Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Clara80 skrev:

Lurer på om Iselin gir "gamle" venner like mye oppmerksomhet på bursdagen? Til sin nye venninne treningsfrue dedikerer hun et eget instainnlegg! Snakker vi ekte vennskap eller merkevarebygging kanskje? Uansett, utrolig tåpelig med disse influencerne som finner hverandre og innbiller seg at det er "love at first sight"....lite troverdig.

Hun har gitt oppmerksomhet til søstrene sine ved deres bursdag. Men ikke til venninner. Kan hende at venninnene hennes ikke ønsker å bli fremhevet i SoMe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med å sitte på instastory og prate om at hun har bæsjet. Er bæsjing tabu i samfunnet, eller hva er budskapet? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, neiognei skrev:

Hva skjer med å sitte på instastory og prate om at hun har bæsjet. Er bæsjing tabu i samfunnet, eller hva er budskapet? 

Hun er jo opptatt av å vaske rompa si hele tiden🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hun er jo opptatt av å vaske rompa si hele tiden🤣

Ja, er tydelig at rumpa er en veldig viktig del av gimmicken.:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det hadde blitt tolket dersom en mann tok slike bilder med sin sovende kone som hun tar med sin sovende mann. (Ref. instastory) 

Ser virkelig ikke humoren! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, monstergospel skrev:

Jeg lurer på hvordan det hadde blitt tolket dersom en mann tok slike bilder med sin sovende kone som hun tar med sin sovende mann. (Ref. instastory) 

Ser virkelig ikke humoren! 

Tviler på han sover der? Isåfall må han sove sykt tungt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, monstergospel skrev:

Jeg lurer på hvordan det hadde blitt tolket dersom en mann tok slike bilder med sin sovende kone som hun tar med sin sovende mann. (Ref. instastory) 

Ser virkelig ikke humoren! 

Sliter litt med å forstå budskapet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hva er det som skjer. Jeg har avfulgt henne for lengst, men sjekka storien nå. Det var rett fra hårete mannerompe til eksponering av barn der altså! 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke følge henne lenger jeg heller. Hun er blitt helkomersiell. Sponsa ferietur - ikke noe annet enn surt for oss andre småbarnsfamilier som må betale alt selv. Selger sjela si (og ungene sine og mannen sin) for å kunne leve av hobbyen sin...ikke at en ferietur er verdt det altså. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Orker ikke følge henne lenger jeg heller. Hun er blitt helkomersiell. Sponsa ferietur - ikke noe annet enn surt for oss andre småbarnsfamilier som må betale alt selv. Selger sjela si (og ungene sine og mannen sin) for å kunne leve av hobbyen sin...ikke at en ferietur er verdt det altså. 

Altfor mye reklamering og spons hele tiden og hvis det ikke er det så er det sexprat, og hun er ikke rette personen til å være en som er ekspert på sex når det var hovedgrunnen til at mannen hennes var utro mot henne. Og så er det sexologi og vise frem barna sine hele tiden og så tok det helt kaka med de bildene hun delte av seg og mannen sin😳 mister helt sansen for henne. Det finnes grenser på hva man deler i medier, men hu tror jo at det er butikk for henne, men en dag blir alle lei det opplegget hennes 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Litenoggod skrev:

Altfor mye reklamering og spons hele tiden og hvis det ikke er det så er det sexprat, og hun er ikke rette personen til å være en som er ekspert på sex når det var hovedgrunnen til at mannen hennes var utro mot henne. Og så er det sexologi og vise frem barna sine hele tiden og så tok det helt kaka med de bildene hun delte av seg og mannen sin😳 mister helt sansen for henne. Det finnes grenser på hva man deler i medier, men hu tror jo at det er butikk for henne, men en dag blir alle lei det opplegget hennes 

Unnskyld meg,men er du helt blåst?

Sexlivet i seg selv er som regel ikke grunnen til at folk er utro.

Så at han var utro mot henne,har da ingenting med at hun studerer sexologi/prater om sex å gjøre.

Skal man fordele skyld,får man jammen dele den ut til riktig vedkommende.

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, J.. skrev:

Unnskyld meg,men er du helt blåst?

Sexlivet i seg selv er som regel ikke grunnen til at folk er utro.

Så at han var utro mot henne,har da ingenting med at hun studerer sexologi/prater om sex å gjøre.

Skal man fordele skyld,får man jammen dele den ut til riktig vedkommende.

 

Har du lest bloggen hennes og artikkelen i VG der hun sto frem om utroskapen hans? Og følgt med at hu selv har sagt at hun ikke ønsket sex på den måten som han ønsket det? At hun fant ut at hun skulle bli sexolog etter å ha gått til psykolog og parterapi etter utroskapen?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Litenoggod skrev:

Altfor mye reklamering og spons hele tiden og hvis det ikke er det så er det sexprat, og hun er ikke rette personen til å være en som er ekspert på sex når det var hovedgrunnen til at mannen hennes var utro mot henne. Og så er det sexologi og vise frem barna sine hele tiden og så tok det helt kaka med de bildene hun delte av seg og mannen sin😳 mister helt sansen for henne. Det finnes grenser på hva man deler i medier, men hu tror jo at det er butikk for henne, men en dag blir alle lei det opplegget hennes 

Hva i all verden er dette for en ting å si? Noe av det mest usmakelige jeg har lest.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Litenoggod skrev:

Har du lest bloggen hennes og artikkelen i VG der hun sto frem om utroskapen hans? Og følgt med at hu selv har sagt at hun ikke ønsket sex på den måten som han ønsket det? At hun fant ut at hun skulle bli sexolog etter å ha gått til psykolog og parterapi etter utroskapen?  

Hva så om hun ikke ønsker sex på den ene eller andre måten? Er det en unnskyldning for utroskap? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk på vei opp i rumpa, løse pupper og utlevering av barn på 1-2-3.

Hun skal ha for at hun er effektiv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Litenoggod skrev:

Har du lest bloggen hennes og artikkelen i VG der hun sto frem om utroskapen hans? Og følgt med at hu selv har sagt at hun ikke ønsket sex på den måten som han ønsket det? At hun fant ut at hun skulle bli sexolog etter å ha gått til psykolog og parterapi etter utroskapen?  

Ja,det har jeg fått med meg.

Det gjør alikevel ikke argumentet ditt fornuftig.

"Å stakkars mann som ikke fikk viljen sin hjemme,ikke rart han horet seg på si."

Pøh. 

At hun har tilgitt han synes jeg er stort gjort.

Jeg hadde kastet han på dør.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Ja,det har jeg fått med meg.

Det gjør alikevel ikke argumentet ditt fornuftig.

"Å stakkars mann som ikke fikk viljen sin hjemme,ikke rart han horet seg på si."

Pøh. 

At hun har tilgitt han synes jeg er stort gjort.

Jeg hadde kastet han på dør.

Enig med deg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, J.. skrev:

Ja,det har jeg fått med meg.

Det gjør alikevel ikke argumentet ditt fornuftig.

"Å stakkars mann som ikke fikk viljen sin hjemme,ikke rart han horet seg på si."

Pøh. 

At hun har tilgitt han synes jeg er stort gjort.

Jeg hadde kastet han på dør.

Han får nå betalt for seg med ydmykelser og utlevering i lange baner. 

Dritt det han holdt på med, men hun valgte å ikke kaste han på dør og da må de/hun jobbe ut i fra det. 

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, neiognei skrev:

Han får nå betalt for seg med ydmykelser og utlevering i lange baner. 

Dritt det han holdt på med, men hun valgte å ikke kaste han på dør og da må de/hun jobbe ut i fra det. 

Absolutt.

Å det tror jeg også de gjør.

Tror han er inneforstått med utleveringen hennes,ellers hadde han vel gått selv.

Hva eller hvordan de jobber med dette seg i mellom,vet vi jo ingenting om.

Å det er til det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...