AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #81 Skrevet 27. oktober 2018 Må være et helvete å være i et forhold med deg. Er du narsissist eller lignende? Du minner meg litt om en utestengt bruker her inne. Anonymkode: 07105...8f5 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #82 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting som tyder på at jeg har vært sur eller grinete. Jeg var i ferd med å miste interessen pga lang svartid. Skal ikke være lett med skriftlig kommunikasjonen på et nettforum... Har ikke oppført meg ufint utenom det at jeg har svart på tiltale når bitre mannehatere som ingen vil ha har ytret seg. Anonymkode: 513ef...1d5 Du var jo sur for at hun ikke svarte kjappere og mente hun måtte ha meget god grunn for det og opphevde deg selv til en viktigper som ga faen i hennes liv bare du fikk det som du ville. Du har vist ekstremt ufine holdninger både i måten du snakker om og oppfører deg mot henne og hvordan du svarer folk her ved å angripe i stedet for å se innover i deg selv og ta til deg konstruktiv kritikk og råd. De fleste av oss her inne er i forhold, så igjen prosjiserer du egne egenskaper (kvinnehater ingen vil ha) over på andre. Du ba om råd og når du istedet mener vi ikke burde ytret oss så viser du både kvinneundertrykkende holdninger og bitterhet. Du kommer ikke langt i livet om du mener alle skal pakke deg inn i dun og ta på deg med silkehansker, og du kommer ikke nærmere en dame med å inneha kvinnefiendtlige og respektløse holdninger. Om du er i ferd med å miste interessen fordi du ikke får svar på 7 timer på en Facebook melding fra en du aldri har møtt, så tar du deg selv altfor høytidelig og å drive å spille spill tilbake igjen beviser jo hvor bitter du ble. Men lykke til videre! Anonymkode: 31248...1e7 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #83 Skrevet 27. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange som ikke helt skjønner hvordan dette fungerer. Å droppe alle andre planer for henne tar seg ikke så bra ut. Bedre å tenke på det, undersøke osv og så velge henne, gjerne med en ålreit grunn. Anonymkode: 513ef...1d5 Har du god suksess fra før av, ved å bruke denne fremgangsmåten? Anonymkode: e9a87...8e6 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #84 Skrevet 27. oktober 2018 Umulig å vite om akkurat dette har hatt avgjørende betydning tidligere, men teoretisk sett har jeg rett. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #85 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det løsnet litt i går, men hun er veldig treg til å svare på dagtid. Vi har snakket litt om å kanskje treffes i dag. Var mitt forslag. Kræsjer med noe annet som skjer i kveld, som jeg nevnte først, og så sa jeg at jeg skulle undersøke litt, selv om jeg har mer lyst til å treffe henne. Jeg kunne bare ikke si rett ut at jeg dropper alt annet for å heller treffe henne. Skrev til henne i dag og sa at jeg dropper dette andre, med begrunnelse, men det har hun naturligvis ikke svart på. Anonymkode: 513ef...1d5 Dette er så ulogisk. Jeg hadde ikke fått meg til å si "Jeg er invitert bort i kveld. Skal vi møtes i kveld? Jeg kan egentlig ikke, men jeg skal undersøke om jeg kan avlyse den andre avtalen" Anonymkode: e9a87...8e6 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #86 Skrevet 27. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i ferd med å miste interessen pga lang svartid. Skal ikke være lett med skriftlig kommunikasjonen på et nettforum... Har ikke oppført meg ufint utenom det at jeg har svart på tiltale når bitre mannehatere som ingen vil ha har ytret seg. Anonymkode: 513ef...1d5 Neida, du har ikke oppført deg ufint. Sånn med unntak av for eksempel å kalle oss "bitre mannehatere som ingen vil ha" når vi ikke er enig med deg da. Jeg er forøvrig i et forhold, hater ikke menn og er ikke spesielt bitter heller, men det er jo revnende likegyldig. Det vi prøver å fortelle deg er at hvis du mister interessen fordi noen (som du ikke kjenner) ikke slipper alt de har i hendene for deg, så ødelegger du for deg selv. Det er ikke NORMALT å forvente det du forventer av denne kvinnen. Forventer du at du skal kunne sende en kvinne en melding å antyde din interesse, og så skal hun sette absolutt alt annet på vent for deg? Det hadde jovært helt unaturlig. Vær glad for at hun har et liv, og at hun er trygg nok på seg selv til ikke å bli besatt bare fordi noen viser henne interesse. Og ikke glem at det var du som ventet flere dager med å svare første gangen da. Det er helt greit å miste interessen altså, men hvis du gjør det på bakgrunn av at hun ikke svarer deg umiddelbart... Ja, da saboterer du deg selv og avskriver noe som kunne blitt noe på bakgrunn av at du har helt urealistiske forventninger til hvordan dating skal fungere. Ja, noen svarer med en gang. Andre gjør det ikke. Sånn er det bare. Anonymkode: 4f9c3...b37 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #87 Skrevet 27. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umulig å vite om akkurat dette har hatt avgjørende betydning tidligere, men teoretisk sett har jeg rett. Anonymkode: 513ef...1d5 Nei det har du ikke. Hverken teoretisk eller praktisk. Anonymkode: 31248...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #88 Skrevet 27. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er så ulogisk. Jeg hadde ikke fått meg til å si "Jeg er invitert bort i kveld. Skal vi møtes i kveld? Jeg kan egentlig ikke, men jeg skal undersøke om jeg kan avlyse den andre avtalen" Anonymkode: e9a87...8e6 Overhodet ikke slik. Ikke dikt opp din egen historie. Anonymkode: 513ef...1d5
Sparkling_Pink Skrevet 27. oktober 2018 #89 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har lest gjennom de første tre sidene i går og nå dagens oppdateringer. Jeg er litt i tvil om at jeg skjønner hva som foregår, hvilke verdier TS har og om det er noen underforliggende skripts som kan trenge litt filleristing... På gennerelt grunnlag, pressenterer jeg nå et pent oppgulp av forutintatte stililnger og mitt forslag i hver av dem. Borgstilling, Jarl Mann, er utrolig nok singel og kvinners oppgave er å være tilgjengelig. Damene har åpenbart missforstått at Jarl Mann er en sexgud en skal kaste seg over her og nå, stå på pinne for og besvare med en gang. Enhver dame som kommer i nærheten og ikke besvarer "skal ikke jeg og du, baby..." har missforstått og er ei innsnerpet hurpe som kan behandles deretter. Borgen skal forsvares og enhver handling som kan vris til å kunne være en trussel oppfattes deretter. Jarl Mann får seg dame i de rare tilfeller hvor dama mener at hun skal ivareta Jarl Manns Borg, fordi hun da blir Borgfrue. Mitt forlsag i dette tilfellet er å jobbe med å akseptere at du som mann er mer menneske og mann ved å akseptere din sårbarhet, dine sår og at det er en alvorlig myte at kvinner er tilgjengelig. Det å bygge likeverdige relasjoner med mot og ære, er også å stå i tida det tar for den andre å besvare dine hendvendelser. Skyttergravstilling, menig mann, forsøker å få oversikt fra troppene om hvor terrenget ligger. Tilbakemeldingene tyder på at det er skurr på linja, selv om menig mann ikke tar seg bryet med å opplyse om sin eksakte posisjon, er det beskrevne kartet han får pressentert så langt fra det lille han ser av flora og fauna og topografi at han synes det er åpenbart at han kan overse kartet. Det ser ut som en fin dag, og han bestemmer seg for å ta rifla og ta seg en regognisering i selvvalgt rettning. Kvinneguidens troppansvarlige Moderatorer har av en eller annen grunn ikke noe HMS skript de leder troppene inn i som gjør det sansynelig at menig mann blir fraktet til sanitetsavdelinga om han blir truffet av et overraskende (?) streifskudd i sin selvvalgte regognisering. Men om menig mann trives med belsten av å bli omtalt, har han kommet riktig og personangrep innad i troppene får ikke foregå. Menig mann får seg dame etter sansyneligheta at hun vet hva hun driver med når hun tar kontakt med menig, og at hun sjekker etter at de har samme karttolkning for orientering i livet. Mitt forslag til skyttergravstillinger er å forsøke om en kan få brukt dialogsmulighetene i kommunikasjonslinjene til å vise undring, nysgjerrighet og stille slike spørsmål for å kanskje bli klokere på verden. Det er trolig nyttig informasjon å få innsikt i andres og egen fortolkning, og overraskende og fungerende diplomati kan bli resultatet. Skårungestilling, n00b, er nok aldersmessig mot voksen alder, men har helt ufrivillig og med god hjelp av et stabilt og trygt høyteknologisk samfunn ikke vært utsatt for noen tragedier, tap eller erfaringsmessige dype ervervelser. n00b har vært oppbevart i skolesystemet, og er helt normal i sine små sære forsøk på å orientere seg i en kaotisk verden. Kjønnslivets spill nærmer n00b seg gjennom foreløbige skripts, som han siden vil riste på hodet av. Etterhvert lærer han av sine feil, skjønt han vil gå på seg noen smell i form av kjærlighetssorg. n00b, får seg dame, noenganger ved å hendvende seg først, noenganger ved at hun starter, men vil ikke alltid skjønne med en gang hva som utgjør kvalitetene som får det til å vare. De helt normale usikkerhetsfølelsene som følger i kjølen av de innledende rundene i et forhold, får n00b til å føle seg fremmedgjort, unormal og panikkslagen. Mitt forllag til skåreungestillinger er å finne noen eldre, godt integrerte og erfarne mennesker i den virkelige verden som en kan samtale med mens en lærer å ri gjennom bølgene i livet. Trolling behøver ingen omtale.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #90 Skrevet 27. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det har du ikke. Hverken teoretisk eller praktisk. Anonymkode: 31248...1e7 Joda. For menn med litt peiling er dette elementært. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #91 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda. For menn med litt peiling er dette elementært. Anonymkode: 513ef...1d5 Hvor mange kvinner har du hatt suksess med etter å ha startet kontakten med denne oppskriften som du har skissert i tråden da? Og hvor stor prosentandel av alle kvinner har fortsatt å ha kontakt med deg etter at du bruker din taktikk? Anonymkode: e9a87...8e6 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #92 Skrevet 27. oktober 2018 Dette er ikke et verdispørsmål. Off topic. Jeg leste ikke mer etter "kvinners oppgave er å være tilgjengelig" Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #93 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange kvinner har du hatt suksess med etter å ha startet kontakten med denne oppskriften som du har skissert i tråden da? Og hvor stor prosentandel av alle kvinner har fortsatt å ha kontakt med deg etter at du bruker din taktikk? Anonymkode: e9a87...8e6 Se tidligere svar. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #94 Skrevet 27. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overhodet ikke slik. Ikke dikt opp din egen historie. Anonymkode: 513ef...1d5 Jo, det VAR jo slik. Jeg hadde latt være å sagt at jeg var opptatt i kveld og samtidig foreslå å møtes (når jeg ikke kan). Anonymkode: e9a87...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #95 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se tidligere svar. Anonymkode: 513ef...1d5 Du har ikke svart på dette nei. Anonymkode: e9a87...8e6 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #96 Skrevet 27. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det VAR jo slik. Jeg hadde latt være å sagt at jeg var opptatt i kveld og samtidig foreslå å møtes (når jeg ikke kan). Anonymkode: e9a87...8e6 Så nå sier du at din historie stemmer, uten å ha sett samtalen, og at min versjon, den reelle samtalen, dermed er feil Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #97 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nå sier du at din historie stemmer, uten å ha sett samtalen, og at min versjon, den reelle samtalen, dermed er feil Anonymkode: 513ef...1d5 Jeg gjentar jo bare det du selv har sagt, med litt andree ord og setninger. Har jeg misforstått det du skrev? Kan du fortelle det en gang til - litt mer utfyllende? Anonymkode: e9a87...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #98 Skrevet 27. oktober 2018 Du bommet allerede da du skrev "opptatt" i kveld. Det er ikke slik samtalen gikk. Håper virkelig ikke at det er minst tre personer som er dumme nok til å tro at dette stemmer, men heller at du er stakkarslig nok til å like ditt eget innlegg. Bare det at du skriver som AB sier litt. Skal treffe henne i kveld btw. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #99 Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal treffe henne i kveld btw. Kom hun presis? Eler måtte du vente? Anonymkode: e9a87...8e6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #100 Skrevet 28. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom hun presis? Eler måtte du vente? Anonymkode: e9a87...8e6 Måtte selvsagt vente. Hun var stiv og rar, men virket interessert. Virker litt loner (ok det, hvis "resten" er på stell) på Facebook. Tviler på at vi treffes igjen. Anonymkode: 513ef...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå