Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
1 minutt siden, acna skrev:

Kort referat?

Jeg har hørt de første to episodene, men orket ikke mer.

Sikkert ikke så utrolig interessant denne heller,David Eriksen er ca like interessant som det er å se på maling tørke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, acna skrev:

Kort referat?

Jeg har hørt de første to episodene, men orket ikke mer.

Teksten under podden var nok til at jeg ikke gadd å høre på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er sexolog bør iallefall vite bedre enn å blande barn og sex i samme konto. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kartoffel skrev:

Hun som er sexolog bør iallefall vite bedre enn å blande barn og sex i samme konto. 

Hun svarer alltid at sex er så naturlig 🙄tror ikke hun vil skjønne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun har gjester i podcasten sin.. hun vrir alt over på seg og sitt uansett hva det prates om.. 

Og som noen sa over her, om siste gjesten... som å høre maling tørke.. zzzzzzzzz....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.4.2020 den 12.22, BethD skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/11361465/
 

herregud så lei Jeg er av gnålet hennes om utroskap.... tror hun at hun har fasiten på utroskap selv om mannen hennes var utro mot henne?! 
 

Hun kommer vel bare med noen generelle betraktninger her. Ingen fasit. Og refererer ikke til hverken seg selv eller mannen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Ny podd er ute i dag. Hun dreier stadig samtalen mot seg selv og utroskapen til typen sin. Gjesten får knapt slippe til i perioder. Virker som om Iselin har svaret på alt, og hun ødelegger samtalen med grovt og vulgært språk... Denne podden har ikke tatt seg opp og blitt bedre. Snarere tvert i mot 🙈.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig interessert i å høre historien til Louise idag, siden jeg står i det samme selv. Men hun slapp jo ikke til. Kun Iselin som pratet om seg og sitt. Fikk ikke høre noe av historien, tankene, følelsene eller refleksjonene til Louise dessverre.

Det er synd. For tanken bak episoden var jo bra. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, augusta18 skrev:

Jeg var veldig interessert i å høre historien til Louise idag, siden jeg står i det samme selv. Men hun slapp jo ikke til. Kun Iselin som pratet om seg og sitt. Fikk ikke høre noe av historien, tankene, følelsene eller refleksjonene til Louise dessverre.

Det er synd. For tanken bak episoden var jo bra. 

Enig. Følte også at hun prøvde å få henne til å si at hun hadde hatt et voldelig, destruktivt forhold?! Hørte bare halve, men syntes kanskje iselin la litt ord i munnen på Louise? Det satt iallfall jeg igjen med, og at Louise ikke hadde så dårlig forhold som Iselin ville legge det frem?! 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. 

Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻‍♀️

Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, MammaSvarDa skrev:

Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. 

Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻‍♀️

Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå

Hun blokkerer nok bare folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. 

Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻‍♀️

Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå

Hun må nesten tåle at folk er kritiske når hun reklamerer for noe. Kommer ikke til å overleve lenge i influencerverden!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. 

Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻‍♀️

Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå

Det må betale godt siden det er verdt å reklamere for. Håper alle skjønner at det ikke fungerer og ikke kaster bort pengene sine!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hva er greia med å ha på så mye solpudder og highlighter over hele ansiktet?

Hun kan IKKE sminke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hva er greia med å ha på så mye solpudder og highlighter over hele ansiktet?

Trodde highlighter skulle kun være på kinnene litt på panna og haken.. Hun ser litt sotete ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...