Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
4 timer siden, Maydis8 skrev:

De kommer til å gå fra hverandre etter hvert. Nå er det en god økonomisk sikkerhet å være sammen med han...

Det tror jeg også...at han har holdt ut til nå skjønner jeg ikke. Og jeg skjønner IKKE om han går rundt med hevet hode i vennegjengen for å si det sånn. Føler meg kastrert på hans vegne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, J.. skrev:

Vet nå ikke om jeg syns en 4 år lang affære er noe bedre..

Var det så lenge de hadde kontakt? Trodde det var kortvarig, for han traff henne, og lå med henne bare en gang? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranunkelen skrev:

Var det så lenge de hadde kontakt? Trodde det var kortvarig, for han traff henne, og lå med henne bare en gang? 

Han var utro flere ganger i fire år. Var nok flere...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maydis8 skrev:

Omg, da hadde jeg faen meg ikke tilgitt. Hørte første episode i podkasten, så trodde det var "bare" det.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
10 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hvis det er tilfelle, hvorfor i all verden er de fortsatt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mannen var notorisk utro, men Iselin tok han tilbake? Og nå har hun mistet sexlysten og henger han ut i alle tilgjengelige kanaler, samt oppfører seg som en klassisk passiv aggressiv bitch. Tenker han virkelig, virkelig ønsker å legge utroskapen bak seg og satse på denne vidunderlige kvinnen!

Hva lærte de egentlig på det sexologkurset hun gikk på, ut over vulgære navn på kjønnsorganer? Ser hun ikke at dette ikke løser noe som helst? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
8 timer siden, Maydis8 skrev:

Han var utro med samme damen i flere år etter hva jeg har skjønt.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BethD skrev:

Han var utro med samme damen i flere år etter hva jeg har skjønt.... 

Han hadde kontakt Over mobil av og på i flere år, men var kun en date som ledet til sex en gang. Etter det oppdaget Iselin det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 13.41, Gull vaffel skrev:

Han hadde kontakt Over mobil av og på i flere år, men var kun en date som ledet til sex en gang. Etter det oppdaget Iselin det

Hvordan fant hun ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
4 timer siden, Sicci skrev:

Hvordan fant hun ut det?

Hun sa hun hadde en mistanke og gikk på telefonen hans og fant meldinger og nummer under en mann’s navn med en dame emojii ved siden av... sendte melding til henne og fikk hennes side av saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må få med dere siste instastoryen til Pappahjerne 😁 skikkelig ironisering over Iselins evige prat om utroskapen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
9 minutter siden, Dragonheart skrev:

Dere må få med dere siste instastoryen til Pappahjerne 😁 skikkelig ironisering over Iselins evige prat om utroskapen. 

Fantastisk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 18.47, BethD skrev:

Fantastisk 😂

fikk det ikke med meg:( hva sa han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, kalini skrev:

Vanskelig å gjengi. Men det var flere klipp fra podden hennes, hvor hun prater løs om utroskapen med hans kommentar om hvor imponerende det er at hun (som uttalt til VG) har lagt utroskapen til Tom bak seg. Ironien hans er tydelig i stemmen og måten storyen er lagd på, men ikke enkelt å få den frem her på skrift. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt ufint å bygge seg en karriere rundt mannens utroskap, men synes i det siste at hun viser kule sider som er underholdende å følge!:)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 timer siden, PippiLa skrev:

Litt ufint å bygge seg en karriere rundt mannens utroskap, men synes i det siste at hun viser kule sider som er underholdende å følge!:)

Hvilke sider er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
På 12.6.2020 den 0.04, kalini skrev:

Han basically bare gjorde narr av henne og at hun maser om utroskapen HELE tiden. Hun sier hun ikke skal melke det, ikke snakke om det hele tiden og har man tilgitt så bør man la det ligge. 
Så gjør hun stikk motsatt, men ser det tydeligvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye mer utroskap mas det blir i neste sesong av bloggerne med Iselin jeg. Eller hvor mye hun kommer til å drite seg ut

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...