Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

At datteren viste frem en anatomisk modell av klitoris er ikke noe å skrike opp for. Og heller ikke noe galt at hun har snakket med datteren om dette og sex. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som Iselin virkelig avskyr mannen sin.. Syntes synd på han.

Han gir henne roser å får tilbake prat om aspargeslukt i tissen så den ene månedlige sexakten som hun tydeligvis føler hun må gi han tilbake for rosene kommer nok til å bli "flott".

Skjønner ikke hvorfor hun er sammen med han når hun avskyr alt som heter sexuell kontakt med han. Iallefall i følge de sosiale mediene hennes. Sex virker som kun et negativt moment, bare stress for henne. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, monstergospel skrev:

Virker som Iselin virkelig avskyr mannen sin.. Syntes synd på han.

Han gir henne roser å får tilbake prat om aspargeslukt i tissen så den ene månedlige sexakten som hun tydeligvis føler hun må gi han tilbake for rosene kommer nok til å bli "flott".

Skjønner ikke hvorfor hun er sammen med han når hun avskyr alt som heter sexuell kontakt med han. Iallefall i følge de sosiale mediene hennes. Sex virker som kun et negativt moment, bare stress for henne. 

Kan det være at hun bare prøver å være sassy og morsom, men at det ikke funker helt?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Boletta skrev:

Kan det være at hun bare prøver å være sassy og morsom, men at det ikke funker helt?

Jeg lurte på det samme da jeg så bloggerne. Det begynner kanskje som spøk, tilpasset den vulgære rollen hun prøver å lage seg, men overraskende fort blir hun sort i blikket og stikkene har helt tydelig et alvor i seg. Hvis de to var et vennepar av meg hadde jeg ikke lagt planer langt frem i tid, foråsidetsånn. Enten kommer hun til å bli såpass økonomisk uavhengig at hun kan kvitte seg med han, eller så blir han drittlei og går. Jeg tipper det siste.

Og HVIS det faktisk er spøk, så burde hun revurdere humoren sin. Det er ikke fint å være morsom på bekostning av andre, spesielt ikke partneren sin og far til sine barn. Iselin er ei kvikk dame med masse selvironi, så jeg er sikker på at hun kan by på seg selv uten å tråkke andre ned. Hvis hun vil.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, monstergospel skrev:

Virker som Iselin virkelig avskyr mannen sin.. Syntes synd på han.

Han gir henne roser å får tilbake prat om aspargeslukt i tissen så den ene månedlige sexakten som hun tydeligvis føler hun må gi han tilbake for rosene kommer nok til å bli "flott".

Skjønner ikke hvorfor hun er sammen med han når hun avskyr alt som heter sexuell kontakt med han. Iallefall i følge de sosiale mediene hennes. Sex virker som kun et negativt moment, bare stress for henne. 

Da hadde hun vel ikke vært sammen med han. Synes ikke synd på han. De velger selv å være sammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Da hadde hun vel ikke vært sammen med han. Synes ikke synd på han. De velger selv å være sammen

De har små barn, kan være derfor de holder sammen, kanskje han føler han fortjener alle drit fordi han var utro for 2 år siden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke høre på podcasten hennes, men ville høre Jorun snakke om barnfrihet. Pleier Iselin å stå for all pratinga i podcasten? Måtte laaangt ut i episoden før Jorun faktisk fikk snakka litt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, detvardet skrev:

Pleier ikke høre på podcasten hennes, men ville høre Jorun snakke om barnfrihet. Pleier Iselin å stå for all pratinga i podcasten? Måtte laaangt ut i episoden før Jorun faktisk fikk snakka litt.

Ja hun Lars aldri gjestene snakke fritt, men dette var en av de bedre

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I podcast episoden med Jorun Stiansen forteller hun at kvinner generelt oppnår færre orgasmer under samleie, men jenter som lever i lesbiske parforhold oppnår betraktelig flere orgasmer. Hvor Iselin da sier «girl, we gotta lick some pussies». 

Jeg blir helt fra meg av hvor uprofesjonell det går an å bli som sexolog!! Jeg synes det er hårreisende at man kan snakke sånn! Hvorfor skal hun «lick some pussy» når hun er sammen med en mann? Utrolig respektløst for andre legninger. 

Skjerp deg, Iselin! 
 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fie92 skrev:

I podcast episoden med Jorun Stiansen forteller hun at kvinner generelt oppnår færre orgasmer under samleie, men jenter som lever i lesbiske parforhold oppnår betraktelig flere orgasmer. Hvor Iselin da sier «girl, we gotta lick some pussies». 

Jeg blir helt fra meg av hvor uprofesjonell det går an å bli som sexolog!! Jeg synes det er hårreisende at man kan snakke sånn! Hvorfor skal hun «lick some pussy» når hun er sammen med en mann? Utrolig respektløst for andre legninger. 

Skjerp deg, Iselin! 
 

 

Hele dama er jo helt på bærtur 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fie92 skrev:

I podcast episoden med Jorun Stiansen forteller hun at kvinner generelt oppnår færre orgasmer under samleie, men jenter som lever i lesbiske parforhold oppnår betraktelig flere orgasmer. Hvor Iselin da sier «girl, we gotta lick some pussies». 

Jeg blir helt fra meg av hvor uprofesjonell det går an å bli som sexolog!! Jeg synes det er hårreisende at man kan snakke sånn! Hvorfor skal hun «lick some pussy» når hun er sammen med en mann? Utrolig respektløst for andre legninger. 

Skjerp deg, Iselin! 
 

 

Det reagerte jeg også på. Skriver det på kontoen for hennes flåsete image. Som sexolog bør hun holde seg for god til å nøre opp om at lesbisk sex er å «lick som pussies». 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er ikke sexolog en beskyttet tittel, hun har jo tatt utdannelsen over nette på 1 år, men det finnes psykologer og leger  som også er sexologer, er de man burde bruke hvis det er behov. Er synd at dette ikke er en beskyttet tittel i Norge 

Endret av Gull vaffel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sin kommentar under bilde til Tone på insta 🤯 Skal hele tiden promotere seg selv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, mariaisaa skrev:

Iselin sin kommentar under bilde til Tone på insta 🤯 Skal hele tiden promotere seg selv!

Det var ikke ille, leser man lenger ned i kommentarene så har tone skrevet «snakkes til uka» til Iselin, så er tydelig de har en god tone, kjenner hverandre litt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler om datterens uv-infeksjon på insta story nå... Det er ganske grenseoverskridende, syns jeg. Ikke at det er noe flaut i å ha uv, men barns sykdom bør de få ha i fred. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså jeg klarte ikke å la vær å rapportere innlegget hennes der hu står naken i Hagen sin. Det ble for mye for meg rett og slett. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Litenoggod skrev:

Altså jeg klarte ikke å la vær å rapportere innlegget hennes der hu står naken i Hagen sin. Det ble for mye for meg rett og slett. 

Hahaha! Hu klager på at det er så mye nakenhet på Instagram, men står med rævva i kameraet sjøl! Lenge leve dobbeltmoral! 
 

Og å utlevere barnas sykdommer er vel LITT i strid med barnekonvensjonens rett til privatliv for barn...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper flere i stallen til manager David Eriksen i Eccentric people vil besøke Iselins podkast. For eksempel Tone Damli, Alexandra Joner, Nikolai Danielsen (modell) og Adelèn.

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
3 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg håper flere i stallen til manager David Eriksen i Eccentric people vil besøke Iselins podkast. For eksempel Tone Damli, Alexandra Joner, Nikolai Danielsen (modell) og Adelèn.

Håper ikke jeg. Da mister jeg litt respekten for de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...