Gå til innhold

Dere menn som er helt gjennomsnittlig opptatt av klær. Hvordan liker dere at en kvinne går kledd på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Ja enig. Men det er kanskje ikke ts vi møter på, tror du hun egentlig skal på date? Hun er så stille, det er noe hun bør jobbe med før date 😉

De damene du har postet kunne kledd seg i kjeledress og likevel sett ekstremt flott ut :) Det TS må fokusere på er personligheten sin, hjelper ikke å se fin ut som damene du poster, om de er helt "god natt" på personligheten sin.Om man da ikke bare tenker ONS, noe jeg ikke gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar dere. Ts her😊 Hva synes dere om dette antrekket? Bare at skjørtet jeg tenker bruke er i stoff og ikke skinn.

 

IMG_2080.JPG

Anonymkode: bf032...5da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Egenskap skrev:

Helt åpenbart forventer jeg at hennes stil kommer til uttrykk, noe som forteller om henne, og hennes personlighet...

Det finner du vel ut når du prater med henne, og ikke minst blir bedre kjent, og ikke via de fillene hun har på seg, uansett hva det måtte være, nesten :) Om man da ikke er helt ute i det ekstreme da, det sier vel også litt om personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere. Ts her😊 Hva synes dere om dette antrekket? Bare at skjørtet jeg tenker bruke er i stoff og ikke skinn.

Med slike strømper helt perfekt,uten strømper bør skjørtet trekkes litt ned :) Men bevares med et slikt antrekk så er du godt skodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Det finner du vel ut når du prater med henne, og ikke minst blir bedre kjent, og ikke via de fillene hun har på seg, uansett hva det måtte være, nesten :) Om man da ikke er helt ute i det ekstreme da, det sier vel også litt om personlighet.

klær forteller mer enn du tror. Hvem bruker vel filler? kvinner som vil ha en mann med karakter, vil selvsagt ta på seg det beste for å sjarmere han i senk, slik at han aldri vil glemme henne, men vinne henne for alltid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar dere. Ts her😊 Hva synes dere om dette antrekket? Bare at skjørtet jeg tenker bruke er i stoff og ikke skinn.

 

IMG_2080.JPG

Anonymkode: bf032...5da

Det er drit sexy! Jeg bli mo knærne, det er selvsagt drømme scenario å møte henne med det antrekket på date. Henne vil jeg ha da!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Egenskap skrev:

klær forteller mer enn du tror. Hvem bruker vel filler? kvinner som vil ha en mann med karakter, vil selvsagt ta på seg det beste for å sjarmere han i senk, slik at han aldri vil glemme henne, men vinne henne for alltid. :)

Igjen om du kler deg noenlunde normalt, eller faktisk uansett er det personlighet som teller uansett hvor mye du prøver å dekke det til med klær om du skal vinne noen for alltid. Gå på en butikk og kjøpe et strøkent antrekk er noe alle klarer, om så med litt hjelp. Personligheten er mye vanskeligere å dekke til, når man prater og blir bedre kjent hjelper ikke klærne deg i det hele tatt slik sett :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:
 

Igjen om du kler deg noenlunde normalt, eller faktisk uansett er det personlighet som teller uansett hvor mye du prøver å dekke det til med klær om du skal vinne noen for alltid. Gå på en butikk og kjøpe et strøkent antrekk er noe alle klarer, om så med litt hjelp. Personligheten er mye vanskeligere å dekke til, når man prater og blir bedre kjent hjelper ikke klærne deg i det hele tatt slik sett :) 

du har lang vei å gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Egenskap skrev:

du har lang vei å gå

Statistisk sett her jeg vel gått omtrent halve veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Igjen om du kler deg noenlunde normalt, eller faktisk uansett er det personlighet som teller uansett hvor mye du prøver å dekke det til med klær om du skal vinne noen for alltid. Gå på en butikk og kjøpe et strøkent antrekk er noe alle klarer, om så med litt hjelp. Personligheten er mye vanskeligere å dekke til, når man prater og blir bedre kjent hjelper ikke klærne deg i det hele tatt slik sett :) 

Kan du spørre ts om hva slags type fyr hun skal på date med for meg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Egenskap skrev:
 

Det er drit sexy! Jeg bli mo knærne, det er selvsagt drømme scenario å møte henne med det antrekket på date. Henne vil jeg ha da!!!! :)

Njaaa.. Hva prøver damen å si med det antrekket? Hva utstråler hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gent82 skrev:

Kan du spørre ts om hva slags type fyr hun skal på date med for meg? 

Ha ha ha ja TS kan du si litt om dette? Er det en stor kraftig bamse som mekker bil, er det en sossete vestkantgutt dresset opp i flotte merkeklær, eller er det en rødnakke fra østfold? Ville kanskje valgt litt antrekk utifra dette om man skal treffe riktig med bekledningen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ut så er det på med en fin skjorte, en flott bukse og en dressjakke for de rette forholdene. Sko og belte som matcher hverandre. På med litt godlukt og og et par dagers gammelt skjegg :) Ender stort sett opp med et stort sjøslag sammen med venner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts kan jo være en veslevoksen 19åring for alt vi vet. 

Skal de gå som et h&m-par og prate om kultur og sippe vin? Herregud så kjedelig

Endret av Gent82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Ha ha ha ja TS kan du si litt om dette? Er det en stor kraftig bamse som mekker bil, er det en sossete vestkantgutt dresset opp i flotte merkeklær, eller er det en rødnakke fra østfold? Ville kanskje valgt litt antrekk utifra dette om man skal treffe riktig med bekledningen :) 

Det er en mann i slutten av 20-årene som er veldig sportsinteressert, har gode verdier og holdninger. Varm, snill og morsom. Verdens kjekkeste er han 🙊 Verken bilmekaniker eller vestkantgutt. Tror nok han dukker opp i bukse og en skjorte:) 

Ts

Anonymkode: bf032...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en mann i slutten av 20-årene som er veldig sportsinteressert, har gode verdier og holdninger. Varm, snill og morsom. Verdens kjekkeste er han 🙊 Verken bilmekaniker eller vestkantgutt. Tror nok han dukker opp i bukse og en skjorte:) 

Ts

Høres da veldig jordnær ut, og da skal du gjøre mye galt med antrekket for at han overhodet skulle bry seg :) Lykke til !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...