Kattedama Skrevet 12. april 2023 #3401 Del Skrevet 12. april 2023 Lill skrev (På 6.4.2023 den 22.40): Det er noe hakkende galt med de som er i teamet til David Eriksen. Sebastian og Nicoline har stengt IG sin rett før fødsel, og Iselin har fått «trusselbrev». Lurer på hva neste stunt blir. Nei, så kreativt for å få nye følgere som er nysgjerrige. David Eriksen gjør virkelig nybrottsarbeid med sitt management for å få større engasjement for influenserne i stallen hans. https://www.seher.no/kjendis/na-er-babyen-her/78996719 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 12. april 2023 #3402 Del Skrevet 12. april 2023 Kollontaj skrev (På 5.4.2023 den 22.58): Fire menn sitter ikke sammen og skriver et brev. De legger det iallfall ikke i en brødpose i en postkasse. Det høres veldig langt unna troverdig. Kan være en prank fra noen ungdommer, det er det eneste realistiske, om det faktisk har skjedd. Har dette vært i media? Altså, har Iselin gått ut i media og vist brevet? Har ikke fått med meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. april 2023 #3403 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Her: https://www.nettavisen.no/livsstil/iselin-guttormsen-fikk-trusselbrev-i-posten-finner-meg-f-n-ikke-i-det/s/5-95-1017526 Media og media, Nettavisen, iallfall. Endret 12. april 2023 av Kollontaj 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 15. april 2023 #3404 Del Skrevet 15. april 2023 Kollontaj skrev (På 12.4.2023 den 18.28): Her: https://www.nettavisen.no/livsstil/iselin-guttormsen-fikk-trusselbrev-i-posten-finner-meg-f-n-ikke-i-det/s/5-95-1017526 Media og media, Nettavisen, iallfall. 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 28. april 2023 #3405 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) Alle som eksponerer sine barn på nett, spesielt "kjendiser" bør lese denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio-bergen/672?post=132004 "Aktor, statsadvokat Eirik Stolt-Nielsen, la ned påstand om 13 år og seks måneder i fengsel for mannen. Mannen er tidligere straffedømt for å oppbevare overgrepsmateriale. Han har innrømmet i retten at han har delt overgrepsmateriale på det mørke nettet siden 2012. Han ble pågrepet i desember i 2020 og har sittet i varetekt siden. I mars i år fant politiet en perm med avisutklipp av kjendisbarn på cella hans. Han sa i retten at han brukte bildene til egen seksuell tilfredsstillelse." Endret 28. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. april 2023 #3406 Del Skrevet 28. april 2023 IreneV skrev (7 minutter siden): Alle som eksponerer sine barn på nett, spesielt "kjendiser" bør lese denne artikkelen: https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio-bergen/672?post=132004 "Aktor, statsadvokat Eirik Stolt-Nielsen, la ned påstand om 13 år og seks måneder i fengsel for mannen. Mannen er tidligere straffedømt for å oppbevare overgrepsmateriale. Han har innrømmet i retten at han har delt overgrepsmateriale på det mørke nettet siden 2012. Han ble pågrepet i desember i 2020 og har sittet i varetekt siden. I mars i år fant politiet en perm med avisutklipp av kjendisbarn på cella hans. Han sa i retten at han brukte bildene til egen seksuell tilfredsstillelse." IG har dessverre uttalt at om noen ville runke seg gul og blå etter bilder av barna så var det deres problem eller noe lignende(ikke helt ordrett, men essensen i hennes tilsvar) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 28. april 2023 #3407 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) Tessa12 skrev (6 minutter siden): IG har dessverre uttalt at om noen ville runke seg gul og blå etter bilder av barna så var det deres problem eller noe lignende(ikke helt ordrett, men essensen i hennes tilsvar) Horribelt. Hun utsetter dem for reell fare, der pedofile kan oppsøke dem fysisk. IG legger ut materiale med seksuelle undertoner blandet med barna, pakket inn som "seksualundervisning", der hun snakker med barna om intimvask og viser dem anatomiske modeller av klitoris mm. Det setter dem i en spesielt sårbar posisjon. Endret 28. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 28. april 2023 #3408 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) Dette er så spesielt. Fint å være åpen om seksualitet slik at andre kanskje kan slite mindre med egne problemer. Men å dra barna inn i det, på åpent internett? Spesielt, sykt og skadelig for barna. Mine barn hadde 'dødd' om jeg skrev om dildoer, intimvask, generelt om seksualitet og private ting og lignende slik at alle kunne se det. Og man setter dem også i en utsatt posisjon når det gjelder overgrep av forskjellig sort. Endret 28. april 2023 av solmåneogstjerner 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 28. april 2023 #3409 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) solmåneogstjerner