Gå til innhold

Dere menn som er helt gjennomsnittlig opptatt av klær. Hvordan liker dere at en kvinne går kledd på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Ts kan jo være en veslevoksen 19åring for alt vi vet. 

Skal de gå som et h&m-par og prate om kultur og sippe vin? Herregud så kjedelig

Er nok mer i slutten av 20 årene virker det som, prate om kultur og vin? Sikkert flott det i passende doser, men da er det bare å vri det over på noe mye mer interessant. Bare man ikke begynner å diskutere religion og politikk, det kan fort ende i drama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gent82 skrev:

Det går umulig bra. Lykke til

Forventer en status rapport fra TS om noen dager iallefall :)  Hører du TS vær så snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Er nok mer i slutten av 20 årene virker det som, prate om kultur og vin? Sikkert flott det i passende doser, men da er det bare å vri det over på noe mye mer interessant. Bare man ikke begynner å diskutere religion og politikk, det kan fort ende i drama :)

Jojo. Håper ts forteller deg hvordan det gikk, og så kan du fortelle det til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Ja vist du skal på en treningstur :) 

ja, på en treningsdate er det innafor, ellers er tights stygt på date! Og det hender jeg går i tights altså, men ikke på en date...og noe av det mindre fine jeg ser er røykende, ustelte damer med slike tightser 365 dager i året omtrent..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...