Gjest Twistdott Skrevet 21. august 2020 #801 Del Skrevet 21. august 2020 19 timer siden, WhiteSwan skrev: Mistet litt respekten for henne etter at hun kom med den frekke kommentaren til Morten. Hun er voksen, å kommentere sånt får hun holde seg for god for! 😤 Hun har ikke mistet respekten hos meg, for hun har aldri hatt den. Hun er bare gjennomført vulgær, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 21. august 2020 #802 Del Skrevet 21. august 2020 Har hun ikke tenkt å beklage seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 21. august 2020 #803 Del Skrevet 21. august 2020 Hva er det hun svarer på? Hva har denne Morten lagt ut som hun reagerte på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2020 #804 Del Skrevet 21. august 2020 4 minutter siden, Boletta skrev: Hva er det hun svarer på? Hva har denne Morten lagt ut som hun reagerte på? Se 1-2 sider bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 21. august 2020 #805 Del Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, J.. skrev: Se 1-2 sider bakover. Jeg ser kommentaren hennes, men det står bare «ref hans instastory». Så hva er den kommentaren hennes et svar på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 21. august 2020 #806 Del Skrevet 21. august 2020 38 minutter siden, Boletta skrev: Jeg ser kommentaren hennes, men det står bare «ref hans instastory». Så hva er den kommentaren hennes et svar på? I forbindelse med den YT videoen han lagde om at noen influensere "muligens" kjøper følgere eller var det den etterfølgende hvor han sier sarkastisk unnskyld. Se «AVSLØRER FALSKE INFLUENCERE (A)» på YouTube https://youtu.be/PHXKWhr2FoU Se «UNNSKYLD (A)» på YouTube https://youtu.be/SuE5xRIvnjw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hockeypulver Skrevet 21. august 2020 #807 Del Skrevet 21. august 2020 Er det Iselin som har kontaktet advokat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 21. august 2020 #808 Del Skrevet 21. august 2020 8 minutter siden, Hockeypulver skrev: Er det Iselin som har kontaktet advokat? Nei, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 22. august 2020 #809 Del Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 23.42, Gull vaffel skrev: Nei, Hvem er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 22. august 2020 #810 Del Skrevet 22. august 2020 1 time siden, Sicci skrev: Hvem er det da? Kan hende jeg tar feil, men tror Monica Nyhus og mannen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 22. august 2020 #811 Del Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 23.33, Hockeypulver skrev: Er det Iselin som har kontaktet advokat? I forbindelse med hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 22. august 2020 #812 Del Skrevet 22. august 2020 Akkurat nå, Lirah skrev: I forbindelse med hva da? Var flere infulencere som kontaktet advokat etter det Morten gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 22. august 2020 #813 Del Skrevet 22. august 2020 9 minutter siden, Gull vaffel skrev: Var flere infulencere som kontaktet advokat etter det Morten gjorde Huff henger ikke helt med her kjenner jeg. Var det nødvendig å kontakte advokat da? Hvorfor har ikke Iselin snakket om dette på storyen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 23. august 2020 #814 Del Skrevet 23. august 2020 Dama har tørna for lengst, går ikke an å ta henne seriøst for fem flate øre. Et sirkus som på død og liv forsøker å holde seg relevant. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 23. august 2020 #815 Del Skrevet 23. august 2020 12 timer siden, Lirah skrev: Huff henger ikke helt med her kjenner jeg. Var det nødvendig å kontakte advokat da? Hvorfor har ikke Iselin snakket om dette på storyen sin? Absolutt ikke nødvendig, bare tull fra hårsåre influencere 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #816 Del Skrevet 24. august 2020 Iselin, etter å ha sett dagens episode av bloggerne lurer jeg oppriktig på graden din av selvinnsikt. Du blir sur for at Pappahjerne spøker med at Tom var utro og du beskriver det som et overgrep på familiesituasjonen deres. Alvorlig talt, du har basert hele influencerkarrieren din på at Tom var utro, og tar det opp i alle passende (og upassende) sammenhenger du kan. DU har tatt det opp, DU må stå i det. Eller dvs Tom må stå i det fordi du har valgt å kringkaste det til alle som gidder å høre på. Du kan ikke claime et ønske om privatliv når det passer for deg når du lever av å dele privatlivet deres. Skjerpings! 135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emilie2019 Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #817 Del Skrevet 24. august 2020 Haha! Vixen-episoden av bloggerne! Hun blir forbanna på pappahjerne for å disse at hun ALLTID snakker om utroskapen. «Overgrep mot min familie å dra Tom inn i dette». Sier dama som har gjort karriere på Toms utroskap?! 101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 24. august 2020 #818 Del Skrevet 24. august 2020 9 timer siden, Emilie2019 skrev: Haha! Vixen-episoden av bloggerne! Hun blir forbanna på pappahjerne for å disse at hun ALLTID snakker om utroskapen. «Overgrep mot min familie å dra Tom inn i dette». Sier dama som har gjort karriere på Toms utroskap?! Ja 😂 Den virkelighetsforståelsen hennes er direkte SKUMMEL. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. august 2020 #819 Del Skrevet 24. august 2020 Når samboeren din har fått egen # på Jodel.. Jodel er ikke imponert 😂 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 24. august 2020 #820 Del Skrevet 24. august 2020 40 minutter siden, J.. skrev: Når samboeren din har fått egen # på Jodel.. Jodel er ikke imponert 😂 Hahaha, herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå