Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.11.2019 den 19.49, Jegserdeg skrev:

En utrent kropp hyllest som et sunt forbilde når den i realiteten kan stå i faresonen for livsstilsykdommer? Dette gjelder også f.eks Veronica Simone.

Trente kropper kan også stå i faresonen for å få livsstilsykdommer, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er bare så altfor mye. Synes det er det og slett hårreisende å sammenblande video av barna som baker pepperkaker inn i en mystory om sex og «restefest» og det som er. Hadde vært så flau om det var min mamma... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Tipitapa skrev:

Hun er bare så altfor mye. Synes det er det og slett hårreisende å sammenblande video av barna som baker pepperkaker inn i en mystory om sex og «restefest» og det som er. Hadde vært så flau om det var min mamma... 

Ja, nettopp. Hun har en viktig stemme på mange områder, men jeg skulle ønske hun kunne holdt barna adskilt på lukket konto hvor bare familie og venner var. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tipitapa skrev:

Hun er bare så altfor mye. Synes det er det og slett hårreisende å sammenblande video av barna som baker pepperkaker inn i en mystory om sex og «restefest» og det som er. Hadde vært så flau om det var min mamma... 

Enig. Skjønner ikke at hun ønsker å fremstå så vulgær og ekkel. Om ikke for annet men for sine egne døtre.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Thisisnotmyname skrev:

Jeg syns det er bra å være åpen om ting. 

Men noe kan være bare mellom de to. Jeg får litt vondt i meg når hun hele tiden skal gi stikk til samboeren om at han har vært utro.

Syns ikke dette er noe å lære yngre lesere. At man skal som hun sier, med galgenhumor gi stikk heletiden. 

Som Farsdag gratulasjon, hvorfor bringe det opp? Det at han har vært utro har vell ingenting med barna å gjøre. 

Når jeg ser i mine album fra barndommen så står det ikke med skrift at 'Du har nå kuka det til iløpet av vårt forhold, men takk kuken din for at vi har så herlige barn sammen. 

Hva mener du med farsdagsgratulasjon og utro? Hva gjorde hun? 
skrev hun det?!?? Fy faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Hva mener du med farsdagsgratulasjon og utro? Hva gjorde hun? 
skrev hun det?!?? Fy faen..

D9C6ACE1-3B67-457F-9BE7-117DA6999483.thumb.jpeg.269886fc5a3e98c4c1e580c0db2f41ca.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lady T skrev:

D9C6ACE1-3B67-457F-9BE7-117DA6999483.thumb.jpeg.269886fc5a3e98c4c1e580c0db2f41ca.jpeg

Hun tror sikkert hun er ekstremt morsom. Men dette er bare så feil, og ekkelt! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden søkte jeg henne opp på Instagram og kom rett inn på instastorien hennes om sperm som renner ut av vaginaen... 🤢🆘‼️

Vulgært ja! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rucula skrev:

Etter å ha lest denne tråden søkte jeg henne opp på Instagram og kom rett inn på instastorien hennes om sperm som renner ut av vaginaen... 🤢🆘‼️

Vulgært ja! 

Var verre story i går. Noe ble slettet av Instagram, feks da hun filmet seg selv i dusjen for å vaske vekk sperm etter sex 😶

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lady T skrev:

Var verre story i går. Noe ble slettet av Instagram, feks da hun filmet seg selv i dusjen for å vaske vekk sperm etter sex 😶

Ok...ja...hva kan jeg si..

Hvorfor gjør hun dette? Det er jo ikke informativt eller lærerikt og det er ihvertfall ikke morsomt.  Er kun vulgært og "too much" 

Skal jeg legge ut på imstastorien om den tørre huden jeg har på hælene eller renna bæsjen jeg hadde i går som sprutet oppover doen... det er akkurat like lite delikat å dele med verden. 

Endret av Rucula
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver å snakke åpent om sex og at det er naturlig og bla, bla, bla. Og ja - det er helt naturlig og ikke flaut å snakke om, så jeg er helt for å bryte ned tabu. MEN måten hun gjør det på, er både vulgær og fremstår for meg som veldig mislykket. For meg får det heller motsatt effekt enn hva jeg tror er hensikten; nemlig å informere og lære bort. For meg blir dette som god gammeldags pute-TV. Som tenåringen ville sagt; cringe!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun flauer seg ut over hele Norges land men innser det ikke selv🙈 Alle de nære «venninnene» hennes ler bak ryggen hennes samtidig som de later som de heier på henne🙈😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hilde444 skrev:

Hun flauer seg ut over hele Norges land men innser det ikke selv🙈 Alle de nære «venninnene» hennes ler bak ryggen hennes samtidig som de later som de heier på henne🙈😂

Virker ikke som det er noen som syns dette er noe annet enn gøy og tøft i forhold til kommentarfeltet hennes.... de rundt henne heier nok som bare det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...