Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Derfor jeg ikke høre på podden hennes. Hun klarer alltid å dra inn utroskapet uansett hva dagens tema egentlig er.

Hun dro inn utroskapen på god morgen Norge i dag også. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.1.2020 den 22.35, Skogspike skrev:

At hun ikke skiller kontoer, en privat og en til jobb. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det som en god løsning. Hun har en del fornuftig å komme med, men den sammenblandingen er bare nei. Tror hun hadde vunnet flere om hun skjermet barna sine. 

Siterer meg selv. Vil bare si kudos til Iselin Guttormsen for veldig lite barn i Instagramfeed. Det heier jeg på. 👏🏼 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 12.27, Uglesjel skrev:

Derfor jeg ikke høre på podden hennes. Hun klarer alltid å dra inn utroskapet uansett hva dagens tema egentlig er.

Er ikke tema for denne «sesongen» av postcasten utroskap...? Da er det vel naturlig at det snakkes om utroskap?🤔

Endret av Megplussto
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun på Bloggerne nå. Hun ble litt for masete for min del. Måtte spole over sekvensene med henne,  og den eneste andre jeg har måttet gjøre det med er Pilotparet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Flisespikker skrev:

Så hun på Bloggerne nå. Hun ble litt for masete for min del. Måtte spole over sekvensene med henne,  og den eneste andre jeg har måttet gjøre det med er Pilotparet.

Så enig. Veldig masete. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er det stikk motsatte av CBE. De to kunne lært litt av hverandre. Det er ikke så gøy hvis noen er for vulgære og PR kåte, og spiller for mye på det. Det blir for mye av det gode

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvorfor starte en tråd om en person som melder seg på et TV-program? Kunne vært datteren din. Så unødvendig. La henne være! Finn en annen hobby enn å kritisere noen på TV som du ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mia00 skrev:

Herregud. Hvorfor starte en tråd om en person som melder seg på et TV-program? Kunne vært datteren din. Så unødvendig. La henne være! Finn en annen hobby enn å kritisere noen på TV som du ikke vet noe om.

Øøøøh. Du har nok ikke fulgt henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tradegy skrev:

Vipps, fikk vi den kvinnelige utgaven av Aune Sand, i itensitet og oppmerksomhetsbarometer 😃

🤣 bra sammenligning, selv om jeg syns du er litt slem mot Aune Sand :ler:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 21.47, Skogspike skrev:

Siterer meg selv. Vil bare si kudos til Iselin Guttormsen for veldig lite barn i Instagramfeed. Det heier jeg på. 👏🏼 

Tull! Alle de første bildene på instaen hennes er bare babybilder. Det er massevis

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mia00 skrev:

Meldt seg på? Man blir vel spurt om å bli med der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rettfralevra

Hadde litt sansen for denne dame, helt til jeg spurte henne om hun støttet AB....noe hun gjorde😫😫😫 Da har jeg slettet henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Hadde litt sansen for denne dame, helt til jeg spurte henne om hun støttet AB....noe hun gjorde😫😫😫 Da har jeg slettet henne!

På hvilken måte støtter hun AB? Eller støtter hun henne som venn men holder seg nøytral til saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
12 minutter siden, Uglesjel skrev:

På hvilken måte støtter hun AB? Eller støtter hun henne som venn men holder seg nøytral til saken?

Klar i at hun støttet henne og saken😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rettfralevra skrev:

Klar i at hun støttet henne og saken😏

Det har jeg ikke fått med meg. Er det sagt i en artikkel fra nettavisene eller via IG hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...