Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mye mensmurring fra ca 10-11 dpo, og har det fremdeles litt enda 5+5, så det kan absolutt være et godt tegn 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sequel skrev:

Jeg har hatt mye mensmurring fra ca 10-11 dpo, og har det fremdeles litt enda 5+5, så det kan absolutt være et godt tegn 🤞

Så godt å høre!😊🤞

Nå er dilemmaet om jeg skal teste på nytt imorgen eller vente til onsdag 🤔 jeg og samboer er ikke hjemme samtidig på morgenen på tirsdag fant jeg ut. Dumt at jeg ikke vet hvilken dpo jeg er. Men imorgen er jeg minimum 11 dpo ut i fra at blodprøven ble tatt 28 mars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en sann lykke det er å se denne skjermen!! 😍😍 Gravid på min første eggløsning etter å ha gått 10 mnd uten. Vi har jo testet med strimmel hver dag siden lørdag og den har ikke blitt sterkere. Skulle egentlig vente til imorgen med denne, Men glad vi tok den idag 🙌 Nå må bare dette frøet klore seg fast der inne 🤞🤞

20190409_065931.jpg

Endret av Tussi2018
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Så Fantastisk🤩🥰 Føles godt å se det bekreftet med digital☺️ Nå må spirene våre bare klamre seg fast 🌱❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det føles veldig rart og tar nok litt tid før det synker inn for oss begge! Ja nå er vel det det neste å stresse over 🙈 for det er vel litt større sjanse for spontanabbort når man går på letrozol? Mener å ha lest det, men finner ingen info om det. Jeg tenker at jeg skal få en time hos legen min for å sjekke om jeg trenger påfyll av vitaminer osv 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Tussi2018 skrev:

Herregud for en sann lykke det er å se denne skjermen!! 😍😍 Gravid på min første eggløsning etter å ha gått 10 mnd uten. Vi har jo testet med strømmen hver dag siden lørdag og den har ikke blitt sterkere. Skulle egentlig vente til imorgen med denne, Men glad vi tok den idag 🙌 Nå må bare dette frøet klore seg fast der inne 🤞🤞

20190409_065931.jpg

Gratulerer :):):)
Nå må spiren din klamre seg godt fast og holde seg der de neste 8-9mnd :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

GRATULERER.!!!!♥️♥️ så gøy da🤩😍

Tusen takk! Ja veldig gøy og det virker fortsatt veldig uvirkelig 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble dessverre en kortvarig lykke 😭 

Torsdag ettermiddag fikk jeg en liten blødning på jobb. Jeg ble med en gang stresset og begynte å Google. Leste at små blødninger kunne være ufarlig. Det var brunt i trusen og litt friskt som kom på papiret. Sendte melding til samboer og han ble også utrolig. Vi snakket masse om det hjemme på ettermiddagen. Utover kvelden ble det bare er par flekker til i trusen. 

Jeg sov utrolig natt til fredag og våknet av litt mer blod. Da begynte jeg å gråte og skjønte hva som mest sannsynlig kom til å skje. 

Utover formiddagen på jobb kjente jeg at jeg blødde igjennom innlegget og magesmertene kom. Mer enn det jeg har til vanlig med mensen, men ikke verre enn det jeg hadde av menssmerter før jeg begynte på p piller.

Jeg er fult klar over at dette er vanlig så tidlig, men siden vi har prøvd en stund er det ekstra ille tror jeg. Uansett tillater jeg meg selv å kjenne på det. 

Idag har vært en bedre dag og nå ser vi fremover mot ny prøveperiode. Jeg vet at det kan ta tid før kroppen er i gang med ny syklus, men jeg håper virkelig ikke det går veldig lang tid. 

Jeg er utrolig spent på hvordan det blir med ny runde med hormoner. Kommer mensen av seg selv? Når kan jeg evt ta Provera hvis ikke? Mye spm. Først skal jeg ta tiden til hjelp og bare roe helt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var leit å høre @Tussi2018! 😢 selv om det er vanlig er det selvfølgelig lov å kjenne på tristheten når dere har prøvd lenge! Men nå vet du jo at det er håp så lenge du får eggløsning, så håper det ordner seg raskt for dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bondekone skrev:

Nei, så vondt å høre💔 stor klem❤

 

50 minutter siden, prøverpåny skrev:

Det var leit å høre @Tussi2018! 😢 selv om det er vanlig er det selvfølgelig lov å kjenne på tristheten når dere har prøvd lenge! Men nå vet du jo at det er håp så lenge du får eggløsning, så håper det ordner seg raskt for dere!

Tusen takk dere! ❤ Ja vi prøver å trøste oss med at nå vet vi at vi kan bli gravide. Og så vil jo tiden fremover vise om kroppen klarer å holde på det. Sitter jo med ekstra mye tanker pga av PCO/PCOS og hormoner. Skal spørre gynekologen om litt av hvert på en time om noen uker. Håper ting blir litt klarere da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen og tok hcg test i går. Skal ta ny imorgen og får forhåpentligvis svar samme dag. Jeg har blødd veldig lite de to siste dagene og legen trodde at det meste var ute allerede. Litt rart at jeg ikke har blødd mer og ikke har fått ut klumper syns jeg. Men det er jo bare fordi jeg har lest at andre som var ca like langt har det, og vi er jo forskjellige så 🤷‍♀️ 

Jeg har vært åpen med de nærmeste og med kolleger på jobb. Det har faktisk vært veldig godt 😊 

Jeg merker jo at jeg klør i fingrene etter å sette i gang med ny prøveperiode allerede! Jeg blir litt utrolig av å tenke på at jeg ikke aner når mensen vil komme tilbake. Jeg har lest masse på nett og det som ser ut til å være mest vanlig er mellom 3 og 8 uker. Jeg gikk jo uten mensen i fire mnd i høst/vinter så jeg regner ikke med at min nødvendigvis kommer av seg selv. Da må jeg nok i gang med Provera og da spørs det når jeg kan gjøre det. 

Jeg har også lest at mange har fått eggløsning noen uker etter en SA og dermed blitt gravid før første skikkelige mensen kom. Siden jeg trenger letrozol for å få el så er jo ikke det noe vits i å håpe eller prøve på 🙈 

Ååh dette er så frustrerende! 

Vil snakke med gynekologen min om alt dette, men han er selvfølgelig stengt hele påsken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

😭♥️ Så synd.. Men det klaffer nok fort igjen ☺️

 

44 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Så synd at dette skjedde 😔

Takk ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra legen om at hcg testene var negative. Hun syns det var litt rart at de hadde blitt det så fort. Men det er jo et godt tegn at de er negative for da har kroppen ryddet opp selv. Hun trodde ikke jeg skulle få noe store blødninger nå. 

Nå skal jeg prøve å nyte påskeferien med familien, men kjenner at alle følelsene ligger rett under overflaten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...