Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

På 8.9.2020 den 9.15, kalini skrev:

eeeeeer så sinnsykt lei av å høre iselin si «jeg får ståklitt» asså fyfaen... når ble det ok å snakke slik...? Hadde en mann gått rundt å sagt «åååh jeg får ståkuk» hadde man jo vurdert om han trengte psykiatrisk hjelp. 

Hun er en usmakelig,vulgær og usmakelig dame. Rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fie92 skrev:

Tror hun har sagt at han jobber med som miljøterapeut 

Mener at han jobber som murer. For han har laget badet deres med den sengen i dusjen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Litenoggod skrev:

Mener at han jobber som murer. For han har laget badet deres med den sengen i dusjen 

Seng i dusjen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Greno skrev:

Seng i dusjen?

Ja. Hu har en slags seng på det ene badet sitt. Hu filmer ikke så ofte derfra. Men hu har delt om det når hu var aktiv snapper hos joviale mammaer og mammahjerter 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Fie92 skrev:

Hørte på podden med Camilla Lorentzen nå og hun forteller at hun er sammen med en jente. Trangsynte «sexologen» spør JA HVORDAN LÅ DERE SAMMEN FØRSTE GANG??? 
BEGYNTE DU MED Å SLIKKE FITTE MED EN GANG????
 

Og Camilla svarer helt fantastisk: det ville du aldri spurt om hvis det var en mann og en dame som lå sammen! Ingen spør en dame «hvordan var det? Sugde du han med en gang?» 

Jeg synes det sier sitt om profesjonaliteten til Iselin.... 

Og kan Iselin vær så snill slutte med å referere til «lesbesex» når to jenter ligger sammen?? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fie92 skrev:

Hørte på podden med Camilla Lorentzen nå og hun forteller at hun er sammen med en jente. Trangsynte «sexologen» spør JA HVORDAN LÅ DERE SAMMEN FØRSTE GANG??? 
BEGYNTE DU MED Å SLIKKE FITTE MED EN GANG????
 

Og Camilla svarer helt fantastisk: det ville du aldri spurt om hvis det var en mann og en dame som lå sammen! Ingen spør en dame «hvordan var det? Sugde du han med en gang?» 

Jeg synes det sier sitt om profesjonaliteten til Iselin.... 

Er det mulig??!!🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt tilbake til den episoden med Tone Damli da jeg hørte det klippet som blir referert til over her ang den nyeste episoden. Jeg synes Tone og Camilla er veldig flinke til å påminne Iselin at det er en forskjell på det å snakke om sex og sin egen seksualitet og det å bringe inn en tredje part inn i bildet. Det er ikke sikkert alle partnerne til de som gjester podden hennes ønsker at kjæresten skal sitte å brette ut om sexlivet deres. Jeg vet for min del at jeg ikke ønsker at partneren min skal fortelle detaljer om hvordan jeg er i senga eller spesifike ting vi gjør sammen, for det er mellom han og meg akkurat som på samme måte så snakker jeg kun om meg selv og min seksualitet når det er snakk om sex i vennediskusjoner. Når det i tillegg er et opptak som skal klippes til en podcast tilgjengelig for hele Norge så er det enda mer utleverende. Dessverre satt jeg med et inntrykk om at Iselin ikke tok til seg kritikken. Hadde hun gjort det hadde det kanskje vært mer naturlig å beklage for uttalelsen og understreke at vedkommende selv må få bestemme hva hun vil dele og ikke dele. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mang en lærepenger av Camilla ja! 
Men sier bare «ja mmmhm» og sier seg enig (selv om hun har sagt typ det motsatte) istedet for «Åja, takk for at du lærte oss det»

Jeg synes at hun gjentatte ganger snakker nedlatende om andre legninger enn det heterofile og oppfører useriøst og vulgært. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Fie92 skrev:

Fikk mang en lærepenger av Camilla ja! 
Men sier bare «ja mmmhm» og sier seg enig (selv om hun har sagt typ det motsatte) istedet for «Åja, takk for at du lærte oss det»

Jeg synes at hun gjentatte ganger snakker nedlatende om andre legninger enn det heterofile og oppfører useriøst og vulgært. 

Kall meg gjerne ignorant men hva er det du mener med at hun er nedlatende mot andre legninger? Har sett flere påpeke det og jeg sitter ikke med samme inntrykk? Jeg forstår det sånn at Iselin er veldig inkluderende ovenfor LHBT-personer, men kan si meg enig i at hun kan stille ganske innvaderende spørsmål, men jeg syns egentlig hun gjør det med alle uavhengig av kjønn. Hva er det jeg misser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mangler en fintfølelse! Det er noe med måten hun er mot gjestene. Hun hadde nok gjort det bedre om hun hadde hatt en utdanning bak seg, som sykepleier, vernepleier og lignende. Fått lære en ordentlig tilnærming til folkene. 

Det er ikke alltid like kult eller passende å være så brautende. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er perfekte, og jeg syns at Iselin virker som en veldig god mamma. Masse kjærlighet og varme ovenfor barna. At hun tør å vise hvordan familielivet er syns jeg bare er fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Banænie skrev:

Hun mangler en fintfølelse! Det er noe med måten hun er mot gjestene. Hun hadde nok gjort det bedre om hun hadde hatt en utdanning bak seg, som sykepleier, vernepleier og lignende. Fått lære en ordentlig tilnærming til folkene. 

Det er ikke alltid like kult eller passende å være så brautende. 

Man ser at folk som for eksempel Helsesista og Tuva Fellman lykkes med å snakke ungdommens eget språk om sex og samliv, uten å bruke kliniske og faglige uttrykk som bare virker fremmedgjørende, men de ser an tid, sted og publikum.  Iselin har overhodet ikke filter og durer på uansett hvilken setting hun befinner seg i.  Hun bommer der de treffer (og så har de selvfølgelig en helt annen faglig tyngde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sursøtsaus skrev:

Kall meg gjerne ignorant men hva er det du mener med at hun er nedlatende mot andre legninger? Har sett flere påpeke det og jeg sitter ikke med samme inntrykk? Jeg forstår det sånn at Iselin er veldig inkluderende ovenfor LHBT-personer, men kan si meg enig i at hun kan stille ganske innvaderende spørsmål, men jeg syns egentlig hun gjør det med alle uavhengig av kjønn. Hva er det jeg misser?

Jeg synes det er nedlatende at hun alltid for eksempel refererer til jenter som har sex med jenter som «lesbesex» når man fint kan ha sex med noen av det samme kjønn uten å være homofil. Synes generelt at episoden med Camilla viser hvor mye Camilla må lære opp Iselin om hva som er greit og ikke greit og si. Skjønner jo at man ikke alltid vet alt og det er viktig å hele tiden lære, men jeg synes hun virker så bastant i måten hun snakker på så jeg kjøper ikke hennes «åpenhet» rundt andre legninger og personer. Et annet eksempel er når hun spør Emma Ellingens «runker du?» i stedet for å spørre «onanerer du?». 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg så på bloggerne i dag taklet Emma spørsmålene som Iselin stilte bra. Jeg har ikke hørt podcasten bortsett fra det lille jeg så på bloggerne, men ut fra det jeg så var ikke Iselin profesjonell i det hele tatt. Det virket som Iselin prøvde å gjøre underholdning av det, ikke drive opplysningsarbeid. Synes synd på Emma.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...