Gå til innhold

Når folk plutselig slutter å gi likes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper ingen lurer på mine likes. Jeg er ganske sporadisk på dem og de speiler null og niks om hva jeg tenker eller mener om folk. Mulig jeg er litt rausere med likes når jeg synes litt synd på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mammabamma skrev:
 

Jeg håper ingen lurer på mine likes. Jeg er ganske sporadisk på dem og de speiler null og niks om hva jeg tenker eller mener om folk. Mulig jeg er litt rausere med likes når jeg synes litt synd på folk.

Vet du hva, det gjør jeg å, det hender faktisk at jeg at glemmer gratulere med dagen! 

Og jeg har flere venner (kun venner på some) som gjør dette,og helt ærlig det bryr jeg meg ikke så mye om. Det skjer.

 

Men med bror og kone er sitausjonen noe helt annet. Akkurat som om du har en venninne som til tider liker noe på profilen slutter helt, og du ikke har fått et likes eller gratulasjon på 1 år.

ser du forskjellen?

 

At folk liker sporadisk er ikke det vi snakker om,.det er noe alle gjør. 

Man vet folk ikke er 24/7 pålogget, og man vet at noen ganger dukker ting opp tidslinjen and so on.

 

 

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mammabamma skrev:
 

Jeg håper ingen lurer på mine likes. Jeg er ganske sporadisk på dem og de speiler null og niks om hva jeg tenker eller mener om folk. Mulig jeg er litt rausere med likes når jeg synes litt synd på folk.

"ikke dukker opp

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har også gratulert denne mannen med bursdag de 2 årene jeg har kjent han. Han gratulerte meg første året (jeg har bursdag før han) og jeg gratulerte også han med dagen. Men i fjor så gratulerte han meg ikke, men han skrev til meg et par dager etter min dag...så jeg gratulerte han personlig på mssnger. Men i år gratulerer han meg faen ikke heller. Nå gir jo facebook varsler om at noen har bursdag også, så det er vel ikke så vanskelig å ignorere. Han tar kontakt i år også, et par dager etter min bursdag! vi har en lengre samtale, men det er ikke noe slik seksuelt eller flørtende i det. 
Jeg prøver å unne meg å bli glad! fordi jeg dreper alltid gleden med slik som "han har tid til meg nå  som hun ikke svarer/har tid til han" "han rullerer nok på flere" "han ser på dette som et vennskap" osv.... men jeg vet hverken om noen kvinne eller hans tanker om meg. 
Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gratulere han i år, når han ikke gidder å gratulere meg. 
Så jeg aner ingenting her. Jeg vet ikke hvor grensa for å være for på går, og for å gi for lite av meg selv. Sist vi skrev med hverandre så stilte jeg oppfølgningspørsmål og førte samtalen. han stilte alltid tilbake, så fikk ingen følelse av at han gikk lei. 
men jeg føler aldri for å ta kontakten.....og er så himla redd han skal tro jeg "blir varm" hvis det er slik han tenker...og bli inbilsk av at jeg tar kontakt. derfor lar jeg denne ballen alltid være hos ham. 

Anonymkode: 29037...e36

ts her..ingen er interessert i å skrive hva de tror i min situajson. Det er noen her som er for opptatt av facebook, sin bror og kona hans! lag din egen tråd.

Anonymkode: 29037...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

ts her..ingen er interessert i å skrive hva de tror i min situajson. Det er noen her som er for opptatt av facebook, sin bror og kona hans! lag din egen tråd.

Anonymkode: 29037...e36

Du har fått svar, enten så er det vært seriøs (som du har oversett) eller shit svar.

 

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: jeg føler faktisk at jeg ser på de som venner mer enn hva de gjør 😕 
Og er det mulig å analysere fraværende gratulasjoner og likes fra denne fyren, som jeg bare liker skjult ? er så irriterende at jeg ikke får oppmerksomheten nr jeg vil, men bør jeg begynne å like bildene hans mer slik at han kanskje begynner å like mine? og hva om han ikke gjør det da? 

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han har forresten skrevet mye mer , teller det mer enn likes?

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

han har forresten skrevet mye mer , teller det mer enn likes?

Anonymkode: 29037...e36

Ja, seff.

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Så fint at du ikke bryr deg, men når jeg ser de poster et bilde og liker alle innleggene uten om et i midten som er av meg, og dette skjer hver gang!  Tror du virkelig at dette er tilfeldig og ikke et signal?

Og mener du at jeg ikke kan få lov til å føle meg såret over dette?

Anonymkode: cffe6...4c8

For all del føl deg såret. Men du skulle ikke tatt en snakk med dem da og se hva som kommer ut av det? Dumt å føle seg ille om det ikke er nødvendig? Nå antar du en masse ting som KANSKJE stemmer. Og om det er noe de har imot deg.. vil du ikke vite det så det kan ryddes i? Ikke nødvendigvis at det er en ting som er din feil, kanskje går de også rundt å antar ett eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:
 

For all del føl deg såret. Men du skulle ikke tatt en snakk med dem da og se hva som kommer ut av det? Dumt å føle seg ille om det ikke er nødvendig? Nå antar du en masse ting som KANSKJE stemmer. Og om det er noe de har imot deg.. vil du ikke vite det så det kan ryddes i? Ikke nødvendigvis at det er en ting som er din feil, kanskje går de også rundt å antar ett eller annet. 

Jeg behøver ikke å spørre, jeg kan faktisk se på oppførsel til folk til å vite, spesielt når det over flere år. 

 

Imponert over måten du har lurt deg unna spørsmålet(ne) mine, veldig imponert :)

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg behøver ikke å spørre, jeg kan faktisk se på oppførsel til folk til å vite, spesielt når det over flere år. 

 

Imponert over måten du har lurt deg unna spørsmålet(ne) mine, veldig imponert :)

Anonymkode: cffe6...4c8

Det har jeg jo ikke. Jeg har svart. Har du lest? 

Ved å ikke spørre dem så får du aldri vite og det kan være en tåpelig missforståelse eller bagatell. Nå tar du en dårlig avgjørelse. Svelg litt stolthet og spør hva faen dette skal bety da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:
 

Det har jeg jo ikke. Jeg har svart. Har du lest? 

Ved å ikke spørre dem så får du aldri vite og det kan være en tåpelig missforståelse eller bagatell. Nå tar du en dårlig avgjørelse. Svelg litt stolthet og spør hva faen dette skal bety da. 

Nei jeg synes kke du har gjort det,. MEN nå derimot har du svart på det jeg spurte om. At det antagelvis er bevist opprførsel fra de, 

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at han legger merke til at jeg ikke liker hans bilder så ofte? da er det kanskje positivt, for da tenker han over at han får liksene mine. 
Men det er da andre jeg titter innom profilen til som han liker hos nesten hver gang 😕 tenker ikke at han er betatt av dem og slik for de har kjærester ser jeg. 
jeg får likes hver enste gang av mange andre...de som jeg har ansett som venner over lang tid. Og det er jeg jo glad for, men egoisten i meg legger mest vekt på hva jeg får fra HAN. 
Egentlig skulle kanskje ikke some eksistert, for det forsurer egentlig dagen min. Jeg blir sur fordi jeg er en av dem som aldri passerer et tosifret antall likes. Mens vennene mine flest får over 100. 
 

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

kan det være at han legger merke til at jeg ikke liker hans bilder så ofte? da er det kanskje positivt, for da tenker han over at han får liksene mine. 
Men det er da andre jeg titter innom profilen til som han liker hos nesten hver gang 😕 tenker ikke at han er betatt av dem og slik for de har kjærester ser jeg. 
jeg får likes hver enste gang av mange andre...de som jeg har ansett som venner over lang tid. Og det er jeg jo glad for, men egoisten i meg legger mest vekt på hva jeg får fra HAN. 
Egentlig skulle kanskje ikke some eksistert, for det forsurer egentlig dagen min. Jeg blir sur fordi jeg er en av dem som aldri passerer et tosifret antall likes. Mens vennene mine flest får over 100. 
 

Anonymkode: 29037...e36

Kanksje begynne å slappe av forhold til likes, jeg kan få alt fra ingen til enn 25 likes på hva jeg poster.

Anonymkode: cffe6...4c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, seff.

Anonymkode: cffe6...4c8

men hvordan kan jeg ikke da vite at han bare bruker meg som tidsfordriv? at han rullerer, at jeg er skal forsøkes varm fordi han ikke får taket på hun han egentlig vil?! 
Eller er dette en kvinnesykdom? synes dette er eneste svarene her på kg.. kvinner som svarer, og det er umulig at en mann faktisk liker den som er ts. Er jeg smittet av kvinnesykdommen ? 

Anonymkode: 29037...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Kanksje begynne å slappe av forhold til likes, jeg kan få alt fra ingen til enn 25 likes på hva jeg poster.

Anonymkode: cffe6...4c8

Det varier også på bursdags hilsninger, pleier aldri å gå over 30

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katy Perry skrev:
 

Grusomt synd at dette virkelig er et problem... 

Det du glemmer da, er at vi mennesker er sosiale skapninger. En sterk avvisning fra et menneske man har brydd seg om,kan føles langt mer smertefullt enn en fysisk knyttneve i ansiktet. Hvis noen hevner seg på et annet menneske ved å ignorere det totalt for eksempel på Facebook, så vil det føre til psykisk ubehag hos den som blir utsatt for denne hevnen, uansett hva fornuften sier. Samtidig er det viktig at man etter hvert, når ubehaget har lagt seg, legger ansvaret over på den som utsetter andre for en slik barnslig hevn, det sier altså mye om den som oppfører seg slik, og lite om den som blir utsatt for det. Ang det å slette eller blokke personer som oppfører seg slik, jeg ville nok ikke gjort det, rett og slett fordi jeg ikke vil være en deltaker i slik umoden atferd.

Anonymkode: 02dcb...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det du glemmer da, er at vi mennesker er sosiale skapninger. En sterk avvisning fra et menneske man har brydd seg om,kan føles langt mer smertefullt enn en fysisk knyttneve i ansiktet. Hvis noen hevner seg på et annet menneske ved å ignorere det totalt for eksempel på Facebook, så vil det føre til psykisk ubehag hos den som blir utsatt for denne hevnen, uansett hva fornuften sier. Samtidig er det viktig at man etter hvert, når ubehaget har lagt seg, legger ansvaret over på den som utsetter andre for en slik barnslig hevn, det sier altså mye om den som oppfører seg slik, og lite om den som blir utsatt for det. Ang det å slette eller blokke personer som oppfører seg slik, jeg ville nok ikke gjort det, rett og slett fordi jeg ikke vil være en deltaker i slik umoden atferd.

Anonymkode: 02dcb...ab7

Jeg for alt fra ingen likes til enn 25 likes på hva poster, og det gjør meg ingenting.

Jeg hadde aldri slettet eller blokkert noe bare fordi de aldri likte noe eller skrev gratulerer med dagen.

Når det gjelder sletting, jeg sletter personer jeg aldri har kontakt med verken på some eller in real life over en veldig lang periode.

Blokkering, da skal det veldig mye til, som f eks at noen stalker meg eller oppfører seg veldig ufint.

 

 

Og det synes jeg ikke er en barnslig beslutning å ta

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Jeg for alt fra ingen likes til enn 25 likes på  hva jeg poster, og det gjør meg ingenting.

Jeg hadde aldri slettet eller blokkert noen bare fordi de aldri likte noe eller aldri skrevet gratulerer med dagen.

Når det gjelder sletting, jeg sletter personer jeg aldri har kontakt med verken på some eller in real life over en veldig lang periode.

Blokkering, da skal det veldig mye til, som f eks at noen stalker meg eller oppfører seg veldig ufint.

 

 

Og det synes jeg ikke er en barnslig beslutning å ta

Anonymkode: cffe6...4c8

 

Anonymkode: cffe6...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...