Gå til innhold

Det går unna med dieselbiler i bruktmarkedet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste jeg kjøpte ny egolf så kostet den mindre enn en bensinutgave med samme utstyrspakke. Nå med det store batteriet har prisene gått opp, men det har også utstyrspakken. Viktig å sammenligne epler med epler og bananer med bananer hvis dere hater elbiler så mye som dieselmafiaen gjør.

Anonymkode: 748fe...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.11.2018 den 6.44, WCKD skrev:
 

Ja, det er sikkert all motorsport i verden som tar feil, og mannen din og han brukeren over som har rett i at diesel er det overlegne drivstoffet...🙄

Akkurat det sa jeg ikke. Dieselbil kan ha noen fordeler over bensinbiler, og det kommer også an på hva man skal bruke dem til. Nå har vi en Toyota Landcruiser V8 diesel, og har aldri hørt noe kakling i den heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 11.53, WCKD skrev:
 

Det har jeg jo gjort, jeg kjøpte en med bensinmotor.

Og hvilken bil har du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Majott skrev:
 

Og hvilken bil har du?

 

Hadde en S5, men grunnet litt investeringer i bolig er jeg mellom biler akkurat nå da jeg ikke har behov der jeg bor. Tenker kjøpe Giulia eller Stelvio Q neste år.

Endret av WCKD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, WCKD skrev:
 

Hadde en S5, men grunnet litt investeringer i bolig er jeg mellom biler akkurat nå da jeg ikke har behov der jeg bor. Tenker kjøpe Giulia eller Stelvio Q neste år.

Alfa Romeo altså? Jaja, deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Majott skrev:
 

Akkurat det sa jeg ikke. Dieselbil kan ha noen fordeler over bensinbiler, og det kommer også an på hva man skal bruke dem til. Nå har vi en Toyota Landcruiser V8 diesel, og har aldri hørt noe kakling i den heller.

 

kaklingen høres godt på video: 

 

Anonymkode: 748fe...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Majott skrev:
 

Alfa Romeo altså? Jaja, deg om det.

Jepp, ekte kjøreglede. Hva mener du er galt med Alfa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, WCKD skrev:
 

Jepp, ekte kjøreglede. Hva mener du er galt med Alfa?

Mye deler som er vanskelig og dyrt å få tak i.  Men Alfa er ekte kjøreglede, og helt super der og da! Jeg personlig elsker Alfa, og kunne godt hatt en selv! 

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

kaklingen høres godt på video: 

 

Anonymkode: 748fe...4af

Jaja, du får holde på med det. Vi har ikke noen kaklelyder på vår ihvertfall. Om så var så hadde ikke mannen sovet mens han fant ut en løsning på det. Og han har ikke nevnt noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Majott skrev:
 

Mye deler som er vanskelig og dyrt å få tak i.  Men Alfa er ekte kjøreglede, og helt super der og da! Jeg personlig elsker Alfa, og kunne godt hatt en selv! 

Jeg skal kjøpe en (nesten) ny Alfa med 7 års garanti. Hverken vanskelig eller dyrt å få tak i deler til dem. Har tross alt hatt en S5, delene til den er ikke direkte billige de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2018 den 21.14, Majott skrev:
 

Jaja, du får holde på med det. Vi har ikke noen kaklelyder på vår ihvertfall. Om så var så hadde ikke mannen sovet mens han fant ut en løsning på det. Og han har ikke nevnt noe.

 

magisk toyota eller dårlig hørsel?

Anonymkode: 748fe...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...