AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #61 Skrevet 26. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er faktisk ikke alle som er så nevrotiske at de tar opp mobilen for hver ledige 2 minutters de får. Det er faktisk mange som tar bussen hjem fra jobb og kobler ut og nyter mindfullness mens man kikker ut av vinduet uten å være i fullt alert modus og febrilsk opptatt av sosiale medier og telefonen, og som drar rett på trening etter jobb eller liker å ha litt jeg-tid med middag og avslapning før de begynner å stresse og taste og trykke og tekste igjen. Og nei 7-8 timer er IKKE lenge på en Facebook melding. Du virker helt crazy, laster ned en app som leser meldingene hennes osv bare fordi du skal leke viktigper tilbake fordi du ble så butthurt. Oh my fucking god.. Anonymkode: 31248...1e7 Er så enig med deg. Får psycho-vibber av hele greia... Anonymkode: 7d8d8...adc 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #62 Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så enig med deg. Får psycho-vibber av hele greia... Anonymkode: 7d8d8...adc Evt er det dere som mangler litt sosiale antenner og ikke har helt skjønt dette med meldinger. Skrevet litt mer med henne. Ombestemte meg. Ligger an til å treffe henne i morgen, men hun byttet profilbilde og er egentlig altfor pen. Det kan bli litt akward... Anonymkode: 513ef...1d5
lllll Skrevet 27. oktober 2018 #63 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg ser for meg at denne tråden kan bli like langdryg som "Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned"-tråden 😂 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #64 Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Evt er det dere som mangler litt sosiale antenner og ikke har helt skjønt dette med meldinger. Skrevet litt mer med henne. Ombestemte meg. Ligger an til å treffe henne i morgen, men hun byttet profilbilde og er egentlig altfor pen. Det kan bli litt akward... Anonymkode: 513ef...1d5 Ja, det er nok sånn. Av 63 kommentarer er det én person som er enig med deg , og over 160 personer som er enige og upvotet de andre kommentarene. Så det er nok alle vi som mangler sosiale antenner og ikke skjønner dette med meldinger ja!... heh /ironi Anonymkode: 31248...1e7 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #65 Skrevet 27. oktober 2018 4 minutter siden, lllll skrev: Jeg ser for meg at denne tråden kan bli like langdryg som "Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned"-tråden 😂 Og "hun tok ikke oppvasken min på daten" 🙄 Dont feed the troll Anonymkode: 31248...1e7 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #66 Skrevet 27. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er nok sånn. Av 63 kommentarer er det én person som er enig med deg , og over 160 personer som er enige og upvotet de andre kommentarene. Så det er nok alle vi som mangler sosiale antenner og ikke skjønner dette med meldinger ja!... heh /ironi Anonymkode: 31248...1e7 Jeg vet hvordan det fungerer her inne. En haug med bitre mannehatere som kjemper om hvem som klarer å være mest ufin uten at innlegget blir slettet, og selvsagt som AB. Det er så stusselig. Jeg håpet på en håndfull ordentlige kommentarer også, derfor jeg postet dette. Antall ufine svar og likes sier ikke nødvendigvis særlig mye om hva folk innerst inne mener Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #67 Skrevet 27. oktober 2018 Hva skjer ts? Hvordan går det med kommunikasjonen? Fremdeles like tregt? Anonymkode: e9a87...8e6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #68 Skrevet 27. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og "hun tok ikke oppvasken min på daten" 🙄 Dont feed the troll Anonymkode: 31248...1e7 Hva? Hvilken tråd er det? Anonymkode: e9a87...8e6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #69 Skrevet 27. oktober 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer ts? Hvordan går det med kommunikasjonen? Fremdeles like tregt? Anonymkode: e9a87...8e6 Det løsnet litt i går, men hun er veldig treg til å svare på dagtid. Vi har snakket litt om å kanskje treffes i dag. Var mitt forslag. Kræsjer med noe annet som skjer i kveld, som jeg nevnte først, og så sa jeg at jeg skulle undersøke litt, selv om jeg har mer lyst til å treffe henne. Jeg kunne bare ikke si rett ut at jeg dropper alt annet for å heller treffe henne. Skrev til henne i dag og sa at jeg dropper dette andre, med begrunnelse, men det har hun naturligvis ikke svart på. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #70 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det løsnet litt i går, men hun er veldig treg til å svare på dagtid. Vi har snakket litt om å kanskje treffes i dag. Var mitt forslag. Kræsjer med noe annet som skjer i kveld, som jeg nevnte først, og så sa jeg at jeg skulle undersøke litt, selv om jeg har mer lyst til å treffe henne. Jeg kunne bare ikke si rett ut at jeg dropper alt annet for å heller treffe henne. Skrev til henne i dag og sa at jeg dropper dette andre, med begrunnelse, men det har hun naturligvis ikke svart på. Anonymkode: 513ef...1d5 Så synd at du ikke bare kunne si med en gang til henne at du dropper det andre som skjer i kveld fordi du har mer lyst til å treffe henne. Jeg blir helt matt av slikt spill. Anonymkode: e9a87...8e6 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #71 Skrevet 27. oktober 2018 Du foreslår å møtes. Så drar du på det, og antyder at noe annet kanskje er viktigere for deg enn å møte henne (selv om det ikke er sant!) Hvorfor?! Anonymkode: e9a87...