Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

4 timer siden, neiognei skrev:

Det beste var jo det hun skrev etterpå. Herremin hatt altså. 😂

Å Herrefred....vet ikke hva jeg skal si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe trist med utviklingen i samfunnet tenker jeg. Når folk må utlevere alt om seg selv og det mest private for å være relevant/tjene penger på sosiale medier. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen

Man forstår jo at hun er villig til å gå over lik for kjendisstatus. Jeg begynner virkelig å tro på det alle sier om hun ang hva som skjedde i tidligere snappgrupper hun var med i. Det er jo veldig tydelig at: 

1. Hun bryr seg ikke om konsekvenser, eller tenker over/bryr seg om hva hun eksponerer seg og familien for. Ref: eksponering av mannen, nakenvideo og bilder av barn på Snap og Instagram. 
2. Hun er villig til å gjøre og dele hva som helst, så lenge det genererer trafikk, likes, oppmerksomhet og penger. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, IdaKarlsen skrev:

Man forstår jo at hun er villig til å gå over lik for kjendisstatus. Jeg begynner virkelig å tro på det alle sier om hun ang hva som skjedde i tidligere snappgrupper hun var med i. Det er jo veldig tydelig at: 

1. Hun bryr seg ikke om konsekvenser, eller tenker over/bryr seg om hva hun eksponerer seg og familien for. Ref: eksponering av mannen, nakenvideo og bilder av barn på Snap og Instagram. 
2. Hun er villig til å gjøre og dele hva som helst, så lenge det genererer trafikk, likes, oppmerksomhet og penger. 
 

Hva skjedde i snap gruppene? Og hvilke grupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, neiognei skrev:

Det beste var jo det hun skrev etterpå. Herremin hatt altså. 😂

Og rett før var det video av et av barna...

Endret av Angeleye
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne fortsette. Jeg og familien ler godt av henne😊 Og priser oss lykkelig for at vi har mer intelligens enn å latterliggjøre oss for hele Norge på en slik måte🙏🏻😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hun kan jo være ett friskt pust på enkelte emner. Men hvorfor må hun først vise både det ene og det andre vulgære for å så vise barna? Hun trenger jo ikke det! Det er det som blir så feil. Vis rattata, sex og nakenbilder, men hold barna utenfor. Kleint når de er i samme feed..... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jegserdeg skrev:

Jovialemammaer 

Hvor har du det fra? Ikke hatt innrykk av at det har vært intriger der. Iselin er fortsatt en del av joviale, såvidt jeg kan se på instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solfridmedhatten skrev:

Hvor har du det fra? Ikke hatt innrykk av at det har vært intriger der. Iselin er fortsatt en del av joviale, såvidt jeg kan se på instagram 

Tror hun blanda jovialemammaer og mammahjerter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Banænie skrev:

 Hun kan jo være ett friskt pust på enkelte emner. Men hvorfor må hun først vise både det ene og det andre vulgære for å så vise barna? Hun trenger jo ikke det! Det er det som blir så feil. Vis rattata, sex og nakenbilder, men hold barna utenfor. Kleint når de er i samme feed..... 

Jeg forstår ikke at hun ikke selv ser hvor feil det er å blande barna i bedriften sin. For det er jo det det er. En bedrift. 
 

Mange hyller henne ser man i kommentarfeltet, og jeg er enig i at hun på mange områder har en viktig stemme. Hadde hun flyttet barna over på stengt, privat konto så ville hun hatt mer gjennomslag og fått mer respekt, sett fra min side i alle fall. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skogspike skrev:

Jeg forstår ikke at hun ikke selv ser hvor feil det er å blande barna i bedriften sin. For det er jo det det er. En bedrift. 
 

Mange hyller henne ser man i kommentarfeltet, og jeg er enig i at hun på mange områder har en viktig stemme. Hadde hun flyttet barna over på stengt, privat konto så ville hun hatt mer gjennomslag og fått mer respekt, sett fra min side i alle fall. 

Nettopp!

er ikke sånn veldig interessert i å høre hennes historier om rennende sæd osv men spesielt ikke når det er avbrutt av et barn som leker før det kommer en til om hvor trang hun var fordi hun holdt tilbake en bæsj.... 

 

Alvorlig talt altså.... og jeg er IKKE av den sarte sorten, men dette går jo over stokk og stein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest expatityrkia

Elsker den videoen hun delte. Syns hun er et skikkelig friskt pust, og liker at hun bjudar på. Heldigvis så er vi folk forskjellige. Noen syns dette er drøyt, andre liker det. Jeg er en av de som liker det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, expatityrkia skrev:

Elsker den videoen hun delte. Syns hun er et skikkelig friskt pust, og liker at hun bjudar på. Heldigvis så er vi folk forskjellige. Noen syns dette er drøyt, andre liker det. Jeg er en av de som liker det :) 

Det er nok mange som liker det, og mye viktig som kommer fram i mye av det hun deler. Men som mange her har påpekt før er det blandingen av sex og barn som jeg har problemer med. Jeg kunne kjent igjen barna hennes ute i mengden. Større barn på skolen til eldste kan se og ikke minst dele bilder av moren i sosialemedier. Snart er hun stor nok til å bli ertet for dette. Samme om Iselin føler hun har rustet barna godt av å snakke åpent om sex kan dette faktisk bli veldig tøft for barnet/barna i fremtiden.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest expatityrkia
10 timer siden, Inga-pinga skrev:

Det er nok mange som liker det, og mye viktig som kommer fram i mye av det hun deler. Men som mange her har påpekt før er det blandingen av sex og barn som jeg har problemer med. Jeg kunne kjent igjen barna hennes ute i mengden. Større barn på skolen til eldste kan se og ikke minst dele bilder av moren i sosialemedier. Snart er hun stor nok til å bli ertet for dette. Samme om Iselin føler hun har rustet barna godt av å snakke åpent om sex kan dette faktisk bli veldig tøft for barnet/barna i fremtiden.

Jeg tror faktisk ikke at barn kommer til å mobbe for ting som dette i dagens samfunn. Ettersom jeg har observert i kommentarfelt rundt om både på facebook og vg, i kronikker som er skrevet osv, så er faktisk de unge mye mer åpen og tolerant en det voksne er. Desverre. For meg virker det som det er de voksne som kritiserer mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er en blanding av en "frisk pust" i bloggosfæren og "too much".

Fint at hun er mer ujålete og ekte og viser deler av seg selv og hverdagen slik det er og ikke en glorifisert versjon som de fleste andre bloggere.

Når det er sagt så deles det kanskje for mye etter min smak. Litt for utleverende etter min smak. Greit å utlevere det man ønsker om seg selv men her er det jo andre i bildet også. Tenker på mann og barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne veldig godt i starten. Synes hun var så ærlig, åpen og på samme tid viste seg sårbar. Husker jeg faktisk så/hørte på alle snappene hennes og ikke bare trykte meg igjennom som jeg gjorde med de fleste andre.

Nå synes jeg at alt handler om å sprenge nye grenser for å holde seg selv spennende nok til å kunne tjene penger på det. Jeg synes de fleste forandrer seg til verre når de begynner å tjene penger på SoMe. Veldig synd..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...