Gjest Gagaen Skrevet 4. februar 2019 #441 Skrevet 4. februar 2019 På 30.1.2019 den 21.18, Skeivskank skrev: Kjenner hun Trude irriterer meg fryktelig mye. Veldig arrogant og belærende ovenfor de andre. Tiril derimot imponerer stort, jeg har også tro på at Martine og han kokken kan imponere i denne sesongen Trude har beina på jorda, jordnær, og det trengs blandt alle primadonnaene.
Justlooking Skrevet 4. februar 2019 #442 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære frk Sørland. Fjern de vippene. De ser ikke ut. Veldig ukledelig. Anonymkode: 817db...d74 Helt enig. Samme med Trude Mostue. Overdrevne falske øyenvipper er bare ikke pent. Se hvor nydelige feks Tirill og Martine er uten de forferdelige vippene. 15
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #443 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Justlooking skrev: Helt enig. Samme med Trude Mostue. Overdrevne falske øyenvipper er bare ikke pent. Se hvor nydelige feks Tirill og Martine er uten de forferdelige vippene. Ja det er litt komisk å se at Martine som til vanlig er veldig oversminket klarer seg helt fint uten sminke og falske øyevipper, mens de som er 15-25 år eldre har klasket på seg lange fæle vipper, det er bare så malplassert. Anonymkode: 95fd0...e0b 15
Chablis Skrevet 4. februar 2019 #444 Skrevet 4. februar 2019 Synes vi skal holde oss for gode til å rakke ned på utseendet til folk. 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #445 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, Gagaen said: Trude har beina på jorda, jordnær, og det trengs blandt alle primadonnaene. Enig! Og som veterinær er det helt forståelig at hun fokuserer på dyrene. Dessuten var hun storbonde i uken som gikk, så klart hun ønsker å ha kontroll. Skrev tidligere at jeg ønsket Runar ut fortest mulig, men det har endret seg til Erik. Makan til grinegutt. Anonymkode: efa69...c85 4
Justlooking Skrevet 4. februar 2019 #446 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, Chablis skrev: Synes vi skal holde oss for gode til å rakke ned på utseendet til folk. Det som er omtalt er vel ikke selve utseendet men det som er ekstrautstyr. Både Kathrine og Trude er flotte damer i seg selv. 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #447 Skrevet 4. februar 2019 13 minutter siden, Gagaen skrev: Trude har beina på jorda, jordnær, og det trengs blandt alle primadonnaene. Nei Anonymkode: 7ef71...14d 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #448 Skrevet 4. februar 2019 Så dere den episoden hvor Trude blir en 14år gammel rødmende, knisende fjortiss, og forteller Runar at "det synet av deg som kom kjørende med hesten mens du stod på vognen, det vil jeg aldri/sent glemme, du så helt.. adonis ut!". Jeg trodde brystkassa til Runar skulle eksplodere som i alien filmen, så hardt blåste han den opp og ut. Som om ikke egoet hans var stort nok... Anonymkode: 70ac8...326 6
Chablis Skrevet 4. februar 2019 #449 Skrevet 4. februar 2019 12 minutter siden, Justlooking skrev: Det som er omtalt er vel ikke selve utseendet men det som er ekstrautstyr. Både Kathrine og Trude er flotte damer i seg selv. Ok, siden det var vanskelig å forstå så skal jeg spesifisere for deg: Jeg synes vi skal holde oss for gode til å rakke ned på hvordan andre velger å se ut, og hva de velger å sette på seg for å føle seg fresh. Jeg feks farger vipper og bryn før ferier fordi jeg ikke gidder sminke hver dag men ønsker allikevel å ha litt farge, det er veldig vanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #450 Skrevet 4. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 7ef71...14d Jo. Anonymkode: 9073b...37d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #451 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har han fullført? Jeg har bare hørt at han holdt på å ta en bachelor. Og jeg får forresten ikke alderen hans i mediene til å stemme overens med utdanningsløpet. Det står jo i mediene at han er 21, men man fullfører jo en bachelor tidligst det året man fyller 22, og det var jo i fjor, samme år som PH, at han skulle fullføre. Anonymkode: 358a4...9d9 Erik blir 23 år i år (født i 1996), så det stemmer overens. Men jeg vet ikke om han fullførte bacheloren eller ei, bare regnet med det. Anonymkode: fb0d3...b00 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #452 Skrevet 4. februar 2019 Æsj, så dere Runar klødde seg på balla? Anonymkode: 3c05f...bb7 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2019 #453 Skrevet 4. februar 2019 Grisen er mer verdt enn Runar i vertfall, for en vemmelig fyr
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #454 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere den episoden hvor Trude blir en 14år gammel rødmende, knisende fjortiss, og forteller Runar at "det synet av deg som kom kjørende med hesten mens du stod på vognen, det vil jeg aldri/sent glemme, du så helt.. adonis ut!". Jeg trodde brystkassa til Runar skulle eksplodere som i alien filmen, så hardt blåste han den opp og ut. Som om ikke egoet hans var stort nok... Anonymkode: 70ac8...326 Og folk kalte Donna for en fjortis... 🙄 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Anonymkode: 9073b...37d Nei 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Grisen er mer verdt enn Runar i vertfall, for en vemmelig fyr 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, så dere Runar klødde seg på balla? Anonymkode: 3c05f...bb7 Skal man ikke få lov til å klø seg nå heller? 🧐 Anonymkode: 7ef71...14d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #455 Skrevet 4. februar 2019 Kjente ikke Martine igjen uten sminke. Hjelpes meg for en forskjell. Anonymkode: 817db...d74 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #456 Skrevet 4. februar 2019 Åh gud, Runar, kan fyren klappe igjen? Kan ikke han bare gå og sole seg elns mens de andre holder på? Jeg blir helt kvalm. Bare slutt å snakk. Anonymkode: 6ad1a...c64 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #457 Skrevet 4. februar 2019 For engangsskyld enig med Runar. Anonymkode: 95fd0...e0b 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #458 Skrevet 4. februar 2019 Jeg gikk glipp av episoden og gidder ikke å se den, ble det Trudemor som ble sjef igjen? Anonymkode: 7ef71...14d 2
Justlooking Skrevet 4. februar 2019 #459 Skrevet 4. februar 2019 7 minutter siden, Chablis skrev: Ok, siden det var vanskelig å forstå så skal jeg spesifisere for deg: Jeg synes vi skal holde oss for gode til å rakke ned på hvordan andre velger å se ut, og hva de velger å sette på seg for å føle seg fresh. Jeg feks farger vipper og bryn før ferier fordi jeg ikke gidder sminke hver dag men ønsker allikevel å ha litt farge, det er veldig vanlig. Jeg farger vipper og bryn selv. De kan gjøre akkurat hva de vil til vanlig men i Farmen skal de leve hundre år tilbake i tid. Da tror jeg ikke det fantes løsvipper 😊 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #460 Skrevet 4. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og folk kalte Donna for en fjortis... 🙄 Nei Skal man ikke få lov til å klø seg nå heller? 🧐 Anonymkode: 7ef71...14d Trenger ikke klø ser foran kamera og foran de han snakker med da. Kvalme slabbedask. Anonymkode: 3c05f...bb7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå