Gå til innhold

Ikke akkurat den beste starten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann 30+.

En dame fant meg i en gruppe og tok kontakt fordi jeg virker interessant. Kudos for det, ikke mange damer som kontakter menn. Gikk ganske lang tid før jeg oppdaget og godkjente meldingsforespørselen, men innen et par dager i hvert fall. Svarte, viste litt interesse og stilte et spørsmål. Hun leste mld en times tid etter at jeg sendte den, men så gikk det kanskje 7-8 timer før hun svarte. Det er i overkant, men mulig at det er en veldig god grunn til det. Jeg har lest de første ordene, men ikke lest hele sånn at hun ser at jeg har lest den. Mulig å lese hele uten at det vises? 

Tenkte å vente til i morgen, men hun skjønner sikkert tegninga. Hun kan vel også se at jeg er online. Mulig at dette virker barnslig, men er jo en følge av at det tok hundre år fra hun leste til hun svarte. Litt av et spill dette, som fort ender med at hele greia går i grøfta. Hvis hun bruker 7-8 timer på å svare, så vil jeg jo ikke skrive tilbake i løpet av noen minutter.

Jeg har uansett ikke den helt store troen på dette, så kanskje ikke noe stort tap om hun mister interessen fordi jeg drøyer dette til i morgen.

Er det mange damer som venter så lenge før de skriver? Bevisst taktikk? Hender bare om man er veldig travel? Hun som tok kontakt og er/var interessert. Merkelig om mitt ene svar så langt skal ha endret på dette, men bare det at hun skrev igjen tyder kanskje påske at hun fortsatt er interessert. 

... :/

Anonymkode: 513ef...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 30+.

En dame fant meg i en gruppe og tok kontakt fordi jeg virker interessant. Kudos for det, ikke mange damer som kontakter menn. Gikk ganske lang tid før jeg oppdaget og godkjente meldingsforespørselen, men innen et par dager i hvert fall. Svarte, viste litt interesse og stilte et spørsmål. Hun leste mld en times tid etter at jeg sendte den, men så gikk det kanskje 7-8 timer før hun svarte. Det er i overkant, men mulig at det er en veldig god grunn til det. Jeg har lest de første ordene, men ikke lest hele sånn at hun ser at jeg har lest den. Mulig å lese hele uten at det vises? 

Tenkte å vente til i morgen, men hun skjønner sikkert tegninga. Hun kan vel også se at jeg er online. Mulig at dette virker barnslig, men er jo en følge av at det tok hundre år fra hun leste til hun svarte. Litt av et spill dette, som fort ender med at hele greia går i grøfta. Hvis hun bruker 7-8 timer på å svare, så vil jeg jo ikke skrive tilbake i løpet av noen minutter.

Jeg har uansett ikke den helt store troen på dette, så kanskje ikke noe stort tap om hun mister interessen fordi jeg drøyer dette til i morgen.

Er det mange damer som venter så lenge før de skriver? Bevisst taktikk? Hender bare om man er veldig travel? Hun som tok kontakt og er/var interessert. Merkelig om mitt ene svar så langt skal ha endret på dette, men bare det at hun skrev igjen tyder kanskje påske at hun fortsatt er interessert. 

... :/

Ikke vent med å svar. Svar snart. Ikke bedriv spill. 

Anonymkode: e9a87...8e6

• Liker 30
Skrevet

Hun hadde kanskje god grunn til å være sen med å svare. Hun kan ha vært opptatt.

• Liker 13
Skrevet

Kanskje, og kanskje hun har skrevet noe om det, men 7-8 timer er som sagt veldig lenge.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ditt valg, om du velger å tro det beste eller tro det verste. Jeg ville valgt å tro det beste :) 

• Liker 6
Skrevet

Hva skrev dere til hverandre?

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun bruker 7-8 timer på å svare, så vil jeg jo ikke skrive tilbake i løpet av noen minutter.

Ok. Men nå har det gått mer enn noen minutter :) Svar da vel, og se hvor lang tid hun bruker denne gangen? Hun kan jo ha sovnet nå btw.

