Gå til innhold

Ikke akkurat den beste starten

Fremhevede innlegg

Gjest Tassen10
Skrevet

Hvorfor gjøre ting så komplisert? Folk har forskjellige vaner på sosiale medier. Gjør det som faller naturlig for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Why? Svarte hun ikke på sekundet? 

Anonymkode: d00ce...122

Tror du leste feil. Gjør et nytt forsøk.

Anonymkode: 513ef...1d5

Skrevet
9 minutter siden, Tassen10 skrev:

Hvorfor gjøre ting så komplisert? Folk har forskjellige vaner på sosiale medier. Gjør det som faller naturlig for deg.

Har ikke gjort ting komplisert. Det mest naturlige nå er å avslutte. Jeg venter bare til hun svarer, så gir jeg beskjed.

Skrevet

Husker jeg fikk en melding på Sukker av en fyr. Han virket som en hyggelig type så jeg ville svare ordentlig når jeg hadde god tid i stedet for å sende noe kjapt, ugjennomtenkt svada. Jeg rakk aldri det, gitt. Det ventet en ekstremt aggressiv, selvrettferdig, pompøst formulert melding i innboksen min + en blokkering bare etter en halv dag. Han hadde åpenbart gjort en grundig analyse av meg som person og konkludert med at jeg var et overfladisk og grusomt menneske.

Phew! Dodged a bullet, der ass.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, ElectricScum skrev:

Husker jeg fikk en melding på Sukker av en fyr. Han virket som en hyggelig type så jeg ville svare ordentlig når jeg hadde god tid i stedet for å sende noe kjapt, ugjennomtenkt svada. Jeg rakk aldri det, gitt. Det ventet en ekstremt aggressiv, selvrettferdig, pompøst formulert melding i innboksen min + en blokkering bare etter en halv dag. Han hadde åpenbart gjort en grundig analyse av meg som person og konkludert med at jeg var et overfladisk og grusomt menneske.

Phew! Dodged a bullet, der ass.

Vel, jeg er ikke som ham. Jeg er hyggelig, maser ikke og blokkerer ikke. Det ville vært veldig enkelt å si at hun er travel, for eksempel på jobb, men at hun gjerne vil skrive senere. Litt sunn fornuft.

Jeg tror at mye av problemet er at hun har så mange fisker å velge mellom, som dame, og da kan man tillate seg dette. Ikke så farlig om det er en mann som mister interessen når hun kan komme i kontakt med en ny mann iløpet av helga.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det ts? Har dere sendt noen meldinger frem og tilbake i dag? Hva svarte hun? 

Anonymkode: e9a87...8e6

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gjort ting komplisert. Det mest naturlige nå er å avslutte. Jeg venter bare til hun svarer, så gir jeg beskjed.

Svarte du henne i natt eller i dag? Hvor lang tid har du ventet på svar fra henne i dag? Skal du gi beskjed til henne om å avslutte? :grine:

• Liker 1
Skrevet

:grine:

• Liker 3
Skrevet

Vi trenger en lykkelig lovestory  på kg nå :sukk: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarte du henne i natt eller i dag? Hvor lang tid har du ventet på svar fra henne i dag? Skal du gi beskjed til henne om å avslutte? :grine:

Jeg sendte melding 10.41, hun leste den etter et kvarter og etter det har det vært helt tyst. Tipper at hun svarer om noen timer.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes faktisk det er bedre å la være å lese meldingen, enn å lese den for å så ikke svare på 8 timer. Det sier jo litt om hvilke prioriteringer man gjør. Hvis jeg er skikkelig interessert i en dame, hun sender melding og jeg vet at jeg ikke kan svare på lang tid, så skriver jeg faktisk til henne at jeg holder på med noe greier og kan svare skikkelig senere.

Skrevet

Jeg blir helt svett av å lese denne tråden.

Her følger mine meldingsrutiner: Når jeg er på jobb leser jeg alle meldinger jeg får, men jeg svarer ikke. Det gjør jeg etter jobb, helst etter middag, da jeg er ferdig med alle de faste gjøremålene. Grunnen til at jeg leser meldingene, er at det kan være noe superviktig jeg må svare kjapt på. Hvis det ikke er det, så venter jeg til jeg har tid. 

Fy faen jeg savner tiden før sms og meldinger på sosiale medier. Da ringte man hverandre, og snakket når man hadde tid. Man kan jo åpenbart skrive en hel bacheloroppgave om hvordan man skal åpne, lese og svare på meldinger. 

Anonymkode: e4a71...dd1

• Liker 10
Skrevet

Enig

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte melding 10.41, hun leste den etter et kvarter og etter det har det vært helt tyst. Tipper at hun svarer om noen timer.

Takk! Da er det fremdeles håp :digge:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt svett av å lese denne tråden.

Her følger mine meldingsrutiner: Når jeg er på jobb leser jeg alle meldinger jeg får, men jeg svarer ikke. Det gjør jeg etter jobb, helst etter middag, da jeg er ferdig med alle de faste gjøremålene. Grunnen til at jeg leser meldingene, er at det kan være noe superviktig jeg må svare kjapt på. Hvis det ikke er det, så venter jeg til jeg har tid. 

Fy faen jeg savner tiden før sms og meldinger på sosiale medier. Da ringte man hverandre, og snakket når man hadde tid. Man kan jo åpenbart skrive en hel bacheloroppgave om hvordan man skal åpne, lese og svare på meldinger. 

Anonymkode: e4a71...dd1

Enig var til kommentaren over, ikke denne. Skriv at du er opptatt eller noe da og gjerne skriver litt senere, og ikke bare la vedkommende tro at du gir blaffen.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Voks opp. La være å svare henne, så skåner du henne for deg selv.

Anonymkode: 128af...d24

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Voks opp. La være å svare henne, så skåner du henne for deg selv.

Anonymkode: 128af...d24

Veldig sært å være så aggressiv på et nettforum angående noe som ikke handler om deg, der du ikke er en part. Min antagelse er at du har ditt å stri med. 

Hun svarte nå. Tok bare åtte og en halv time. 

Match med en dame på Tinder i kveld også

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sært å være så aggressiv på et nettforum angående noe som ikke handler om deg, der du ikke er en part. Min antagelse er at du har ditt å stri med. 

Hun svarte nå. Tok bare åtte og en halv time. 

Har du skrevet til henne også? :popcorn: 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars dame :link:

Anonymkode: 31248...1e7

• Liker 7
Skrevet

huff, er du slik grunnleggende skeptisk og mistenksom på alt og alle du eller? Så slitsomt å være deg da. Du sier du har lite tro på denne dama fordi hun var treig til å svare. Du skal vel ikke kaste stein i glasshus. Du var jo treig sjøl. bleh, alt man leser om i disse dager...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...