AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #461 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger ikke klø ser foran kamera og foran de han snakker med da. Kvalme slabbedask. Anonymkode: 3c05f...bb7 Kan hende han er plaget med masse kløing, jeg føler for å klø hele tiden. Det er ikke kjekt 😕 Anonymkode: 7ef71...14d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #462 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For engangsskyld enig med Runar. Anonymkode: 95fd0...e0b Ja. En kan ha respekt for dyr og avlive dem på en human måte, uten at en må ha et minutts stillhet. Skal en ha ett minutts stillhet hver gang en står foran kjøtt disken i butikken?? Det er mat. Anonymkode: d15b5...6e7 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #463 Skrevet 4. februar 2019 Og siden det er slakt på gang, så er jeg ferdig med denne episoden. Anonymkode: 43d45...080 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #464 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. En kan ha respekt for dyr og avlive dem på en human måte, uten at en må ha et minutts stillhet. Skal en ha ett minutts stillhet hver gang en står foran kjøtt disken i butikken?? Det er mat. Anonymkode: d15b5...6e7 En med respekt for dyr ville nok ikke halshugget et dyr og lekt med det.. Anonymkode: 7ef71...14d 19
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #465 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og siden det er slakt på gang, så er jeg ferdig med denne episoden. Anonymkode: 43d45...080 Er alltid noen som griner, blir så dumt Anonymkode: 7ef71...14d 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #466 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan hende han er plaget med masse kløing, jeg føler for å klø hele tiden. Det er ikke kjekt 😕 Anonymkode: 7ef71...14d Han kan vente med å klø til han ikke filmes. Hva blir det neste? At han promper foran kamera? Anonymkode: 3c05f...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #467 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og siden det er slakt på gang, så er jeg ferdig med denne episoden. Anonymkode: 43d45...080 hvorfor? er du ikke vegetarianer får du tåle å se på slakt. Jeg spiser kjøtt og hadde følt det utrolig dobbeltmoralsk om jeg var så feig at jeg ikke torte se på at dyrene jeg spiser daglig blir slaktet. Da får du ta med deg dobbeltmoralismen din og bli vegetarianer. hvis ikke blir det for dumt! Anonymkode: f2d3f...175 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #468 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan vente med å klø til han ikke filmes. Hva blir det neste? At han promper foran kamera? Anonymkode: 3c05f...bb7 Promping er helt naturlig Det hadde bare vært morro uansett, dem sitter på tinget idet tvekampen skal til å starte og så slipper noen en skikkelig stor en og det bllr helt stille 🤣 Anonymkode: 7ef71...14d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #469 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvorfor? er du ikke vegetarianer får du tåle å se på slakt. Jeg spiser kjøtt og hadde følt det utrolig dobbeltmoralsk om jeg var så feig at jeg ikke torte se på at dyrene jeg spiser daglig blir slaktet. Da får du ta med deg dobbeltmoralismen din og bli vegetarianer. hvis ikke blir det for dumt! Anonymkode: f2d3f...175 Nei, jeg må ikke tåle å se på slakt. Jeg har ikke behov for et minutts stillhet, og jeg skjønner hvor både kjøttdeigen og kotelettene kommer fra. Jeg har allikevel ikke behov for å sitte i sofaen og se på slakt for underholdningens skyld. Det har absolutt ingen underholdningsverdi for min del, og da er det ikke verre enn å skru av tv-en. Anonymkode: 43d45...080 15
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #470 Skrevet 4. februar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erik blir 23 år i år (født i 1996), så det stemmer overens. Men jeg vet ikke om han fullførte bacheloren eller ei, bare regnet med det. Anonymkode: fb0d3...b00 Nei, da stemmer det altså ikke at han er 21. Da var det oppklart. Anonymkode: 358a4...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #471 Skrevet 4. februar 2019 Svein, altså! For en herlig type! Håper han vinner hele driden! Anonymkode: 3c05f...bb7 16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #472 Skrevet 4. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. En kan ha respekt for dyr og avlive dem på en human måte, uten at en må ha et minutts stillhet. Skal en ha ett minutts stillhet hver gang en står foran kjøtt disken i butikken?? Det er mat. Anonymkode: d15b5...6e7 Du har ikke kjent og blitt glad i kjøttet i kjøttdisken. Det blir for enkelt å si at man må tåle å se slakt hvis man spiser kjøtt. Alle voksne mennesker vet hvor kjøtt kommer fra, men å få det så nært på blir noe annet. Jeg tenker det er et sunnhetstegn at man tar det tungt, det viser at man har medfølelse. Anonymkode: 358a4...9d9 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #473 Skrevet 4. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg må ikke tåle å se på slakt. Jeg har ikke behov for et minutts stillhet, og jeg skjønner hvor både kjøttdeigen og kotelettene kommer fra. Jeg har allikevel ikke behov for å sitte i sofaen og se på slakt for underholdningens skyld. Det har absolutt ingen underholdningsverdi for min del, og da er det ikke verre enn å skru av tv-en. Anonymkode: 43d45...080 hva har et minutts stillhet å gjøre med at du ikke kan se på slakt. det var ikke for underholdningens skyld, det er endel av livet. de viste heller ikke selve slakten. Anonymkode: f2d3f...175 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #474 Skrevet 4. februar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. En kan ha respekt for dyr og avlive dem på en human måte, uten at en må ha et minutts stillhet. Skal en ha ett minutts stillhet hver gang en står foran kjøtt disken i butikken?? Det er mat. Anonymkode: d15b5...6e7 Et minutts stillhet feks på slakterier,blitt mange pauser gitt 😵😵 Anonymkode: 09893...0f4 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #475 Skrevet 4. februar 2019 Hvem ble storbonde? Anonymkode: 7ef71...14d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #476 Skrevet 4. februar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg må ikke tåle å se på slakt. Jeg har ikke behov for et minutts stillhet, og jeg skjønner hvor både kjøttdeigen og kotelettene kommer fra. Jeg har allikevel ikke behov for å sitte i sofaen og se på slakt for underholdningens skyld. Det har absolutt ingen underholdningsverdi for min del, og da er det ikke verre enn å skru av tv-en. Anonymkode: 43d45...080 Anonymkode: 7ef71...14d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #477 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg har fulgt med? Han droppet ut av studiet. Lett studie å komme inn på og lett å gjennomføre. En dropout fra et slikt studie er ikke noe geni, som han fremstiller seg selv som. Hilsen sosiologistudenten fra NTNU. (NTNU er ikke noe å skryte av med mindre du studerte realfag der - selv ikke da er det skryteverdig). Anonymkode: c7a54...fb0 Hvorfor snakker du både han og studiet ned? Anonymkode: 27f70...b1f 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #478 Skrevet 4. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem ble storbonde? Anonymkode: 7ef71...14d Mina Anonymkode: 95fd0...e0b 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #479 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så dere den episoden hvor Trude blir en 14år gammel rødmende, knisende fjortiss, og forteller Runar at "det synet av deg som kom kjørende med hesten mens du stod på vognen, det vil jeg aldri/sent glemme, du så helt.. adonis ut!". Jeg trodde brystkassa til Runar skulle eksplodere som i alien filmen, så hardt blåste han den opp og ut. Som om ikke egoet hans var stort nok... Anonymkode: 70ac8...326 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og folk kalte Donna for en fjortis... 🙄 Anonymkode: 7ef71...14d Det kunne like gjerne vært Aune Sand eller jeg som sa det, det er ikke noe fjortis eller seksuelt med å se det kunstneriske i et bilde og påpeke det. Kunne like gjerne vært hunden som stod på en sten med vind i pelsen og sola i bakgrunnen og man sa "det så magisk ut, så helt lion king ut" Anonymkode: 4ae1e...045 3
Chablis Skrevet 4. februar 2019 #480 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 2 timer siden, Justlooking skrev: Jeg farger vipper og bryn selv. De kan gjøre akkurat hva de vil til vanlig men i Farmen skal de leve hundre år tilbake i tid. Da tror jeg ikke det fantes løsvipper 😊 De hadde ikke bergansklær(eller hvilket merke det er som sponser denne gangen) heller og det bruker de alle sammen. Get over it. Endret 4. februar 2019 av Chablis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå