Gå til innhold

Plass til en til?


Bokdamen

Anbefalte innlegg

Vet hvordan det føles, skikkelig kjip følelse.. Krysser fingrene for at det har klaffet likevel🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD31 og ingen mens. Har hatt syklus på 32 dager etter jeg tok ut soiralen, så er fortsatt innenfor min nye normal. Men tester lørdag om ingenting har skjedd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen heller. Har hatt en superviktig dag på jobb, vart i 11 timer og jeg følte meg skikkelig god og litt høy på livet da vi var ferdig, skulle bare tisse før jeg gikk...Og der var det selvfølgelig, den bittelille biten med brunt slim som bekrefter at mensen er incoming 😢

Ikke at det spiller så stor rolle, og det viktigste er selvfølgelig å bli gravid, men dette var siste sjanse på å være innenfor hovedopptaket for 2020. Så det er vel bare å begynne å spare til 6 mnd ulønnet permisjon og krysse fingrene for klaff neste mnd 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ett døgn senere viser det seg at jeg tok feil og mensen har fortsatt ikke kommet. Krysser det som krysses kan og tester i morgen tidlig 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mensen kommer, blir deppet, rister det av meg og slutter å tenke på prøving. De 10 dagene er egentlig ganske deilig 😅 Men så kommer tankene snikende når EL nærmer seg, og det tar så irriterende mye fokus. Jeg blir ikke mer eller mindre gravid å lese kvinneguiden eller legge inn formen min på appen 🙈Hadde sagt til meg selv at denne mnd skulle jeg teste etter EL, men jeg glemte å bestille tester, så må utsette det til neste mnd og later som jeg er avslappet. Men det er jo løgn.... Og sånn går nu dagan 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nok dessverre mange som holder på på ditt vis 🙊😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes litt for kjent ut ja🤪 Krysser fingrene for nytt forsøk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

CD25 og jeg drømte at jeg fikk positiv graviditetstest. Deler var  helt realistisk ventetiden og gleden over streken som kom. Andre deler not so much: jeg stod ved en sykkelveg og måtte panisk gjemme alle testene da to kolleger kom forbi 🤪

Men er i den perioden der alt er et tegn. Mini sier at jeg har baby i magen? Det er et tegn. Vond korsrygg over natten? Gravid. Denne drømmen? Beviset på at ja, jeg er gravid 🙄

De siste to syklusene har vært 32 dager, så jeg har jo en hel uke igjen på å psyke meg opp og ned og bli skikkelig skuffet. Kan vi spole litt frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg!! 🤞🏼 Jeg har også drømt om positiv test, satser på at det er ett tegn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Krysser fingrene for deg!! 🤞🏼 Jeg har også drømt om positiv test, satser på at det er ett tegn 😅

Var ganske synkron med deg sist: litt spotting og så tok det så lang tid før mensen kom at jeg rakk å få troen. Kanskje vi er sanndrømt begge to og dette er måneden det går 🤩 Når venter du mensen? Krysser for deg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD27 og fra nå av begynner den nervepirrende øvelsen å tisse. Kommer det til å være blod på papiret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD29, foreløpig ingen mens. Skal ut i kveld og det serveres mye vin, så selv om jeg helst vil vente på mensen/dag 32 blir det testing. Ligger i sengen og hører guttene tulle på badet mens jeg venter på at de skal gå ned i stuen og badet blir ledig... Forventer at den er negativ, men samtidig har jeg litt andre symptomer denne syklusen, så håpet er definitivt der uansett hva jeg prøver å si til meg selv. Men hvis  den er negativ skal jeg kose meg maks på fest i dag 🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovnet igjen, så det tok noen tiner jeg fikk testet. Den var positiv!!!! Så nå må jeg bruke pengene på en digital test i stedet for vin på polet 😂 Vi er midt i en trassperiode, så mannen er lettere sjokkskadet og jeg bare ler. Det blir en god helg 🙌😍🤩🥳🌈🎂💕👨‍👩‍👧‍👦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Irisiri skrev:

Gratulerer!❤️🤩

 

1 time siden, bondekone skrev:

Gratulerer❤

 

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Gratulerer ❤️👶🏻

Takk ladies! Enn så lenge kjenner jeg mest på lettelsen over at jeg ikke innbilte meg alle symptomene denne mnd 😂 Men krysser alt for at spiren klorer seg fast og vi kan feire jul 2019 som en familie på 4 💕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 0.23, Bokdamen skrev:

Var ganske synkron med deg sist: litt spotting og så tok det så lang tid før mensen kom at jeg rakk å få troen. Kanskje vi er sanndrømt begge to og dette er måneden det går 🤩 Når venter du mensen? Krysser for deg 💕

 

13 timer siden, Bokdamen skrev:

Sovnet igjen, så det tok noen tiner jeg fikk testet. Den var positiv!!!! Så nå må jeg bruke pengene på en digital test i stedet for vin på polet 😂 Vi er midt i en trassperiode, så mannen er lettere sjokkskadet og jeg bare ler. Det blir en god helg 🙌😍🤩🥳🌈🎂💕👨‍👩‍👧‍👦

Venter mens om noen dager 😊 men har ikke troen, kroppen føles lik som alltid. Men takk for at du heier på meg 😘

GRATULERER!! 😍😍😭🙌🏼🎉 så innmari gøy da!!! Jeg sa drømmen var ett symptom!! 🥳 Forhåpentlig vis for meg også 😅... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Venter mens om noen dager 😊 men har ikke troen, kroppen føles lik som alltid. Men takk for at du heier på meg 😘

GRATULERER!! 😍😍😭🙌🏼🎉 så innmari gøy da!!! Jeg sa drømmen var ett symptom!! 🥳 Forhåpentlig vis for meg også 😅... 

Krysser fingrene for deg 🤞💕🤞😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...