• Liker 6
Skrevet

Nei dette har ikke jeg helt store troen på heller! Og det er fordi du spolerer og tenker som en cocky hoven fyr. 

7-8 timer er IKKE lenge å ikke svare på, man trenger ikke en god grunn eller grunn for at det tar under et-to døgn, og å mene hun bør ha en "VELDIG god grunn" viser faktisk bare hvor krevende, eiesyk, selvopptatt og selvhøytidelig du er. Sorry for den brutale sannhet men dere kjenner ikke engang hverandre og du kan ikke forvente at hun kaster alt hun har i hendene for å svare deg. Man venter til man er ferdig med alt annet den dagen og får satt seg ned og fått litt pusterom og kommer i modus for å skrive med denne fremmede igjen. Hadde det vært 7-8 dager kunne du begynt med de tankene du har nå om at det var en dårlig start fra hennes side. 

Men sånn det er nå så er det en ekstremt dårlig start fra din side, som hverken respekterer at hun har et eget liv og som begynner med en forferdelig barnslig form for spill med at siden ikke svarte med en gang skal du også drøye bare for å ta hevn. 

For å være helt ærlig så skjønner jeg hvorfor du fortsatt er singel bare ut fra den ene prestasjonen din der. 

Anonymkode: 31248...1e7

• Liker 20
Skrevet

Jesus man leser mye rart om dagene😂😂😂😂

Anonymkode: 79e47...c88

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig at dette virker barnslig, men er jo en følge av at det tok hundre år fra hun leste til hun svarte. Litt av et spill dette, som fort ender med at hele greia går i grøfta. Hvis hun bruker 7-8 timer på å svare, så vil jeg jo ikke skrive tilbake i løpet av noen minutter.

Ja, det er barnslig og direkte uattraktivt å bedrive spill. 

• Liker 12
Skrevet

ikke-akkurat-den-beste-starten, skriver du. Men nå driver jo du  og søler sirup slik at det blir tregheter i systemet

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette har ikke jeg helt store troen på heller! Og det er fordi du spolerer og tenker som en cocky hoven fyr. 

7-8 timer er IKKE lenge å ikke svare på, man trenger ikke en god grunn eller grunn for at det tar under et-to døgn, og å mene hun bør ha en "VELDIG god grunn" viser faktisk bare hvor krevende, eiesyk, selvopptatt og selvhøytidelig du er. Sorry for den brutale sannhet men dere kjenner ikke engang hverandre og du kan ikke forvente at hun kaster alt hun har i hendene for å svare deg. Man venter til man er ferdig med alt annet den dagen og får satt seg ned og fått litt pusterom og kommer i modus for å skrive med denne fremmede igjen. Hadde det vært 7-8 dager kunne du begynt med de tankene du har nå om at det var en dårlig start fra hennes side. 

Men sånn det er nå så er det en ekstremt dårlig start fra din side, som hverken respekterer at hun har et eget liv og som begynner med en forferdelig barnslig form for spill med at siden ikke svarte med en gang skal du også drøye bare for å ta hevn. 

For å være helt ærlig så skjønner jeg hvorfor du fortsatt er singel bare ut fra den ene prestasjonen din der. 

Anonymkode: 31248...1e7

Haha, gud bedre så mye rart du klarte å røre inn i denne gryta :laugh:

Jo, 7-8 timer er veldig lenge. Mennesker med normal hjernekapasitet klarer å svare når man har noen minutter å avse til dette. Det er ikke slik at man må vente til ut på kvelden en gang, rigge seg til osv. Er ikke hjernekirurgi dette.

Jeg verken klager eller konfronterer, men venter som sagt til i morgen. Godt mulig at hun mister interessen som følge av dette, men jeg mener at det er hun som har lagt opp til dette, i hvert fall inntil jeg har hørt noe om hvorfor, som jeg egentlig tviler på at hun har sagt noe om.

Svært, svært få personer har et så hektisk liv at det ikke lar seg gjøre å svare raskere enn dette. Jeg tviler på at hun tilhører denne supertravle promillen.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, gud bedre så mye rart du klarte å røre inn i denne gryta :laugh:

Jo, 7-8 timer er veldig lenge. Mennesker med normal hjernekapasitet klarer å svare når man har noen minutter å avse til dette. Det er ikke slik at man må vente til ut på kvelden en gang, rigge seg til osv. Er ikke hjernekirurgi dette.

Jeg verken klager eller konfronterer, men venter som sagt til i morgen. Godt mulig at hun mister interessen som følge av dette, men jeg mener at det er hun som har lagt opp til dette, i hvert fall inntil jeg har hørt noe om hvorfor, som jeg egentlig tviler på at hun har sagt noe om.

Svært, svært få personer har et så hektisk liv at det ikke lar seg gjøre å svare raskere enn dette. Jeg tviler på at hun tilhører denne supertravle promillen.

Jeg er enig med deg :) 

Anonymkode: 16c17...028

• Liker 1
Skrevet

Takk. 

Lastet ned en app som gjør det mulig å lese mld hennes uten at det vises, hehe. Hun svarte på spørsmålet mitt og kommenterte noe fra gruppa som var utgangspunktet for at hun tok kontakt. Jeg svarer henne i en blid tone i morgen :)

Skrevet

mulig hun prøver å virke litt "avvisende" siden du ikke så meldingsforespørselen før noen dager senere og at hun tenker nettopp det samme som deg. og tenker at fortsetter det i dette tempoet som dere holder på nå så tror jeg ikke det vil skje så mye😶 Men så tenker jeg også, hvis hun er litt som meg i forhold til meldinger, å glemme å svare fordi man holdt på med noe å vil bare bli ferdig med det man driver med først, også skjer det andre ting også blir det glemt av helt også plutselig kommer på det igjen etter et par timer senere.. dette skjer ofte, og jeg forstår ikke helt hvorfor, for så travel er jeg ikke.:fnise: prøv å hver rask med responsen neste gang hun sender melding, kanskje hun svarer raskt tilbake da? 

Anonymkode: 38fd0...d28

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. 

Lastet ned en app som gjør det mulig å lese mld hennes uten at det vises, hehe. Hun svarte på spørsmålet mitt og kommenterte noe fra gruppa som var utgangspunktet for at hun tok kontakt. Jeg svarer henne i en blid tone i morgen :)

:murvegg:

Anonymkode: 949f1...3e2

• Liker 17
Skrevet

Hvis hun er betydelig raskere i morgen, så skal jeg også være rask, men da blir det kanskje veldig tydelig at jeg bare er treg hvis hun er treg, og det er neppe særlig turn-on. Synd at hun var så treg, som ga oss en såpass dårlig start. Jeg kunne selvsagt svart langt tidligere, men lei av at damer er så sløve med å svare. Ikke bare jeg som opplever dette, men også kompiser og kolleger.

Skrevet

Lykke til i morgen da :) Skal du foreslå å møtes?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er betydelig raskere i morgen, så skal jeg også være rask, men da blir det kanskje veldig tydelig at jeg bare er treg hvis hun er treg, og det er neppe særlig turn-on. Synd at hun var så treg, som ga oss en såpass dårlig start. Jeg kunne selvsagt svart langt tidligere, men lei av at damer er så sløve med å svare. Ikke bare jeg som opplever dette, men også kompiser og kolleger.

Nei  men da sier du bare at du var veldig opptatt på torsdag :) Det går sikkert bra :) 

Skrevet

Dette høres direkte barnslig ut.

Det kan være masse forskjellige grunner til at noen ikke svarer umiddelbart, kan være så enkelt som at hun ønsket å tenke gjennom hva hun skulle svare deg, hun skulle ut på trening like etter at hun leste meldingen, hun hadde besøk, men leste raskt over hva du skrev, og så videre.

Utrolig slitsomt når man analyserer på den måten du gjør. Hadde hun ventet flere dager ville jeg kanskje lurt, men ikke noen timer. Vil du ha en sjanse hos henne, så vis henne for all del ikke at du tenker slik som dette.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...