Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fie92 skrev:

WOW!!! For en ansvarsfull og profesjonell sexolog og moden kvinne hun er! Altså går det an??? Faen så barnslig og uoppdragen. Og denne «hersketeknikken» er vel uansett bedre enn en 33-år gammel mor som mobber andre etter utseende. Godt forbilde der altså.

Men seriøst. Hvis hun skal være «Norges nye sexolog» som hun alltid skryter av (som bare hun selv går rundt og kaller seg). Burde hun ikke DROPPE å være influenser og KUN være sexolog og legge ut om relevante ting I SoMe? Typ som Helsesista. 

Hadde hun vært en god sexolog hadde hun gjort det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KUN opptatt av å bli kjendis!! Det er det eneste hun bryr seg om. Helt desperat etter å bli sett og hørt, samme hva hun sier.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fie92 skrev:

WOW!!! For en ansvarsfull og profesjonell sexolog og moden kvinne hun er! Altså går det an??? Faen så barnslig og uoppdragen. Og denne «hersketeknikken» er vel uansett bedre enn en 33-år gammel mor som mobber andre etter utseende. Godt forbilde der altså.

Men seriøst. Hvis hun skal være «Norges nye sexolog» som hun alltid skryter av (som bare hun selv går rundt og kaller seg). Burde hun ikke DROPPE å være influenser og KUN være sexolog og legge ut om relevante ting I SoMe? Typ som Helsesista. 

Hadde hun vært litt profesjonell, og målet kun var å opplyse så hadde hun gjort det. Og det kunne vært spennende å fulgt. Men hun skiller ikke på roller så blir fullstendig bom, med nakenhet,vulgære ord og barn i skjønn forening, toppet med stikk til tom. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sans for Iselin. Syns hun er viktig og et friskt pust i kjendisverdenen 😃Godt vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin er kun ute etter å bli kjendis, hadde hun bare vært litt profesjonell! For vulgær og rett å slett barnslig, sletter og blokkerer brukere som kritiserer mot henne. Hun skøyt seg selv i leggen da, hun reklamerer for Oslo skin lab da fikk vi se henne sanne jeg, hvor hun kritiserte andre istedenfor å legge seg flat!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun faktisk er nominert til å vinne jenteprisen 2020. Snakk om at Plan Norge sjekker ut kandidatene sine..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, kanakass skrev:

Tenk at hun faktisk er nominert til å vinne jenteprisen 2020. Snakk om at Plan Norge sjekker ut kandidatene sine..

Det er faktisk helt horribelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kanakass skrev:

Tenk at hun faktisk er nominert til å vinne jenteprisen 2020. Snakk om at Plan Norge sjekker ut kandidatene sine..

Veldig mange som er nominert til den og det er mange som jeg ikke synes har noe med den prisen å gjøre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, kanakass skrev:

Tenk at hun faktisk er nominert til å vinne jenteprisen 2020. Snakk om at Plan Norge sjekker ut kandidatene sine..

Skulle ønske å vite hva Plan Norge synes om eksponering av barna

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt plan Norge beskjed om at jeg trekker meg som fadder med bakgrunn i nominasjonen av Iselin. Jeg har begrunnet det også. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miss summers skrev:

Jeg har gitt plan Norge beskjed om at jeg trekker meg som fadder med bakgrunn i nominasjonen av Iselin. Jeg har begrunnet det også. 

Kan du ikke si fra når de svarer deg! Spent på svaret!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, kanakass skrev:

Kan du ikke si fra når de svarer deg! Spent på svaret!

De bryr seg ikke en TØDDEL. Det er såååååå mange kvinner som liker henne. Og så er hun sååååå flink til å fremme jente og kvinnesak. 
 

Så da er det over og ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miss summers skrev:

Jeg har gitt plan Norge beskjed om at jeg trekker meg som fadder med bakgrunn i nominasjonen av Iselin. Jeg har begrunnet det også. 

👏🏼👏🏼👏🏼
Hva skrev du? 
Hold oss oppdatert!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fie92 skrev:

👏🏼👏🏼👏🏼
Hva skrev du? 
Hold oss oppdatert!

Jeg skrev om utlevering av ungene i samme kanaler der hun både er vulgær og omtaler/svarer andre på en usmakelig måte (rævsaft). Og jeg poengterte at kvinnesak ikke er å hate menn. De ga faan. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, miss summers skrev:

Jeg har gitt plan Norge beskjed om at jeg trekker meg som fadder med bakgrunn i nominasjonen av Iselin. Jeg har begrunnet det også. 

Wow!! Meget spent på svaret!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miss summers skrev:

Jeg skrev om utlevering av ungene i samme kanaler der hun både er vulgær og omtaler/svarer andre på en usmakelig måte (rævsaft). Og jeg poengterte at kvinnesak ikke er å hate menn. De ga faan. 

Fy faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, miss summers skrev:

De bryr seg ikke en TØDDEL. Det er såååååå mange kvinner som liker henne. Og så er hun sååååå flink til å fremme jente og kvinnesak. 
 

Så da er det over og ut. 

Akkurat sånn de skrev til meg også!! «Hennes fremføring er muntlig, aktuell og engasjerende»...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Iselin dessverre beveger seg ganske pent og pyntelig inn i Anne Brith-fella. Hun har et like stort ønske om suksessnarrativet hvor hun lå på bunnen med hele verden i mot seg til å få sin hevn ved å bli oppdaget som den neste IT-kvinnen. Utroskap, turbulent fortid og følelsen av å aldri passe inn i A4-livet (Hvem gjør vel egentlig det?) er hennes svar på ABs sympatipoeng som alenemor med leiebolig og harde økonomiske kår. Dette blir så flettet inn i et image hvor mor slår tilbake mot en hard og brutal verden ved å bli kjendis og vise alle "haterne" at det var de som tok feil hele tiden.

Det er så åpenbart når man ser hvordan hun ter seg blant andre kjendiser at hun har et sårt ønske om å bli likt og å passe inn i en livsstil hun har beundret kjempe lenge, som når hun henger seg på yngre blogg-kollegaer eller Tone Damli på Vixen. AB hang seg også på yngre kollegaer for å fronte sin status som kjendis. Forskjellen er jo at de yngre kollegaene appellerer i større grad til et bredere publikum. Emma Ellingsen foreksempel appellerer til yngre kvinner og jenter, og er også et forbilde innenfor LHBT-miljøet, Joakim Kleven har Sweatshop, foredrag om kroppspress blant menn og Tone Damli er kjent fordi hun er en annerkjent artist. Iselin har ikke mye å komme med, så hun har brukt sexolog-kurset (jeg skriver kurs, for utdannelse regner jeg som høyskole eller universitet og dette er ingen av delene) for alt det er verdt som en hjertesak og i likhet med AB laget en stor bakst av eksponering av barn, uthenging av andre offentlig for å "knuse tabuet" og en god blanding kropp og sjokkfaktor for å få oppmerksomhet. 

Hvis det er noe Iselin burde lære av AB sin historie så er det at medaljen hun ønsker seg så indelig har en dyr bakside. Hvis det du blir mest kjent for er å henge ut folk, slenge usaklig dritt, komme etter folk som gir deg kritikk og sensurere all form for konstruktive tilbakemeldinger fordi det ikke passer deg, så kommer du til å ende opp alene for slike ting er utrolig vanskelig å vaske av seg. Folk kommer til å huske det for det kommer alltid til å være tilgjengelig. Blir du da kjent for å være en kilde til konflikter så er du ikke lengre "rå" eller "sterk" og du fronter ikke "girl power", du blir bare kjent for å være problematisk og kommer til å miste både følgere og sammarbeidspartnere etterhvert. Det har vi sett skje med AB som var villig til å selge inn barnas privatliv, legge ut nakenbilder, henge ut eks-partnere og eks-venner og ta private krangler offentlig og til slutt begå svindel for å oppnå en kjendisstatus. Jeg sier ikke at Iselin kommer til å havne akkurat der for jeg håper hun holder seg for god til å svindle folk for egen vinning (selvom jeg er kritisk til parterapien hun driver med når hun ikke har en utdanning), men for en person som ønsker å ha en stor påvirkningskraft så burde hun tenke lengre enn nesen sin om hva slags signaler hun sender ut.  Oppskriften sjokkfaktor, eksponering av barn og konflikter er ikke nødvendigvis den beste i det lange løp, og heller ikke noe talent man burde selge inn for å bli kjendis.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BethD skrev:

Fy faen!!

 

20 minutter siden, kanakass skrev:

Akkurat sånn de skrev til meg også!! «Hennes fremføring er muntlig, aktuell og engasjerende»...

Jepp. Sånt kan jeg ikke være med på. De skuffer stort. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løpegærn

Hva slags sexologutdanning er det egentlig hun har? Har lurt litt på det siden hun markedsfører det at hun er sexolog veldig. Norsk forening for klinisk sexologi er tydelige på at det i deres øyne er nødvendig å ha helse/sosialfaglig bachelor + 60 stp i sexologi fra universitet/høyskole for å kunne kalle seg sexolog, selv om det ikke er en beskyttet tittel. 

 

Seksualitet og seksuell helse er kjempeviktig, og alle kan jo mene noe om det hvis de vil, men det er i mine øyne ikke uproblematisk å fremstille seg som fagperson hvis man ikke har en "anerkjent" kompetanse i faget. Kan jo hende hun har det da. Jeg har prøvd å google, men finner ikke ut hva hun egentlig har slags utdanning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...