Gå til innhold

Damer, helt ærlig; liker dere at menn sliter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.10.2018 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke tenke meg en ekkel dominant fyr i det hele tatt. Ingen av venninnene mine har heller funnet seg dominante menn. De har allle funnet seg HELT ordinære vanlige menn. 

Bestselgende bok og film blant kvinner. Dere dro i hopetall til kinoen for å få med dere denne

0

Anonymkode: 63d94...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.10.2018 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Og du, TS, du oser jo av forakt og bitterhet for alle kvinner

Til deg også: Vær spesifikk nå. Siter han på akkurat hvor han skriver noe som "oser av frakt mot kvinner" og forklar hvordan det gjør det takk!

(ikke at jeg har noe håp om at du gjør det, du ville bare slenge dette ut for å rakke ned på TS uten noen videre begrunnelse)

Anonymkode: 63d94...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei for bitterhet er jo ikke en naturlig reaksjon på å bli avvist gjennom hele livet... Da må man bare sjærpe seg må vite...

Anonymkode: 63d94...756

Hva med kvinner som blir avvist gjennom hele livet? Har de lov å bli bitre? 

Kvinner som kritiserer skjønnhetstyranniet og påstår at Victorias Secret modellene er undervektige blir jo avfeid med at de er misunnelige, Ottar-damene blir ofte beskyldt for å være bitre mannehatere fordi de er for stygge til at menn vil ha dem. Osv. 

Føler at dette går begge veier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvinnsikt ja...

Kanskje på tide at DU drar hue ut av ræva og innser hvordan realiteten ser ut?

okcupidfake.jpeg

Og nei det er på ingen måte menn som har urealitiske krav. Menn rater kvinner etter en så og si perfekt normalfordelingskruve, mens kvinner rater over 80% av menn som under gjennomsnittelig attraktive i følge en undersøkelse fra verdens største dating side OkCupid (som de nå har slettet).

Anonymkode: 63d94...756

At flere kvinner får full innboks på datingsider enn menn, betyr kanskje at langt flere menn enn kvinner er mer aktive. Mange menn prøver seg på mange kvinner. Flere menn er desperate, rett og slett. 

Jeg vurderer ihvertfall ikke 80%av menn som under gjennomsnittet attraktive. Men at jeg vurderer en mann som over gjennomsnittet attraktiv, betyr jo ikke nødvendigvis at han er min type. Personlig synes jeg ikke det er tiltrekkende at menn er for pene, heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestselgende bok og film blant kvinner. Dere dro i hopetall til kinoen for å få med dere denne

0

Anonymkode: 63d94...756

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Å lese en bok eller se en film er ikke det samme som at man ønsker det i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 15.27, Example skrev:

De som er bunnen av skalaen hos menn vil ikke finne noen, fordi det er et overskudd på menn.

Selv med likt antall kvinner og menn vil det være flere ufrivillig single menn. Enkelt og greit pga. kvinners godt dokumenterte resirkulering av mennene på toppen. De mest attraktive mennene går på rundgang, mens de på bunn sitter i hjørnet og ikke får seg noe.

Anonymkode: 63d94...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Thyra skrev:

At flere kvinner får full innboks på datingsider enn menn, betyr kanskje at langt flere menn enn kvinner er mer aktive. Mange menn prøver seg på mange kvinner. Flere menn er desperate, rett og slett. 

Jeg vurderer ihvertfall ikke 80%av menn som under gjennomsnittet attraktive. Men at jeg vurderer en mann som over gjennomsnittet attraktiv, betyr jo ikke nødvendigvis at han er min type. Personlig synes jeg ikke det er tiltrekkende at menn er for pene, heller. 

Og hva er grunnen til at de er mer aktive tror du? Og hvordan blir man desperat Thyra?

Jada og anekdoter står like sterkt som vanlig på KG. Mens empiri fra enorme databaser har ingen ting å stille opp med mot en kvinnes anekdoter...

Anonymkode: 63d94...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er grunnen til at de er mer aktive tror du? Og hvordan blir man desperat Thyra?

Jada og anekdoter står like sterkt som vanlig på KG. Mens empiri fra enorme databaser har ingen ting å stille opp med mot en kvinnes anekdoter...

Anonymkode: 63d94...756

Hvorfor de er mer aktive og desperate? Antagelig fordi en del menn tenker at de må få pult. For enhver pris. Mens kvinner tenker at dersom de ikke får den de vil ha, eller det de vil ha, så kan det være det samme. 

Og om du ser deg litt rund, så ser du at de fleste menn finner seg noen. Og at de fleste kvinner ender opp med helt vanlige menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Thyra skrev:

Hvorfor de er mer aktive og desperate? Antagelig fordi en del menn tenker at de må få pult. For enhver pris. Mens kvinner tenker at dersom de ikke får den de vil ha, eller det de vil ha, så kan det være det samme. 

Og om du ser deg litt rund, så ser du at de fleste menn finner seg noen. Og at de fleste kvinner ender opp med helt vanlige menn. 

Man blir desperat når man ikke når frem på tross av iherdig innsats. Akkurat som i alle andre felt. Desperasjonen er altså både begrunnet og ganske berettiget for en del. Så hvorfor rakker du ned på folk for at de kommer med en helt naturlig reaksjon? Må jeg lime inn bildet enda en gang av hvor skjevt dette er i realiteten?

Fakta er at kvinner vurderer 80% av et representativt utvalg av menn som under middels attraktive. Og hvilke anekdoter du måtte komme med er totalt irrelevante, da vi har fakta på bordet. Mens menn vurderer et likt utvalg av kvinner etter en så og si perfekt normalfordelingskurve. Ut fra disse fakta kan vi trekke konklusjonen at stikk i strid med din påstand så har faktisk menn et MYE mer realistisk forhold til kvinners attraktivitet enn kvinner har om menn. Og dette på helt objektive kriterier (alle naturlige fenomener fordeler seg etter en normalfordeling, om det er attraktivitet, IQ, høyde, vekt, el.).

Anonymkode: 63d94...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man blir desperat når man ikke når frem på tross av iherdig innsats. Akkurat som i alle andre felt. Desperasjonen er altså både begrunnet og ganske berettiget for en del. Så hvorfor rakker du ned på folk for at de kommer med en helt naturlig reaksjon? Må jeg lime inn bildet enda en gang av hvor skjevt dette er i realiteten?

Fakta er at kvinner vurderer 80% av et representativt utvalg av menn som under middels attraktive. Og hvilke anekdoter du måtte komme med er totalt irrelevante, da vi har fakta på bordet. Mens menn vurderer et likt utvalg av kvinner etter en så og si perfekt normalfordelingskurve. Ut fra disse fakta kan vi trekke konklusjonen at stikk i strid med din påstand så har faktisk menn et MYE mer realistisk forhold til kvinners attraktivitet enn kvinner har om menn. Og dette på helt objektive kriterier (alle naturlige fenomener fordeler seg etter en normalfordeling, om det er attraktivitet, IQ, høyde, vekt, el.).

Anonymkode: 63d94...756

Å bli vurdert som for lite attraktiv er vel lkke vondt enten man reellt sett er lite attraktiv eller ikke. Og hva er egentlig målet på attraktivitet? Hvem skal vurdere hvor attraktiv en person er, om ikke de potensielle partnerne? Kvinners vurdering av menn er vel like reellt som menns vurdering av kvinner? 

Om jeg skulle sett på bilder av et utvalg av menn, ville jeg kanskje vurdert mange av dem som lite attraktive. Men om jeg møtte de samme mennene, ble kjent med dem og syntes de var hyggelige, ville det vært en helt annen sak. Da blir plutselig veldig mange menn attraktive. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg vil ha dem, eller de meg. Så er jeg ikke på jakt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...