Gå til innhold

Når folk plutselig slutter å gi likes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hadde du en krangel med han vennen din? det har ikke jeg hatt med min.
veldig barnslig at han gjør slik da. Likte han deg og du avviste han?? Hvis ja, så er det vel litt forståelig. Hvis det bare var en krangel og han plutselig ignorerer deg er det dårlig gjort. 

Anonymkode: 29037...e36

Nei, egentlig vet jeg ikke hva det var. Ingen krangel, ingen ekstra varme følelser eller andre uenigheter. Jeg stilte noen spørsmål ang måten han oppførte seg mot meg på, varm/kald, ignorering og ellers lite interesse for å være venn som han er med andre venner.

Anonymkode: eaa87...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg for alt fra ingen likes til enn 25 likes på hva poster, og det gjør meg ingenting.

Jeg hadde aldri slettet eller blokkert noe bare fordi de aldri likte noe eller skrev gratulerer med dagen.

Når det gjelder sletting, jeg sletter personer jeg aldri har kontakt med verken på some eller in real life over en veldig lang periode.

Blokkering, da skal det veldig mye til, som f eks at noen stalker meg eller oppfører seg veldig ufint.

 

 

Og det synes jeg ikke er en barnslig beslutning å ta

Anonymkode: cffe6...4c8

Det var en som skrev her inne, som ble utsatt for total ignorering fra en person, det var henne jeg tenkte på da jeg skrev mitt innlegg. Jeg kan også gå fra 0 likes til flere titalls likes på et innlegg, det bryr jeg meg lite om, tolker det mer som at jeg til tider har litt sære interesser som jeg ikke kan regne med at andre har samme interesse for ;) . Nå har jeg ikke selv blitt utsatt for andres hevngjerrighet på sosiale medier,men jeg er jo et sosialt vesen, så hvis noen hadde utsatt meg for en total ignorering, så hadde jeg nok følt på ubehag. Heldigvis så er jeg moden i øverste etasje, så jeg hadde nok ikke hevnet meg tilbake, det hadde bare føltes totalt feil i mitt hode, hadde nok etter hvert bare ristet på hodet og tenkt, jaja, de får styre på ;) .

Anonymkode: 02dcb...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var en som skrev her inne, som ble utsatt for total ignorering fra en person, det var henne jeg tenkte på da jeg skrev mitt innlegg. Jeg kan også gå fra 0 likes til flere titalls likes på et innlegg, det bryr jeg meg lite om, tolker det mer som at jeg til tider har litt sære interesser som jeg ikke kan regne med at andre har samme interesse for ;) . Nå har jeg ikke selv blitt utsatt for andres hevngjerrighet på sosiale medier,men jeg er jo et sosialt vesen, så hvis noen hadde utsatt meg for en total ignorering, så hadde jeg nok følt på ubehag. Heldigvis så er jeg moden i øverste etasje, så jeg hadde nok ikke hevnet meg tilbake, det hadde bare føltes totalt feil i mitt hode, hadde nok etter hvert bare ristet på hodet og tenkt, jaja, de får styre på ;) .

Anonymkode: 02dcb...ab7

Veldig enig med hva du skriver, litt usikker om det er meg du mener (jeg snakket med om bror og kone), jeg har kommet meg ditt nå etter flere år at jeg rister på hodet og tenkt jaja, de for holde på som de vil :)

 

Hvis det gjelder ts så blir jo ikke hun ignorert, de chatter jo sammen, men han liker ikke bildene-og her tenker jeg at man ikke burde å tenke så mye over likesen, når man har kontakt-det er "verre" den andre veien :)

 

Heller ha god kontakt med venner og some venner enn bare masse likes :)

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jerry Lee skrev:
 

Likes...og den fiktive SoMe-verdenen er alt som betyr noe nå.

Skremmende! 

Facepalm

Anonymkode: fa221...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Veldig enig med hva du skriver, litt usikker om det er meg du mener (jeg snakket med om bror og kone), jeg har kommet meg ditt nå etter flere år at jeg rister på hodet og tenkt jaja, de for holde på som de vil :)

 

Hvis det gjelder ts så blir jo ikke hun ignorert, de chatter jo sammen, men han liker ikke bildene-og her tenker jeg at man ikke burde å tenke så mye over likesen, når man har kontakt-det er "verre" den andre veien :)

 

Heller ha god kontakt med venner og some venner enn bare masse likes :)

Anonymkode: cffe6...4c8

vi chatter ikke så ofte da! :( Jeg fikk noen følelser så jeg har ikke engang gått og hilst på når jeg har fått øye på han. 
men jeg skjønner ikke hvorfor han tar kontakt med meg dersom han ikke bryr seg om meg. jeg gidder aldri å ta kontakt med folk jeg ikke bryr meg med 😛 

jeg vet at dersom jeg skal få til noe med han så må jeg være med åpen, men jeg ser ikke grunnen. jeg har faktisk overlevd til nå så hvorfor gidde? jeg er nok kanskje en mer apatisk person :(:(:( 
det er virkelig kjedelig. 
Jeg ser bare ikke vits med å innlede et forhold. Man blir ikke en person bare fordi man blir sammen, vi er fremdeles to personer som er seprarert! jeg vet ikke hva er sannsnyligheten for at noen  føler det samme som deg? 
Jeg vet ikke engang hva jeg føler for han lenger men det er NOE. han har vært en viktig person for meg, og jeg ville ikke vært foruten følelsene for han....problemet mitt er når vi er sammen fysisk...altså, treffer på hverandre. men det skjer så og si aldir.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han tok kontakt. og jeg sitter med en ekkel følelse av å trekkes mot han igjen

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

vi chatter ikke så ofte da! :( Jeg fikk noen følelser så jeg har ikke engang gått og hilst på når jeg har fått øye på han. 
men jeg skjønner ikke hvorfor han tar kontakt med meg dersom han ikke bryr seg om meg. jeg gidder aldri å ta kontakt med folk jeg ikke bryr meg med 😛 

jeg vet at dersom jeg skal få til noe med han så må jeg være med åpen, men jeg ser ikke grunnen. jeg har faktisk overlevd til nå så hvorfor gidde? jeg er nok kanskje en mer apatisk person :(:(:( 
det er virkelig kjedelig. 
Jeg ser bare ikke vits med å innlede et forhold. Man blir ikke en person bare fordi man blir sammen, vi er fremdeles to personer som er seprarert! jeg vet ikke hva er sannsnyligheten for at noen  føler det samme som deg? 
Jeg vet ikke engang hva jeg føler for han lenger men det er NOE. han har vært en viktig person for meg, og jeg ville ikke vært foruten følelsene for han....problemet mitt er når vi er sammen fysisk...altså, treffer på hverandre. men det skjer så og si aldir.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han tok kontakt. og jeg sitter med en ekkel følelse av å trekkes mot han igjen

Anonymkode: 29037...e36

Det var endel brukere (som ofte svarer i slike tråder, trust me dette er ikke den første tråden her kg..) 

 

Og pga mitt er at selvom de ikke gjør det, betyr ikke at andre gjør det. folk er forkjellige

 

Jeg går ikke rundt slåss ute på byn og/eller voldtar, men det er naivt å tro at andre ikke gjør det.

 

Når det gjelder ditt spørsmål, sender jeg deg tilbake til mine tidlige svar i begynnelsen av tråden.

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var endel brukere (som ofte svarer i slike tråder, trust me dette er ikke den første tråden her kg..) 

 

Og poenget mitt er at selvom de ikke gjør det bevist, betyr ikke at andre gjør det. folk er forkjellige

 

Jeg går ikke rundt slåss ute på byn og/eller voldtar, men det er naivt å tro at andre ikke gjør det.

 

Når det gjelder ditt spørsmål, sender jeg deg tilbake til mine tidlige svar i begynnelsen av tråden.

Anonymkode: cffe6...4c8

 

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var endel brukere (som ofte svarer i slike tråder, trust me dette er ikke den første tråden her kg..) 

 

Og pga mitt er at selvom de ikke gjør det, betyr ikke at andre gjør det. folk er forkjellige

 

Jeg går ikke rundt slåss ute på byn og/eller voldtar, men det er naivt å tro at andre ikke gjør det.

 

Når det gjelder ditt spørsmål, sender jeg deg tilbake til mine tidlige svar i begynnelsen av tråden.

Anonymkode: cffe6...4c8

Du har skrevet både at jeg skal holde meg unna og at jeg ikke kan forvente noe fordi jeg ikke har liket så ofte selv. så jeg blir litt forvirret av de svarene dine.

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Når bør man legge noe i det? Jeg driver og prøver ut folk litt. Jeg gadd ikke å like bildet til denne venninna da hun la ut i dag, for hun har blitt helt gnien på å like mine. Jeg likte bildet til han fyren jeg liker i forgårs. Han l ut nytt i dag som jeg ikke likte, for han likte ikke det jeg la ut igjen. 

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...