skrev (31 minutter siden): Dette er så spesielt. Fint å være åpen om seksualitet slik at andre kanskje kan slite mindre med egne problemer. Men å dra barna inn i det, på åpent internett? Spesielt, sykt og skadelig for barna. Mine barn hadde 'dødd' om jeg skrev om dildoer, intimvask, generelt om seksualitet og private ting og lignende slik at alle kunne se det. Og man setter dem også i en utsatt posisjon når det gjelder overgrep av forskjellig sort. Som sexolog, slik hun hevder å være, så tror jeg det kan være lurt å snakke på generelt grunnlag, uten å utlevere seg selv og egne sexpartnere for mye. Ha et klart skille mellom jobb og privatliv, spesielt med tanke på at hun har barn. IG AS er som du sier helt særegen, der hun i tillegg utleverer barna, blandet med poster om onanering i dusjen og så plutselig frokost på senga med barna. Det er hårreisende, og burde blitt satt en stopper for. Endret 28. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 29. april 2023 #3410 Del Skrevet 29. april 2023 Men i alle dager. Måtte ta meg en tur inn på denne Instagramen hennes og se, og der var det jo full karusell og bingolotto. En dæsj dildoer, litt snakk om suging, herpes og fintepikk (hva nå enn dét er), og så — tadaaa — god påske med barna, mussinuss! Jeg kan til en viss grad forstå at hun ble desperat og småkoko etter mannen var utro. Hun lurte sikkert på om hun ikke var sexy nok, og fant ut at hun skulle kjøre på med de greiene her. At hun overkompenserer 100% er det ingen tvil om. Men, nå har årene gått. At hun fortsatt ikke har lært å gjøre dette med en større verdighet overfor barna, det er faktisk ikke greit i det hele tatt. Dama må slutte å sause inn barna i denne smørja av sexleketøy og puppe-/rumpebilder. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 29. april 2023 #3411 Del Skrevet 29. april 2023 Har Catalin flyttet inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 30. april 2023 #3412 Del Skrevet 30. april 2023 At barnevernet ikke er involvert er for meg sjokkerende. Hun er jo helt åpenbart beruset på de siste videoene fra i går 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 30. april 2023 #3413 Del Skrevet 30. april 2023 Jordbærpike99 skrev (39 minutter siden): At barnevernet ikke er involvert er for meg sjokkerende. Hun er jo helt åpenbart beruset på de siste videoene fra i går Hvorfor skal barnevernet involveres når en mor er full når hun ikke har barna? Foreldre må da få ta seg en fest av og til? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 30. april 2023 #3414 Del Skrevet 30. april 2023 Sunfl0wer skrev (24 minutter siden): Hvorfor skal barnevernet involveres når en mor er full når hun ikke har barna? Foreldre må da få ta seg en fest av og til? For det første så har ikke jeg fått med meg hvor barna er? Men uansett det at hun blir full gjerne tyder på at hun ikke har kontroll på drikkingen. Hun er en godt voksen dame. Og det er forskjell på å kunne drikke og ha en fest og det å være full. Og i tillegg viser dårlig vurderingsevne ved å kringkaste til hele verden at hun er beruset. Og jeg føler barnevernet griper inn i langt mindre begrunnede grunner når det gjelder personer som ikke er offentlig desto mer reagerer jeg på at de ikke er involvert i henne og hennes sak når det er mange graverende ting ved hennes oppførsel. En ting er alkohol en annen er den utleveringen av barna hun holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 30. april 2023 #3415 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Jordbærpike99 skrev (1 time siden): For det første så har ikke jeg fått med meg hvor barna er? Men uansett det at hun blir full gjerne tyder på at hun ikke har kontroll på drikkingen. Hun er en godt voksen dame. Og det er forskjell på å kunne drikke og ha en fest og det å være full. Og i tillegg viser dårlig vurderingsevne ved å kringkaste til hele verden at hun er beruset. Og jeg føler barnevernet griper inn i langt mindre begrunnede grunner når det gjelder personer som ikke er offentlig desto mer reagerer jeg på at de ikke er involvert i henne og hennes sak når det er mange graverende ting ved hennes oppførsel. En ting er alkohol en annen er den utleveringen av barna hun holder på med. Er litt vel strengt at voksne mennesker ikke skal kunne bli full på fest 😛 Selv om man er voksen og foreldre så liker da mange å kunne ta seg en fest av og til. Finnes også mange som ikke trenger å drikke så mye før man er beruset. Så lenge hun ikke har ett usunt forhold til alkohol så ser jeg ikke problemet med å kunne drikke når man ikke har barna. Hvor hysterisk skal man være? Eksponeringen av barna har ikke noe med å ta seg en fest å gjøre. Kritikk for eksponeringen er på sin plass,men at voksne folk blir fulle er ikke noe å kritisere. Endret 30. april 2023 av Sunfl0wer 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. april 2023 #3416 Del Skrevet 30. april 2023 Jordbærpike99 skrev (36 minutter siden): For det første så har ikke jeg fått med meg hvor barna er? Men uansett det at hun blir full gjerne tyder på at hun ikke har kontroll på drikkingen. Hun er en godt voksen dame. Og det er forskjell på å kunne drikke og ha en fest og det å være full. Og i tillegg viser dårlig vurderingsevne ved å kringkaste til hele verden at hun er beruset. Og jeg føler barnevernet griper inn i langt mindre begrunnede grunner når det gjelder personer som ikke er offentlig desto mer reagerer jeg på at de ikke er involvert i henne og hennes sak når det er mange graverende ting ved hennes oppførsel. En ting er alkohol en annen er den utleveringen av barna hun holder på med. Å bli full tyder ikke på at du har et alkoholproblem får du gi deg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. april 2023 #3417 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Jordbærpike99 skrev (56 minutter siden): For det første så har ikke jeg fått med meg hvor barna er? Men uansett det at hun blir full gjerne tyder på at hun ikke har kontroll på drikkingen. Hun er en godt voksen dame. Og det er forskjell på å kunne drikke og ha en fest og det å være full. Og i tillegg viser dårlig vurderingsevne ved å kringkaste til hele verden at hun er beruset. Og jeg føler barnevernet griper inn i langt mindre begrunnede grunner når det gjelder personer som ikke er offentlig desto mer reagerer jeg på at de ikke er involvert i henne og hennes sak når det er mange graverende ting ved hennes oppførsel. En ting er alkohol en annen er den utleveringen av barna hun holder på med. Jeg har gitt IG mye kritikk her inne, men at hun drikker seg beruset uten barna tilstede? Ærlig talt, får være måte på hva man skal kritisere. Har sett flere influencere som har barn, og som drikker uten barna tilstede, det gjør nok hvermannsen også ved barnefri. Eksponeringen og utlevering av barna derimot, det er noe å kritisere. Endret 30. april 2023 av K_mb 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 30. april 2023 #3418 Del Skrevet 30. april 2023 Jordbærpike99 skrev (2 timer siden): For det første så har ikke jeg fått med meg hvor barna er? Men uansett det at hun blir full gjerne tyder på at hun ikke har kontroll på drikkingen. Hun er en godt voksen dame. Og det er forskjell på å kunne drikke og ha en fest og det å være full. Og i tillegg viser dårlig vurderingsevne ved å kringkaste til hele verden at hun er beruset. Og jeg føler barnevernet griper inn i langt mindre begrunnede grunner når det gjelder personer som ikke er offentlig desto mer reagerer jeg på at de ikke er involvert i henne og hennes sak når det er mange graverende ting ved hennes oppførsel. En ting er alkohol en annen er den utleveringen av barna hun holder på med. Det er utleveringen av seg selv og familien som er det store problemet.Det å drikke seg full, selv uten barna, er ikke et godt tegn i hennes alder, spesielt ikke når det kringkastes på hennes kommersielle kanal, som vel er arbeidsplassen hennes (og barnas kan det se ut til)? Det tar seg sjeldent godt ut å være full på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 30. april 2023 #3419 Del Skrevet 30. april 2023 IreneV skrev (47 minutter siden): Det er utleveringen av seg selv og familien som er det store problemet.Det å drikke seg full, selv uten barna, er ikke et godt tegn i hennes alder, spesielt ikke når det kringkastes på hennes kommersielle kanal, som vel er arbeidsplassen hennes (og barnas kan det se ut til)? Det tar seg sjeldent godt ut å være full på jobb. Hva er det som gjør at det i hennes alder ikke ser bra ut å drikke seg full? Som om det er en sjeldenhet at det skjer liksom🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 30. april 2023 #3420 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Hva er det som gjør at det i hennes alder ikke ser bra ut å drikke seg full? Som om det er en sjeldenhet at det skjer liksom🤣 Jeg kan bare snakke for meg selv, men det å drikke seg full vitner om at man drikker for mye, rett og slett. Og det er verken bra for kropp eller psyke. Men greit nok, noen syes kanskje det fungerer som en slags "utblåsning", selv om det strider mot alle helseråd. Problemet her, synes jeg, er at hun kringkaster det. På sin kommersielle kanal, som er hennes arbeidsplass( og barnas). Leser du mine øvrige poster så retter jeg stor kritikk mot influencer-bransjen generelt, og lener meg på forskning, som viser at det skaper en avhengighet, og en destruktiv spiral i begge ender. Les gjerne denne: https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/ Endret 30. april 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå