Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Skogspike skrev:

At hun ikke skiller kontoer, en privat og en til jobb. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det som en god løsning. Hun har en del fornuftig å komme med, men den sammenblandingen er bare nei. Tror hun hadde vunnet flere om hun skjermet barna sine. 

Jeg er 100 prosent enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Enig i den! Seksuelt og sæd som renner ut er ikke problemet, men problemet er at ungene mikses inn i det hele. En privat konto og en til jobb burde hun absolutt vurdert!

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 22.40, Valeera skrev:

hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. 

DET er noe jeg har lurt LENGE på... ser hun ikke selv hvordan hun ser ut?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2020 den 22.40, Valeera skrev:

hun sminker seg så sinnsykt heavy! Den bronzern burde hun kaste.. og hun får frem alle rynker med sminken sin. Hun er jo så pen, så hun trenger absolutt ikke så mye sminke.. 

Helt enig!! Hun har jo nydelige naturlige trekk, for ikke å snakke om farger!!! Fyldige lepper og store brune øyne...hva mer kan man ønske seg?? Hun trenger ikke en fjerdedel av den sminka!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Clara80 skrev:

Helt enig!! Hun har jo nydelige naturlige trekk, for ikke å snakke om farger!!! Fyldige lepper og store brune øyne...hva mer kan man ønske seg?? Hun trenger ikke en fjerdedel av den sminka!

Men så liker hun selv tydeligvis sin måte å sminke seg på.. å da er vel din mening (og de andres i denne tråden..) irrelevant.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig.

Tror moren ikke er norsk.

Endret av Lady T
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Er det noen som vet om hun har utenlandske aner? Synes hun har så vakre, brune øyne og så flott glød i huden nemlig.


halvt tysk og halvt norsk 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjonen 😁

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan er det MULIG å gjenta den utroskapshistorien i hver bidige episode av podkasten hennes? Den kunne heller ha blitt kalt Utroskapen fremfor G-punktet.. Gjestene kunne heller ha lyttet til den første episoden og heller ha kommentert det utenfor mikrofonen.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

 

Hvordan er det MULIG å gjenta den utroskapshistorien i hver bidige episode av podkasten hennes? Den kunne heller ha blitt kalt Utroskapen fremfor G-punktet.. Gjestene kunne heller ha lyttet til den første episoden og heller ha kommentert det utenfor mikrofonen.. 

Det er jo det hu har brukt ganske mye på insta også. «Varemerke» hennes. Jeg har bare hørt den første episoden hennes om utroskapen og ikke de andre. Jeg har blitt lei dama og håper flere blir lei henne etter sesongen med bloggerne der også. Utroskapen blir nok dratt frem der også 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Litenoggod skrev:

Det er jo det hu har brukt ganske mye på insta også. «Varemerke» hennes. Jeg har bare hørt den første episoden hennes om utroskapen og ikke de andre. Jeg har blitt lei dama og håper flere blir lei henne etter sesongen med bloggerne der også. Utroskapen blir nok dratt frem der også 

Ja, jeg følger henne ikke på insta av den grunn. Hadde egentlig troen på podden hennes fordi jeg synes i utgangspunktet er fint å prate høyt om kropp og seksualitet. Nå tror jeg at jeg hopper av lyttingen etter fire episoder siden den utroskapen har fått dominere på alle episodene. Kjedelig når hun har gjester som kunne ha fått mer snakketid. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, thejohan skrev:

Jeg er helt med på den at man skal snakke om utroskap og sånn, men nå er det litt nok merker jeg. 

Det er helt greit at man skal snakke om det, men hun bruker det som sitt varemerke. Alt handler om utroskapen. Man blir trøtt og lei av det. Alt går på repat hos henne

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjestene blir jo helt overflødig i denne podden - de slipper jo ikke til engang.

Enda en episode hvor hun vrir samtalen over på utroskaps-episoden sin,når gjesten prøver å prate ..  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Iselin få deg et fri kort eller gå fra Tom. Vi er lei nå!

😂😂 går hu fra tom så har hu ikke noe inntekt som influenser

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 23.10, J.. skrev:

Gjestene blir jo helt overflødig i denne podden - de slipper jo ikke til engang.

Enda en episode hvor hun vrir samtalen over på utroskaps-episoden sin,når gjesten prøver å prate ..  

 

På 27.1.2020 den 19.03, Jegserdeg skrev:

Iselin få deg et fri kort eller gå fra Tom. Vi er lei nå!

Derfor jeg ikke høre på podden hennes. Hun klarer alltid å dra inn utroskapet uansett hva dagens tema egentlig er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...