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #72 Skrevet 27. oktober 2018 Er det et spill for å gi henne inntrykk av at hun er HELDIG hvis hun får møte deg? Anonymkode: e9a87...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #73 Skrevet 27. oktober 2018 Eller kun for å ikke virke desperat? Anonymkode: e9a87...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #74 Skrevet 27. oktober 2018 Sorry ts, men jeg begynner å bli pessimistisk. Anonymkode: e9a87...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #75 Skrevet 27. oktober 2018 Må bare slenge meg på de andre her. Du saboterer deg selv sånn som du holder på! Dette er altså ei jente du aldri har møtt og bare har sendt et par meldinger til... Likevel forventer du at hun skal slippe alt hun har i hendene for å svare på meldingen din? Det er jo ganske drøyt! Særlig fordi det tok jo litt tid før du oppdaget meldingsforespørselen også. Kanskje hun spiller samme spill som deg, ellers var hun vel bare opptatt. Du kan ærlig talt ikke forvente å være "førsteprioritet" for noen du aldri har møtt og netttopp begynte å snakke med. Du skal være GLAD for at hun ikke er så deseprat! Slapp av litt, kjære TS. Slutt med spillet, slutt med analyseringen og prøv å møte henne med et åpent sinn. Hun har tatt kontakt med deg, det betyr at hun synes du er "verdt å sjekke ut". Ikke mer, ikke mindre. Kanskje er det den store kjærligheten, eller kanskje ikke. Bare... Ta det litt med ro. Jeg har absolutt ikke alltid tid til å svare på meldinger. Jeg pleier ofte å lese dem, i fall det er noe viktig, men er det ikke noe som haster, så venter jeg til det passer bedre. Sju-åtte timer er ikke mye i den sammenhengen, det er jo omtrent et vanlig arbeidsskift det. Anonymkode: 4f9c3...b37 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #76 Skrevet 27. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så synd at du ikke bare kunne si med en gang til henne at du dropper det andre som skjer i kveld fordi du har mer lyst til å treffe henne. Jeg blir helt matt av slikt spill. Anonymkode: e9a87...8e6 Mange som ikke helt skjønner hvordan dette fungerer. Å droppe alle andre planer for henne tar seg ikke så bra ut. Bedre å tenke på det, undersøke osv og så velge henne, gjerne med en ålreit grunn. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #77 Skrevet 27. oktober 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et spill for å gi henne inntrykk av at hun er HELDIG hvis hun får møte deg? Anonymkode: e9a87...8e6 Nei Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #78 Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvordan det fungerer her inne. En haug med bitre mannehatere som kjemper om hvem som klarer å være mest ufin uten at innlegget blir slettet, og selvsagt som AB. Det er så stusselig. Jeg håpet på en håndfull ordentlige kommentarer også, derfor jeg postet dette. Antall ufine svar og likes sier ikke nødvendigvis særlig mye om hva folk innerst inne mener Anonymkode: 513ef...1d5 Det er jo du som er den bitre som blir sur og grinete og rakker ned på henne fordi du ikke får umiddelbart svar. At du kaller svarene i tråden din for mannehat og ufine fordi du ville heller ha ros og støtte for å oppføre deg ufint sier mer om deg enn om forumet. Hvorfor er du her hvis du ikke vil ha råd fra kvinner? For det er faktisk bare det vi gir deg og ikke "mannehat". Tydelig at du prosjiserer kvinnehatet ditt Anonymkode: 31248...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #79 Skrevet 27. oktober 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du foreslår å møtes. Så drar du på det, og antyder at noe annet kanskje er viktigere for deg enn å møte henne (selv om det ikke er sant!) Hvorfor?! Anonymkode: e9a87...8e6 Nope. Jeg har blitt bedt med på noe som også skjer i kveld, som jeg nevnte for henne før vi kom inn på dette med å treffes. Den "planen" kan jeg ikke bare droppe på sekundet. Det virker for needy. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #80 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som er den bitre som blir sur og grinete og rakker ned på henne fordi du ikke får umiddelbart svar. At du kaller svarene i tråden din for mannehat og ufine fordi du ville heller ha ros og støtte for å oppføre deg ufint sier mer om deg enn om forumet. Hvorfor er du her hvis du ikke vil ha råd fra kvinner? For det er faktisk bare det vi gir deg og ikke "mannehat". Tydelig at du prosjiserer kvinnehatet ditt Anonymkode: 31248...1e7 Ingenting som tyder på at jeg har vært sur eller grinete. Jeg var i ferd med å miste interessen pga lang svartid. Skal ikke være lett med skriftlig kommunikasjonen på et nettforum... Har ikke oppført meg ufint utenom det at jeg har svart på tiltale når bitre mannehatere som ingen vil ha har ytret seg. Anonymkode: 513ef...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå