Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

CD 13 og negativ el test, som forventet 😊 Idag har jeg hatt en litt rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive, men det kjennes som om jeg har full blære enda jeg nettopp har tisset 🤔 litt sånn trykk hele tiden på en måte. Jeg har også litt eggehvite aktig utflod. Har ikke lagt merke til så mye av det før i hvert fall.. 🤷‍♀️ 

Jeg tror jo ikke jeg får el så tidlig i syklusen siden det har vært så seint da to forrige, men kanskje kroppen gjør seg klar? Lov å håpe 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sibirstjerne
1 time siden, Tussi2018 skrev:

CD 13 og negativ el test, som forventet 😊 Idag har jeg hatt en litt rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive, men det kjennes som om jeg har full blære enda jeg nettopp har tisset 🤔 litt sånn trykk hele tiden på en måte. Jeg har også litt eggehvite aktig utflod. Har ikke lagt merke til så mye av det før i hvert fall.. 🤷‍♀️ 

Jeg tror jo ikke jeg får el så tidlig i syklusen siden det har vært så seint da to forrige, men kanskje kroppen gjør seg klar? Lov å håpe 😊🤞

Jeg pleier å ha det sånn flere dager før EL, så du skal ikke se bort ifra at noe er iferd med å skje🤗🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg pleier å ha det sånn flere dager før EL, så du skal ikke se bort ifra at noe er iferd med å skje🤗🤗

Håper det 😊🤞 skulle jo egentlig legge aksjer idag, men mannen er ikke helt i form så det ser dårlig ut. Men jeg tviler jo på at jeg får el så tidlig uansett 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Tussi2018 said:

Okei, da er det ikke bare hos meg det svinger veldig 😅

Haha nei 😅 så jeg styrer på med tester og sånn bare fordi det blir for mye med liggings annenhver dag i tre uker. Det er romantisk å lage baby altså 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, rainbow_dash skrev:

Haha nei 😅 så jeg styrer på med tester og sånn bare fordi det blir for mye med liggings annenhver dag i tre uker. Det er romantisk å lage baby altså 😆

Haha huff🙈 Kjenner meg veldig igjen i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Eggehvite-aktig høres veldig lovende ut 👍

Håper det 😁 men hvis el skal komme rundt samme tid som før så er det jo fremdeles minst fire-åtte dager igjen 🤔 men kroppen kan jo være helt annerledes denne runden selvfølgelig. Overrasker meg ikke 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14. Jeg syns nesten at dagens test ser svakere ut enn de to andre 🤔 uansett så er det ikke mye stigning å se enda så jeg tror el er langt unna til tross for symptomene jeg hadde i går. 

Det ble langt aksjer i går likevel så foreløpig følger vi planen der 😅

15638688628207395939850857900094.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se så ut at det er er stykke igjen ja 🤭 Synes også dagens ser svakere ut enn de andre.

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sammenligne litt med forrige syjlus. Se hvor mye svakere CD 14 er nå enn sist da 🤔

Sist fikk jeg jo ikke positiv test før CD 22. Så det var jo ikke nødvendigvis positiv at testen så sånn ut på dag 14. Gyn sa jo at det ikke så ut som jeg hadde hatt el, eller isåfall en veldig svak en. 

Hvis man skal sammenligne så virker det jo enda mindre lovende denne runden da 😭 men jeg tok jo ikke tester første gang jeg fikk el av letrozol og hadde høyt progesteronnivå. Så jeg vet jo ikke hvordan det så ut da. 

Huff jeg får alt for mye tid til å tenke når jeg har ferie. Blir litt godt med jobb igjen neste uke!

inCollage_20190723_131723571.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig en svak EL? Jeg trodde det var enten eller, ikke varierende styrkegrad? 🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, rainbow_dash skrev:

Hva er egentlig en svak EL? Jeg trodde det var enten eller, ikke varierende styrkegrad? 🧐

God spm 😂 Jeg vet heller ikke hva det  betyr, men i følge gyn er det mulig 🤷‍♀️ det er jo i hvert fall forskjell på progesteronnivået som blir målt etter el hos meg. Men hva det kommer an på aner jeg ikke. Men det har føltes veldig ulikt på kroppen på den runden jeg hadde tydelig el på blodprøven og den mnd nå sist hvor han var i tvil. Så et eller annet er det nok 😅 Jeg blir ikke klok på alt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 15 og el testen er i hvert fall sterkere enn i går. Håper det er et godt tegn! 😁🤞

Jeg kjenner fortsatt på det "trykket" nederst i magen. Litt som om jeg må tisse hele tiden. Aldri kjent det før 🤔

15639515452123299395588157311116.jpg

Endret av Tussi2018
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var jo en god del sterkere, håper det skjer noe nå ila noen få dager 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Den var jo en god del sterkere, håper det skjer noe nå ila noen få dager 🤞🏻😊

Ja, den var jo det, men vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Den er vel ca lik som CD 14 sist. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer 🙊

Takk for at du følger med 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere strek, ja! Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg mener det skal ha noen betydning eller ikke 😅 har du Googlet trykk i magen/press på blæra og eggløsning? Både på norsk og engelsk? Det hadde nemlig jeg gjort  :fnise: Har du fortsatt eggehvite? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Sterkere strek, ja! Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg mener det skal ha noen betydning eller ikke 😅 har du Googlet trykk i magen/press på blæra og eggløsning? Både på norsk og engelsk? Det hadde nemlig jeg gjort  :fnise: Har du fortsatt eggehvite? 

Nei, jeg er enig 😂 vet ikke hvor mye jeg skal legge i det! 

Haha nei det har jeg ikke! Satt akkurat å så på bilder av hvor eggstokkene ligger 🙈 Har kjent litt smerte/trykk (ikke vondt annet enn ved samleie i sted da var det ganske ubehagelig 😳) på venstre side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 16. Ser disse testene positive ut? Tatt på samme morgenurin, bare for å se om de ble like. Den nederste har tørket litt mer da bildet ble tatt. 

I natt sov jeg veldig dårlig, men jeg vet ikke helt hvorfor. 

I går da vi la inn aksjer hadde jeg smerter på venstre side. Kjentes litt ut som å ha sting (som man får etter å ha spist og så løpe 😅). Har jo også hatt det trykket nederst i magen (livmoren?) I flere dager, hvor det kjennes ut som om jeg må tisse uten at jeg må det. 

Kanskje el skjer imorgen da? Det som er dumt nå er at jeg er vekkreist fra idag til imorgen (!). Jeg ser samboer seint imorgen kveld. Får jo bare håpe at det holder 😬🤞

20190725_083443.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er positive syns jeg! :) Med aksjer både i går og i morgen kveld så burde jo det være fint innenfor :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sequel skrev:

Disse er positive syns jeg! :) Med aksjer både i går og i morgen kveld så burde jo det være fint innenfor :) 

Håper virkelig det 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...