Gå til innhold

Dere menn som er helt gjennomsnittlig opptatt av klær. Hvordan liker dere at en kvinne går kledd på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på date med en mann som ikke er veldig opptatt av mote. Tenker det må være pent men ikke for pyntet. Kan du linke til et bilde av en kvinne med en stil du liker? PS ingen ludderstil 🙊

Anonymkode: bf032...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er like individuelt som folks favoritt godteri så vær deg selv du for det er ikke sikkert at noens preferanse her er samme preferanse daten din har :)

Kle deg i noe du normalt ville gått i. Hygg deg og lykke til på date! 🌺

Endret av Paddepia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal på date med en mann som ikke er veldig opptatt av mote. Tenker det må være pent men ikke for pyntet. Kan du linke til et bilde av en kvinne med en stil du liker? PS ingen ludderstil 🙊

Om du kler deg helt normalt er det ikke en mann som bryr seg :)  Jeg digger kvinner som kler seg feminint, en buksedrakt eller lignende. Men jeg bryr meg mest om alt om den som sitter inne i klærne! Det er jo det menn bryr seg om, enten det er utseende eller personlighet. Menn flest har et helt avslappet syn på dette, du skal gjøre mye galt før dette blir en problemstilling tipper jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gent82 skrev:

Sånn. Perfekt :)

 

Ja vist du skal på en treningstur :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Ja vist du skal på en treningstur :) 

Kunne godt jogget litt på daten om hun kom sånn ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole eller skjørt med strømper. Sexy og feminint øker sjansene for at det blir en date til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Dette har vi ikke lov til å svare på, for da kommer den fundamentalistiske rødstrømpemafiaen og kjefter fordi menn ikke skal ha slike meninger, og kvinner ikke får lov til å spørre. Det er kart DE har lov til å andre instrukser om hva som er lov og ikke lov å mene, men vi har ikke lov til å besvare uskyldige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til din egen stil, det du føler deg komfortabel og vel i. Kle deg for din egen del, så vil det ha en mer positiv effekt enn om du eksperimenterer og er usikker på hva han synes om deg eller antrekket. Dere har jo allerede avtalt date, sant? ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Morpheus skrev:
 

Kjole eller skjørt med strømper. Sexy og feminint øker sjansene for at det blir en date til. 

Prøv å gå med så lite dekkende klær på kroppen i oktober måned på kvelden selv og kom tilbake med meningen din da ;) Penstrømper varmer ikke akuratt 

Anonymkode: 1c62d...2ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Fint avslappet og samtidig tidløst moderne og passer i de fleste sammenhenger.

Du er ekstremt opptatt av damene sine rumper eller :) Helt greit det der om man har kropp til noe slikt, ellers ser det ut som de har skrudd på vedkommende både jakke og bukse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:
 

Du er ekstremt opptatt av damene sine rumper eller :) Helt greit det der om man har kropp til noe slikt, ellers ser det ut som de har skrudd på vedkommende både jakke og bukse.

Jeg pøver å vise stilige dateantrekk til TS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Jeg pøver å vise stilige dateantrekk til TS 

Det eneste som mangler fra deg nå, er er et bilde av en kvinne i badedrakt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Det eneste som mangler fra deg nå, er er et bilde av en kvinne i badedrakt :) 

Hehe, det er vi er i midten av Oktober ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Det eneste som mangler fra deg nå, er er et bilde av en kvinne i badedrakt :) 

Skulle TS på date ikveld? Hva synes du da motevenn?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Skulle TS på date ikveld? Hva synes du da motevenn?

Flott dame :)  og lurt litt på hva pokker hun hadde sett i meg :) Men jeg snakker med de fleste, og hadde nok dradd opp det ene temaet etter det andre, garantert med masse humor !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:
 

Flott dame :)  og lurt litt på hva pokker hun hadde sett i meg :) Men jeg snakker med de fleste, og hadde nok dradd opp det ene temaet etter det andre, garantert med masse humor !

Ja enig. Men det er kanskje ikke ts vi møter på, tror du hun egentlig skal på date? Hun er så stille, det er noe hun bør jobbe med før date ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt åpenbart forventer jeg at hennes stil kommer til uttrykk, noe som forteller om henne, og hennes personlighet.... En vei til hennes hjerte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...