten passer meg godt jeg var 1.80 og 122-125 kg på mitt største nå er jeg 1.77 og varierer fra 95 til 97 kg målet er og nå 90 kg. Endret 11. april 2023 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå