Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Flettfrid skrev:

Linn i Joviale mammaer har tatt lærdom av debattene her inne og bestemt seg for og ikke eksponere ungene sine mer i sosiale medier. Supert 🤗 

La oss da håpe at "Dronningen" av JM innser det samme ganske kjapt! 

 

Håper de i Vimedbarn også kan lære litt👍🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TyrkiskPepper
8 timer siden, Den røde fare skrev:

Håper de i Vimedbarn også kan lære litt👍🏻

ENIG med den! For fy hvor hun Anita sjefen, eksponerer av hennes funksjonshemmet sønn🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, nå skal det satses for fullt på blogging og studiene. Sagt opp begge jobbene. 

Starter bra med å spørre om bloggere må betale mva, for det hørtes liksom ikke helt riktig ut at de skal måtte det.

Fint at hun gidder sjekke opp da. :)

På Instagram skal hun merke et innlegg som annonse (gjør det ikke sånn egentlig da) og ungen er med på bildet. Hun helgarderer seg ved å si at hun sikkert får kritikk for å bruke barna i reklame, men får så klart bare støtte fra folk som synes barn i reklame er helt tipp topp. 

Lover sykt bra. 

Minn meg på å aldri handle på butikken hun reklamerer for. 

 

 

Endret av neiognei
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Ja, nå skal det satses for fullt på blogging og studiene. Sagt opp begge jobbene. 

Starter bra med å spørre om bloggere må betale mva, for det hørtes liksom ikke helt riktig ut at de skal måtte det.

Fint at hun gidder sjekke opp da. :)

På Instagram skal hun merke et innlegg som annonse (gjør det ikke sånn egentlig da) og ungen er med på bildet. Hun helgarderer seg ved å si at hun sikkert får kritikk for å bruke barna i reklame, men får så klart bare støtte fra folk som synes barn i reklame er helt tipp topp. 

Lover sykt bra. 

Minn meg på å aldri handle på butikken hun reklamerer for. 

 

 

Det kommer ikke jeg til å gjøre heller. Mistet helt sansen for henne når hun klikket helt av å få kritikk av eksponering av barna..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noe jeg har lagt merke til i det siste er denne dobbeltmoralen hun hele tiden viser seg å ha. Plutselig går hun hardt mot ØB og støtter T&T. Går ut hardt på Instagram, og fler plasser. Det hun ikke en gang nevner, er at de hyret han inn til å gjeste for snapchatkanalen deres for under en måned siden. Selvsagt kan alle endre mening, men når du ikke nevner det en gang. Men later som ingenting har skjedd og at du er moralens preker, da blir det litt dumt. 

T&T tagger i alle uttalelser. Kontinuerlig rop etter «her er jeg. Oppdrag meg! Se meg! Tagg meg». Prøver konstant å komme i en eller annen diskusjon mot Mads Hansen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over. Er mye som ikke helt henger på greip. Hun er jo sammen med en fyr som er like slibrig som ØB. Hvor alt seksualiseres osv. Og at hun for et sekund tror at mannen har endret seg. Det er nok bare at det går under radaren;)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iselin passer sånn sett veldig bra inn i bloggverden. Et kvalifikasjonskrav er vel at man skal være dobbeltmoralsk? ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bacon2015 skrev:

Iselin passer sånn sett veldig bra inn i bloggverden. Et kvalifikasjonskrav er vel at man skal være dobbeltmoralsk? ;)

Ja man skulle nesten tro det. Men hun er vel den verste jeg har sett når det kommer til å være dobbeltmoralsk. 

Snakker høyt om naturlig skjønnhet og fyfy med operasjon. Jobbet på en skjønnhetsklinikk hvor de utførte bla injeksjoner på den tiden. Snakker høyt om kjøpepress og kropspress, reklamerer enda høyere for sponet dill og dall. Hadde hun bare holdt seg til den ene siden. Virker som et desperat forsøk i å bli elsket av alle. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bacon2015 skrev:

Iselin passer sånn sett veldig bra inn i bloggverden. Et kvalifikasjonskrav er vel at man skal være dobbeltmoralsk? ;)

Og ha Manglende  sperrer og ikke noe filter, så kravene er innfridd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker iselin. Ikke sett mye, men det jeg har sett liker jeg. Ærlig person som sier det som det er. Folk forventer at alle skal være så politisk korrekte bare fordi de er offentlige folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Monabe87 skrev:

Liker iselin. Ikke sett mye, men det jeg har sett liker jeg. Ærlig person som sier det som det er. Folk forventer at alle skal være så politisk korrekte bare fordi de er offentlige folk.

Det er en mellomting mellom politisk korrekt og dobbeltmoralsk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Spf2018 skrev:

Det er en mellomting mellom politisk korrekt og dobbeltmoralsk. 

Har ikke følget med. Har kun sett henne gjeste for jeg følger ikke kontoen hun er fast på. Så henne på toppkropp å da var hun knall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Monabe87 skrev:

Har ikke følget med. Har kun sett henne gjeste for jeg følger ikke kontoen hun er fast på. Så henne på toppkropp å da var hun knall

Jammen så fint da :) da er hun sikkert helt knall og det er absolutt ingen grunn til å være kritisk ;) Dumme meg som trodde dette var et diskusjonsforum 🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bacon2015 skrev:

Jammen så fint da :) da er hun sikkert helt knall og det er absolutt ingen grunn til å være kritisk ;) Dumme meg som trodde dette var et diskusjonsforum 🤷🏼‍♀️

Latterlig innlegg. Monabe87 har et godt inntrykk av Iselin, men sier ingenting om andre ikke kan ha egne meninger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nevod skrev:

Latterlig innlegg. Monabe87 har et godt inntrykk av Iselin, men sier ingenting om andre ikke kan ha egne meninger.

Akkuratt, takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monabe87 skrev:

Har ikke følget med. Har kun sett henne gjeste for jeg følger ikke kontoen hun er fast på. Så henne på toppkropp å da var hun knall

Kan forstå hvorfor du synes det da. Hun gir et godt førsteinntrykk som oftest. Det er først når man ser mer av henne, brikkene faller på plass :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Spf2018 skrev:

Kan forstå hvorfor du synes det da. Hun gir et godt førsteinntrykk som oftest. Det er først når man ser mer av henne, brikkene faller på plass :) 

Kan du utdype? Spør fordi jeg er nysgjerrig, har kun sett henne sporadisk og vet lite om henne😊 Syns også hun har gitt et godt inntrykk av det jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kartoffel skrev:

Kan du utdype? Spør fordi jeg er nysgjerrig, har kun sett henne sporadisk og vet lite om henne😊 Syns også hun har gitt et godt inntrykk av det jeg har sett. 

Første gang jeg så henne, tenkte jeg hun var en frisk pust i en vanlig hverdag. Tok opp mye bra og viktige tema. Noe hun enda gjør. Men når man har fulgt henne en stund så merker man endringer. Det gjorde jeg i hvertfall. Hun virker ufattelig desperat når hun f.eks hele tiden prøver å få oppmerksomhet fra alle disse større «kjendisene» ved å ytre meninger hvor hun enten er helt enig. Eller skal starte en stor diskusjon.

Alltid på jakt etter oppmerksomhet. F.eks diskusjonen mellom henne og Mads Hansen, motsier hun seg selv gjentatte ganger i samme diskusjon. For så å lage en egen highlight på Instagram hvor det er masse screenshots av hennes diskusjon med han). Det blir som om hun kun snakker høyt for å bli oppdaget, og vet slikt skaper oppmerksomhet. Ikke fordi det faktisk er viktig. Hun hyler høyt om naturlig skjønnhet. Kropspress, kjøpepress. Operasjoner og injeksjoner er fy. 

Samtidig som dette fant man plutselig ut at hun jobbet på en salong hvor de utførte bla injeksjoner. Reklamerer for spons utrolig ofte. «Se så vakker møbel/leke/jakke/ting». 

Hun bretter ut om barna sine. Mannen sin. Deler video av barna på 2(?) og 7(?) naken gjentatte ganger. Samtidig som hun snakker høyt om eksponering av barn. Hun utleverer alt fra barnas dypeste tanker og meninger, til bilder i alle retninger, med og uten klær.

Hun og de andre i snap gruppen hyrer inn Ørjan B. til å gjeste. Plutselig kommer det en lang video på story på Instagram om hvor forferdelig menneske han er, uten å nevne at han gjestet for de for under en mnd siden. Plutselig hyller hun T&T. Det er som om hun prøver å tilfredsstille alt og alle for å bli likt av alle. Kommer man med en konstruktiv tilbakemelding er det en skarp og nedvergende tone, etterfulgt av « ;) ;)«  

Man ser også mangelen på ydmykhet og selvinnsikt i alle diskusjoner hun havner i. Bruk av herseteknikker og lite saklig diskusjon. Men dette er min oppfatning. Og jeg er sikker på jeg ikke er den eneste.

Endret av Spf2018
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spf2018 skrev:

Første gang jeg så henne, tenkte jeg hun var en frisk pust i en vanlig hverdag. Tok opp mye bra og viktige tema. Noe hun enda gjør. Men når man har fulgt henne en stund så merker man endringer. Det gjorde jeg i hvertfall. Hun virker ufattelig desperat når hun f.eks hele tiden prøver å få oppmerksomhet fra alle disse større «kjendisene» ved å ytre meninger hvor hun enten er helt enig. Eller skal starte en stor diskusjon.

Alltid på jakt etter oppmerksomhet. F.eks diskusjonen mellom henne og Mads Hansen, motsier hun seg selv gjentatte ganger i samme diskusjon. For så å lage en egen highlight på Instagram hvor det er masse screenshots av hennes diskusjon med han). Det blir som om hun kun snakker høyt for å bli oppdaget, og vet slikt skaper oppmerksomhet. Ikke fordi det faktisk er viktig. Hun hyler høyt om naturlig skjønnhet. Kropspress, kjøpepress. Operasjoner og injeksjoner er fy. 

Samtidig som dette fant man plutselig ut at hun jobbet på en salong hvor de utførte bla injeksjoner. Reklamerer for spons utrolig ofte. «Se så vakker møbel/leke/jakke/ting». 

Hun bretter ut om barna sine. Mannen sin. Deler video av barna på 2(?) og 7(?) naken gjentatte ganger. Samtidig som hun snakker høyt om eksponering av barn. Hun utleverer alt fra barnas dypeste tanker og meninger, til bilder i alle retninger, med og uten klær.

Hun og de andre i snap gruppen hyrer inn Ørjan B. til å gjeste. Plutselig kommer det en lang video på story på Instagram om hvor forferdelig menneske han er, uten å nevne at han gjestet for de for under en mnd siden. Plutselig hyller hun T&T. Det er som om hun prøver å tilfredsstille alt og alle for å bli likt av alle. Kommer man med en konstruktiv tilbakemelding er det en skarp og besvergende tone, etterfulgt av « ;) ;)«  

Man ser også mangelen på ydmykhet og selvinnsikt i alle diskusjoner hun havner i. Bruk av herseteknikker og lite saklig diskusjon. Men dette er min oppfatning. Og jeg er sikker på jeg ikke er den eneste.

AKKURAT sånn jeg også opplevde henne.   I tillegg til at hun omtaler tidligere jobber/kollegaer på en lite flatterende måte så snart hun har forflyttet seg til en ny arbeidsplass. Da er det alltid noe negativt med den forrige plassen.  Hun hyller kropp, (som er bra)  men er likevel ekstremt opptatt av å bli tynn og fit.  Etter hun utleverte eldste på det mest private, har jeg bare sett snappene hennes sporadisk.  Hun har tapt seg så utrolig. Oppfører seg ofte som en trassig tenåring. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 23.23, Søtefløte skrev:

AKKURAT sånn jeg også opplevde henne.   I tillegg til at hun omtaler tidligere jobber/kollegaer på en lite flatterende måte så snart hun har forflyttet seg til en ny arbeidsplass. Da er det alltid noe negativt med den forrige plassen.  Hun hyller kropp, (som er bra)  men er likevel ekstremt opptatt av å bli tynn og fit.  Etter hun utleverte eldste på det mest private, har jeg bare sett snappene hennes sporadisk.  Hun har tapt seg så utrolig. Oppfører seg ofte som en trassig tenåring. 

 

Dere er ikke de eneste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...