Fenomen Skrevet 11. november #3561 Del Skrevet 11. november Tantemor skrev (1 time siden): Iselin er programleder for nyeste sesong av Good luck guys. Kan det være dere sikter til angående tur/innspilling? Og så så jeg noe isted på snap, hun snakker om kritikk hun har fått for et innlegg hun hadde igår på farsdagen. Hva var det hun har lagt ut da tro? Det ligger fremdeles på Instagram så det er bare å gå inn og se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 12. november #3562 Del Skrevet 12. november Når skal hun bli ferdig med det at x'en var utro? ny artikkel ute om at hun nå elsker alt det hun hatet på soverommet. Likte ikke å gi oral til x'en, men nå elsker hun å suge.... 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 12. november #3563 Del Skrevet 12. november Fenomen skrev (10 timer siden): Det ligger fremdeles på Instagram så det er bare å gå inn og se. De aller fleste er vel blokkert fra Iselin sin Insta etter episoden med eksponeringen av barna. Fint om screenshot kan vedlegges 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 12. november #3564 Del Skrevet 12. november Trude.lutt.lutt skrev (11 timer siden): Når skal hun bli ferdig med det at x'en var utro? ny artikkel ute om at hun nå elsker alt det hun hatet på soverommet. Likte ikke å gi oral til x'en, men nå elsker hun å suge.... Ja altså...er det noe å si offentlig? Ungene er snart i tenårene, blir artig å få høre fra jevnaldrene om dette... altså unger/tenåringer kan være fæle. Tenker hun ikke fremover I DET HELE TATT? Tenker hun ikke på hva ungene kan få slengt i trynet på skole ol når hun uttaler sånt som dette. For Iselin skal jo alt være så jækla naturlig, og joda det er naturlig og sunt med sex. Meeeen må alle vite hva andre gjør i senga? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 12. november #3565 Del Skrevet 12. november En av Norges mest cringe influensere. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 12. november #3566 Del Skrevet 12. november Rev. Revenge skrev (På 22.4.2024 den 15.45): Synd at hvem som helst kan kalle seg sexolog etter et lite kurs i Danmark, uten noen form for høyskoleutdanning i bunnen slik Guttormsen gjør. Jeg antar at erfaringskompetanse i seg selv ikke er nok for en slik tittel uten et lite kurs, ellers kunne vi alle titulert oss selv som sexologer. Hvem som helst kan kalle seg sexolog uavhengig av utdanning. Det er ikke en beskyttet tittel, så jeg kan kalle meg sexolog, du kan kalle deg sexolog, vi kan alle kalle oss sexologer. Altså en helt meningsløs tittel på gi seg selv. Litt som «influenser». «Klinisk sexolog», er derimot en beskyttet tittel, men så vidt jeg vet har ikke IG denne utdannelsen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 13. november #3567 Del Skrevet 13. november (endret) Trude.lutt.lutt skrev (På 12.11.2024 den 6.25): Når skal hun bli ferdig med det at x'en var utro? ny artikkel ute om at hun nå elsker alt det hun hatet på soverommet. Likte ikke å gi oral til x'en, men nå elsker hun å suge.... Kjekt for ungene å lese før eller siden... Hvorfor kan hun ikke dele denne informasjonen med sine venner og la det være med det? Når man har barn så kan man ikke dele hva man hva vil i all offentlighet, og for barnas skyld så må det da gå en grense! Hun er jo helt blåst! Endret 13. november av K_mb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 13. november #3568 Del Skrevet 13. november Jeg følger ikke Iselin i sosiale medier, men kikket innom reelen hennes på Instagram i forbindelse med farsdagsposten hennes. Skjønner at hun synes det er kjipt å få så mye kritikk, men hun fremsto jo nærmest manisk, særlig på den første lange triaden hun la ut for et par dager siden. Mulig hun alltid er sånn, men hun virket veldig preget av kritikken. Det virker særdeles usunt å leve av å utlevere seg selv og livet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 13. november #3569 Del Skrevet 13. november Ironien er til å ta og føle på når Iselin publiserer video av seg og datteren som synger Tomine Harket sin sang «kjendis,» som har en kritisk tekst om å bli født inn i en status man ikke har bedt om. Jeg har lenge lurt på om det er noen voksne hjemme hos Iselin og svaret er vel høyt og tydelig nei på det. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 14. november #3570 Del Skrevet 14. november Klassisk eksempel på influenser med ADHD. Hun er den siste som burde eksponere seg selv i SOME, og en skam at hun tar med barna også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 14. november #3571 Del Skrevet 14. november Jeg har også alltid tenkt at hun har adhd. Hun er veldig MYE, snakker fra levra, virker veldig impulsiv og det virker ikke som om hun tenker på fremtidige konsekvenser hennes uttalelser og handlinger kan få. Spesielt mtp barna sine. I tillegg til den episoden hun var med i i Synnøve rydder opp. Veldig typisk adhd kaos. Null system og alt er et sabla rot. Generelt virker hun å være ei dame med et godt hjerte og gode intensjoner. Men jeg tror ikke hun tenker på annet enn her og nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 14. november #3572 Del Skrevet 14. november Jojo2 skrev (Akkurat nå): Jeg har også alltid tenkt at hun har adhd. Hun er veldig MYE, snakker fra levra, virker veldig impulsiv og det virker ikke som om hun tenker på fremtidige konsekvenser hennes uttalelser og handlinger kan få. Spesielt mtp barna sine. I tillegg til den episoden hun var med i i Synnøve rydder opp. Veldig typisk adhd kaos. Null system og alt er et sabla rot. Generelt virker hun å være ei dame med et godt hjerte og gode intensjoner. Men jeg tror ikke hun tenker på annet enn her og nå. Enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 14. november #3573 Del Skrevet 14. november Det kan godt hende hun har ADHD. Med manglende impulskontroll og mye kaos rundt seg. Men først og fremst er hun en voksen som viser barna sine frem i situasjoner der hun bruker seksualisert språk eller svært private settinger. Selv om barna ikke tar skade, er ikke delingen innafor. Er det ok å kaste barn ut av vinduet dersom de ikke skader seg? Hva hvis skadene viser seg først etter fem, ti år? Hun er en kvinne som bryter med sosiale normer for hvilke uttrykk det passer seg å bruke - ikke fordi hun er kvinne eller fordi det liksom er å bryte tabuer - men fordi det er fordummende og forenklende for debatten. Fordi andre fagfolk klarer å formidle samme innhold, men ved bruk av ord som ikke oppfattes som vulgære. Alt dette kan, og skal, voksne med ADHD også stilles ansvarlig for. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå