AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #21 Skrevet 26. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun er betydelig raskere i morgen, så skal jeg også være rask, men da blir det kanskje veldig tydelig at jeg bare er treg hvis hun er treg, og det er neppe særlig turn-on. Synd at hun var så treg, som ga oss en såpass dårlig start. Jeg kunne selvsagt svart langt tidligere, men lei av at damer er så sløve med å svare. Ikke bare jeg som opplever dette, men også kompiser og kolleger. Anonymkode: 513ef...1d5 Neida nå må du ikke over tenke så mye! nå er det helg i morgen, og da er det nok lettere å ta seg tid til å tekste mer og kanskje møtes til og med. 😊 Men du får ha lykke til! Anonymkode: 38fd0...d28 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #22 Skrevet 26. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til i morgen da Skal du foreslå å møtes? Anonymkode: e9a87...8e6 Takk. Ja, synes det er greit å møtes ganske raskt, gjerne iløpet av noen dager. Men ikke sikkert at jeg foreslår det allerede i morgen. Vil ikke virke overivrig. Hun stilte meg et spørsmål som tyder på at hun fortsatt er litt interessert, og det er jo positivt. Men det virker som et kvalifiseringsspørsmål av typen har du høyere utdanning, hvor høy er du, eier du bolig osv (eksempler i samme gata). Jeg innfrir nok det kravet (?) i hvert fall. Anonymkode: 513ef...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #23 Skrevet 26. oktober 2018 Vær så snill å oppdater oss om hvordan det går videre ts Anonymkode: e9a87...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #24 Skrevet 26. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, synes det er greit å møtes ganske raskt, gjerne iløpet av noen dager. Men ikke sikkert at jeg foreslår det allerede i morgen. Vil ikke virke overivrig. Hun stilte meg et spørsmål som tyder på at hun fortsatt er litt interessert, og det er jo positivt. Men det virker som et kvalifiseringsspørsmål av typen har du høyere utdanning, hvor høy er du, eier du bolig osv (eksempler i samme gata). Jeg innfrir nok det kravet (?) i hvert fall. Anonymkode: 513ef...1d5 Jeg forstår. Men om dere meldes flere meldinger i løpet av lørdagen og har en god tone, går det jo an å foreslå å møtes på søndag? Anonymkode: e9a87...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #25 Skrevet 26. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill å oppdater oss om hvordan det går videre ts Anonymkode: e9a87...8e6 Nesten så jeg begynner å lure på om det er deg, haha. Alltid en viss fare for at den det gjelder leser her inne Anonymkode: 513ef...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #26 Skrevet 26. oktober 2018 Love is in the air Dette tror jeg at går bra ts Anonymkode: e9a87...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #27 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nesten så jeg begynner å lure på om det er deg, haha. Alltid en viss fare for at den det gjelder leser her inne Anonymkode: 513ef...1d5 Nei det er ikke meg Anonymkode: e9a87...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #28 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår. Men om dere meldes flere meldinger i løpet av lørdagen og har en god tone, går det jo an å foreslå å møtes på søndag? Anonymkode: e9a87...8e6 Joda, og jeg synes jo at det bør gå an å foreslå å treffes ganske tidlig i samtalen, men har inntrykk av at mange damer er litt lettskremte, tror at mannen er desperat osv. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #29 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, og jeg synes jo at det bør gå an å foreslå å treffes ganske tidlig i samtalen, men har inntrykk av at mange damer er litt lettskremte, tror at mannen er desperat osv. Anonymkode: 513ef...1d5 Jeg forstår. Men du kan jo si at du synes at det er greit å møtes forholdsvis raskt, ettersom det er lettere å bli kjent face to face (og si at du dessuten har ledig tid på søndag). Foreslå et konkret tidspunkt når du spør om å møtes, og spør om hvor hun har lyst til å møtes. Anonymkode: e9a87...8e6 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #30 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, gud bedre så mye rart du klarte å røre inn i denne gryta Jo, 7-8 timer er veldig lenge. Mennesker med normal hjernekapasitet klarer å svare når man har noen minutter å avse til dette. Det er ikke slik at man må vente til ut på kvelden en gang, rigge seg til osv. Er ikke hjernekirurgi dette. Jeg verken klager eller konfronterer, men venter som sagt til i morgen. Godt mulig at hun mister interessen som følge av dette, men jeg mener at det er hun som har lagt opp til dette, i hvert fall inntil jeg har hørt noe om hvorfor, som jeg egentlig tviler på at hun har sagt noe om. Svært, svært få personer har et så hektisk liv at det ikke lar seg gjøre å svare raskere enn dette. Jeg tviler på at hun tilhører denne supertravle promillen. Anonymkode: 513ef...1d5 Nei det er faktisk ikke alle som er så nevrotiske at de tar opp mobilen for hver ledige 2 minutters de får. Det er faktisk mange som tar bussen hjem fra jobb og kobler ut og nyter mindfullness mens man kikker ut av vinduet uten å være i fullt alert modus og febrilsk opptatt av sosiale medier og telefonen, og som drar rett på trening etter jobb eller liker å ha litt jeg-tid med middag og avslapning før de begynner å stresse og taste og trykke og tekste igjen. Og nei 7-8 timer er IKKE lenge på en Facebook melding. Du virker helt crazy, laster ned en app som leser meldingene hennes osv bare fordi du skal leke viktigper tilbake fordi du ble så butthurt. Oh my fucking god.. Anonymkode: 31248...1e7 17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #31 Skrevet 26. oktober 2018 Denne tråden er grunnen til at jeg ser svart på å være singel... I 2018 er det å finne en partner redusert til en litt sånn klinisk prosess, med spill og litt sånn forretningsmessig intervjurunde der man skal utrede om den andre er aktuell for stillingen som partner 🙈 Mange kriterier kan gjøre at prosessen avblåses, men disse er helt vilkårlige.. Markedstankegangen gjør meg kvalm 😟 Anonymkode: 76d1b...3fa 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #32 Skrevet 26. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Lastet ned en app som gjør det mulig å lese mld hennes uten at det vises, hehe. Hun svarte på spørsmålet mitt og kommenterte noe fra gruppa som var utgangspunktet for at hun tok kontakt. Jeg svarer henne i en blid tone i morgen Anonymkode: 513ef...1d5 Lastet ned en app? Er du seriøs? Du virker ekstremt needy og overdramatiserende. Lykke til, du kommer til å trenge det... Anonymkode: 399bf...98a 10
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #33 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg kan fint bruke mange timer på å svare fordi jeg faktisk gjør andre ting, jeg orker ikke sitte med mobilen hele tiden og legger ikke vekk det jeg holder på med bare for å svare! De eneste gangene jeg gjør det er detforsi jeg venter svar på noen (en venn venter svar på om hun får jobben for eksempel, da sjekker jeg mobilen med en gang jeg får melding) eller om jeg har avtale/holder på å planlegge avtale med noen. Om det bare er snikk snakk venter jeg med å svare til jeg har tid. Når jeg har tid kan jeg fint svare etter ett sekund på meldinger jeg får. Om du fortsetter dette tullet ts kommer dte bare til å gli ut uansett. Dere får kanskje sendt 1 eller 2 meldinger hver på en dag, da blir dere aldri kjent! Om dere skriver til hverandre uten å spille spill kan dere fint ha en samtale som går i ett (når begge har tid til dette) og faktisk bli litt kjent og vite om du i det hele tatt kunne blitt interessert i henne. Anonymkode: ed203...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #34 Skrevet 26. oktober 2018 Tenker du at denne oppførselen kanskje er grunnen til at du er singel, TS? Anonymkode: 399bf...98a 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #35 Skrevet 26. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er faktisk ikke alle som er så nevrotiske at de tar opp mobilen for hver ledige 2 minutters de får. Det er faktisk mange som tar bussen hjem fra jobb og kobler ut og nyter mindfullness mens man kikker ut av vinduet uten å være i fullt alert modus og febrilsk opptatt av sosiale medier og telefonen, og som drar rett på trening etter jobb eller liker å ha litt jeg-tid med middag og avslapning før de begynner å stresse og taste og trykke og tekste igjen. Og nei 7-8 timer er IKKE lenge på en Facebook melding. Du virker helt crazy, laster ned en app som leser meldingene hennes osv bare fordi du skal leke viktigper tilbake fordi du ble så butthurt. Oh my fucking god.. Anonymkode: 31248...1e7 Du virker både veldig alternativ og veldig bitter. Hvor mange harmoniske mennesker med ting på stell ville vært så aggressive i en tråd som denne? Jeg er egentlig ikke så interessert i å diskutere med mennesker som ikke klarer å styre seg. Veldig merkelig oppførsel, og du bommer på mye, så du kan ikke forvente så mange flere svar. Typisk bittert troll. Prøv å ta det til etterretning. Svart henne nå btw. Anonymkode: 513ef...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #36 Skrevet 26. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lastet ned en app? Er du seriøs? Du virker ekstremt needy og overdramatiserende. Lykke til, du kommer til å trenge det... Anonymkode: 399bf...98a Slå opp "needy" i urban dictionary. Ikke sleng ut begreper du ikke kjenner betydningen av Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #37 Skrevet 26. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er grunnen til at jeg ser svart på å være singel... I 2018 er det å finne en partner redusert til en litt sånn klinisk prosess, med spill og litt sånn forretningsmessig intervjurunde der man skal utrede om den andre er aktuell for stillingen som partner 🙈 Mange kriterier kan gjøre at prosessen avblåses, men disse er helt vilkårlige.. Markedstankegangen gjør meg kvalm 😟 Anonymkode: 76d1b...3fa Ja, synd at det er slik, og har blitt slik i mitt tilfelle. Får se hvor lenge jeg gidder hvis dette fortsetter. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #38 Skrevet 26. oktober 2018 Dette var det dummeste jeg har lest på lenge. Hvor gammel er du? Totalt uattraktiv personlighet. Laste ned en app for å lese uten at hun ser det? Altså. Anonymkode: 46722...f61 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #39 Skrevet 26. oktober 2018 Verste trolleforumet, og AB i tillegg. Stakkars Bestemt meg for å droppe henne forresten. Anonymkode: 513ef...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #40 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Verste trolleforumet, og AB i tillegg. Stakkars Bestemt meg for å droppe henne forresten. Anonymkode: 513ef...1d5 Why? Svarte hun ikke på sekundet? Anonymkode: d00ce...122 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå