Ninaen Skrevet 2. november #201 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åja det ga mer mening😊Takk. Hva synes du om de nyeste episodene? tror neste kommer i dag. Jeg ble ganske skuffet. Anonymkode: 36b99...eaf Usikker. Jeg synes halve greia med serien er det historiske. Og der er de knallgode. Nå som vi er på 80-tallet er det som å komme inn i egen barndom igjen. 😅 Har som sagt også familie som har jobbet i/med oljå hele yrkeskarrieren, så synes jo det er gøy og interresant å se mye av det fra plattformene osv. Jeg er ikke skuffa, men enig i at det er et par hakk under de to andre sesongene så langt. Men villig til å gi dem litt tid. Synes Flesvig klarer seg bra, og spesielt mtp at dette er hans første seriøse rolle, altså ikke komi. Leste et intervju med ham, hva det hadde kosta å gjøre den omstillinga, og ikke begynne å fleipe. Han har talent lang utover komi-sektoren, det er sikkert. Og ser jo Herman i Sture, så akkurat der er jeg faktisk positivt overraska over forventning. Enig i at Anna faller litt mer gjennom uten Jonathan. Samtidig er det jo en ganske kjedelig rollefigur, så hun har jo sånn sett en litt utakknemlig jobb også. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:16 #202 Del Skrevet fredag kl 20:16 Må si jeg synes denne sesongen er ganske kjip, og håper de gir seg med denne. Jeg synes rusproblematikken til Toril, og generelt hele Toril, er fullstendig uinteressant. Hun som spiller Anna er dessverre en dårlig skuespiller, noe som blir pinlig synlig litt for ofte. Hun ble nok løftet opp av han som spilte Jonathan, men selv i sesong 1 hendte det at de manglende skuespillerevnene skinte gjennom, særlig i scener uten Jonathan. Hennes nye love interest (eller er han det?) er totalt uinteressant. Han spiller ikke bra, og er ute av stand til å løfte opp Anna, slik han som spilte Jonathan klarte. Jeg gir blaffen i det firmaet deres. Christian er litt mer interessant, og kompisen med dykkerskadene. Til min overraskelse liker jeg nesten mora til Toril og fiskerkjæresten best. Hun som spiller Marie (barnebarnet) er søt, ellers synes jeg de unge er uinteressante. Anonymkode: b3b71...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet lørdag kl 22:40 #203 Del Skrevet lørdag kl 22:40 Skjønte det kom til å skje, men gråt likevel på slutten av nyeste episode😪 Så tenker jeg på dem som opplevde dette, for dem er det (for) mange av.. En god episode syntes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:09 #204 Del Skrevet søndag kl 09:09 Charminia skrev (10 timer siden): Skjønte det kom til å skje, men gråt likevel på slutten av nyeste episode😪 Så tenker jeg på dem som opplevde dette, for dem er det (for) mange av.. En god episode syntes jeg. Ja, det var den beste (og tristeste) episoden så langt. Anonymkode: b3b71...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå