Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, frujeans skrev:

Jeg tror jeg har en stil som passer bra med at jeg går med cameltoe ;) Men alle har jo litt forskjellig smak selvsagt.

Det tror nok jeg også du gjør😉 Det er nok et blikkfang for dem som skjønner hva de ser. Og de som ikke ser, ser det jo ikke uansett. Jeg ser, og jeg synes det er en uskyldig usynlig flørt, da er jo øyekontakten etterpå som er avslørende når begge vet hva vi tenker... Jeg flørter gjerne tilbake for å få frem et smil...

De fleste damer jeg kjenner liker jo at det strammer skikkelig i skrittet også, jeg hadde ei venninne som trengte hjelp for å få igjen glidelåsen. Jeg satte meg på magen hennes, fikla og la press på skambenet hennes, og rykket i glidelåsen med ei klipetang. Jeg holdt på lenge, fordi jeg skjønner ting. Hun var sprutrød i ansiktet, store pupiller og øynene var blanke. Hva tror du vi gjorde etterpå? Jepp, men det var lettere å få igjen glidelåsen etterpå når kulen har roet seg ned😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart at det kun er vulgære mennesker med mangel på sosial kompetanse som "tilfeldigvis" går rundt å viser fitta gjennom klærne. Gjerne navere. Hvor ofte ser man en høyt utdannet kvinne med fast jobb, i fast forhold med livet på stell, går rundt med fitta på vifft? Nei nettopp, nesten aldri. 

Anonymkode: e1823...983

Kanskje det har med de strenge sosiale kodene i samfunnet å gjøre? At hun høyt utdannede dama egentlig er frekk nok og har lyst til å kle seg utfordrende, men hun tør ikke fordi hun da kan stemples slik du stempler nå? Tenkt på det?

Seksualitet og det å ønske å vise det frem for å tiltrekke potensielle partnere ligger i menneskets natur. Det vises litt mer subtilt hver dag hos de fleste. Kvinner sminker seg, har dype kløfter, korte skjørter, røde lepper osv. Alt dette er med på å fremme seksualiteten vår. Noen ønsker da å ta det ytterligere frem. Som å bevisst fremheve en kameltå i buksa.

Over mange hundre år har samfunnet tvunget sosiale samfunnskoder på oss slik at vi skal passe inn i saueflokken. At du og jeg føler det ekkelt å gå kledd utfordrende er ikke fordi vi besitter høyere verdi som mennesker men fordi vi simpelthen føler oss mest komfortable med det. At frujeans er bevisst på at hun viser konturen av fitta si ute blandt folk er ikke noe jeg personlig syntes om, men hun må få gjøre akkurat som hun vil. Bare man er sikker på konsekvenser klesstil vil gi, både negativt og positivt, så er jeg happy. Har man kameltå og får masse oppmerksomhet fra slibrige menn, ja så må man stå for det og ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, frujeans skrev:

Så er jeg ikke et normalt oppegående menneske. Normal ønsker jeg ikke å være heller, gud så kjedelig. Jeg får oppmerksomhet fra kåte menn og det er mange som vil ha et forhold med meg. Kanskje det er vanskelig for deg å forstå at noen menn vil ha ei kvinne som meg som går bevisst slik.

Jeg tviler ikke på at det er menn som ønsker forhold med deg. Uansett hvordan man ser ut og går kledd er det alltids noen som ønsker å være i et forhold. Men at ressurssterke ordentlige mannfolk ønsker ei dame som viser fitta, det tviler jeg faktisk litt på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kvinne med noenlunde selvrespekt og respekt for sin mann går med cameltoe på jobb???? 

Det er ikke annet enn et desperat forsøk på å få oppmerksomhet. Og før noen påstår at det kan være uunngåelig; truse innlegg.... 

Anonymkode: 4822e...028

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HarryDotter skrev:

Kanskje det har med de strenge sosiale kodene i samfunnet å gjøre? At hun høyt utdannede dama egentlig er frekk nok og har lyst til å kle seg utfordrende, men hun tør ikke fordi hun da kan stemples slik du stempler nå? Tenkt på det?

Seksualitet og det å ønske å vise det frem for å tiltrekke potensielle partnere ligger i menneskets natur. Det vises litt mer subtilt hver dag hos de fleste. Kvinner sminker seg, har dype kløfter, korte skjørter, røde lepper osv. Alt dette er med på å fremme seksualiteten vår. Noen ønsker da å ta det ytterligere frem. Som å bevisst fremheve en kameltå i buksa.

Over mange hundre år har samfunnet tvunget sosiale samfunnskoder på oss slik at vi skal passe inn i saueflokken. At du og jeg føler det ekkelt å gå kledd utfordrende er ikke fordi vi besitter høyere verdi som mennesker men fordi vi simpelthen føler oss mest komfortable med det. At frujeans er bevisst på at hun viser konturen av fitta si ute blandt folk er ikke noe jeg personlig syntes om, men hun må få gjøre akkurat som hun vil. Bare man er sikker på konsekvenser klesstil vil gi, både negativt og positivt, så er jeg happy. Har man kameltå og får masse oppmerksomhet fra slibrige menn, ja så må man stå for det og ikke klage.

Jeg er uenig. Det handler ikke om strenge sosiale kodene. Hvem ønsker å konturene av fitta til sin datter, bestemor, mor og lillesøster? Skal jeg risikere å møte på min bror på rema 1000 i stram thigts hvor ballene og penisen tyter frem? Nei. Jeg har selv en sønn i tenårene, skal jeg møte opp på skolen hans når vi skal ha foreldresamtale i cameltoe? Nei. Skal jeg gå på butikken i cameltoe? Nei, for jeg respekterer de som ikke ønsker å se konturene av fitta mi. Det er privat. Hvis mannen min tenner på det kunne jeg gått slik hjemme når barna var i seng.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig. Det handler ikke om strenge sosiale kodene. Hvem ønsker å konturene av fitta til sin datter, bestemor, mor og lillesøster? Skal jeg risikere å møte på min bror på rema 1000 i stram thigts hvor ballene og penisen tyter frem? Nei. Jeg har selv en sønn i tenårene, skal jeg møte opp på skolen hans når vi skal ha foreldresamtale i cameltoe? Nei. Skal jeg gå på butikken i cameltoe? Nei, for jeg respekterer de som ikke ønsker å se konturene av fitta mi. Det er privat. Hvis mannen min tenner på det kunne jeg gått slik hjemme når barna var i seng.

Nemmelig! Er så enig med deg. Men virker som om mange mener det er greit med klær som fremhever kjønnet uavhengig om det er pappas eller lillebrorens pikk og pung eller bestemors/datters/søsters vagina som brøyter seg fram. Jeg hadde sagt klart i fra om mine barn dro til med slike stunt. Og hadde jeg gjort tilsvarende så hadde det blitt klar beskjed fra kona: "Skjerp deg!"

Perverst spør du meg! 

Anonymkode: af893...b58

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, frujeans said:

Jeg tror jeg har en stil som passer bra med at jeg går med cameltoe ;) Men alle har jo litt forskjellig smak selvsagt.

Legg ut et bilde?

Anonymkode: 8c36f...e80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Bamseklemmer said:

Det tror nok jeg også du gjør😉 Det er nok et blikkfang for dem som skjønner hva de ser. Og de som ikke ser, ser det jo ikke uansett. Jeg ser, og jeg synes det er en uskyldig usynlig flørt, da er jo øyekontakten etterpå som er avslørende når begge vet hva vi tenker... Jeg flørter gjerne tilbake for å få frem et smil...

De fleste damer jeg kjenner liker jo at det strammer skikkelig i skrittet også, jeg hadde ei venninne som trengte hjelp for å få igjen glidelåsen. Jeg satte meg på magen hennes, fikla og la press på skambenet hennes, og rykket i glidelåsen med ei klipetang. Jeg holdt på lenge, fordi jeg skjønner ting. Hun var sprutrød i ansiktet, store pupiller og øynene var blanke. Hva tror du vi gjorde etterpå? Jepp, men det var lettere å få igjen glidelåsen etterpå når kulen har roet seg ned😂

A dream😍

Anonymkode: 8c36f...e80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
På 27.9.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at kjæresten min til stadighet går med "cameltoe" på jobben. Må legge til at hun jobber i et svært mannsdominert yrke, må innrømme at jeg ikke er særlig komfortabel med dette.

Hvis jeg konfronterer henne blir hun veldig sint.

Må innrømme at jeg er litt frustrert og rådløs, interessant å høre hvordan dere på forumet tenker.

Anonymkode: 92d1d...ed1

Så du har oppdaget at kjæresten din ikke er noe særlig flink å kle seg. Da er det lurt å si ifra slik at det ikke blir flaut for henne. Har du fortalt henne at det er upassende eller er du redd for å ta det opp i fare for at hun blir sint? Hilsen mann.

Anonymkode: 323c8...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 27.9.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

-hilsen jente

De færreste menn syntes ikke dette er "utrolig ekkelt".

Anonymkode: 50a20...859

Som mann tenker jeg bare at det veldig merkelig at folk ikke kan kle seg skikkelig. Det er en sånn flau greie, akkurat som dårlig ånde eller å lukte litt svette. Det er ikke helt heldig men heller ikke verdens undergang. Vet ikke hva andre menn syns. Har ingen "utrolig ekkelt" følelse her. 

Hvordan vet du hva andre menn syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer aldri til å forstå meg på kvinner som bevisst velger å gå med cameltoe, selv gjør jeg alt jeg kan for å ikke gå med det, det gjør også alle venninner jeg har. Dessverre får jeg stort sett det uansett type bukse jeg går i, annet enn baggy bukser, og for å unngå skammen har løsningen blitt å gå med en tynn papplate jeg har klippet til og truseinnlegg. Ubehagelig, men ikke like ubehagelig som skammen jeg kjenner på med cameltoe. 

Anonymkode: 674ca...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bærer mi bollemus med stolthet! Er ikke min feil at den vil vise seg 🤷🏻‍♀️ Mannfolkene elsker den, for den er saftig og 😁

Anonymkode: 56373...bb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2020 den 2.43, AnonymBruker skrev:

Jeg bærer mi bollemus med stolthet! Er ikke min feil at den vil vise seg 🤷🏻‍♀️ Mannfolkene elsker den, for den er saftig og 😁

Anonymkode: 56373...bb6

Vel, vel du påstår at du har bollemus. Det stilles strenge krav til å få godkjent musen som bollemus. Av regelverket går det helt klart frem, en bollemus kan kun godkjennes så fremt dette er synlig med bunad på. Ut i fra beskrivelsen du gir er vel dette kravet oppfylt

Endret av Høyeheler
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 27.9.2018 den 4.20, Miss.Wildfox skrev:

Ring på jobben hennes å be om å få legge igjen en beskjed. 

«The Camel called... He wants his toe back.»

Hahaha , dette var dagens 🤣🤣🤣👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har nok utrolig lyst til at sjefen skal se konturene av musa hennes.

Garantert.

Anonymkode: 43bf8...9f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ei som jobber under meg som er slik. Hun går også med singlet hver dag og den er så stram at den er gjennomsiktig og de enorme piercingene kommer godt til syne. Slikt finner jeg svært vulgært når man jobber med klienter men det har blitt veldig vanskelig å ta opp slike ting uten at det blir krangling og beskyldninger. 
løsningen blir å ikke anbefale henne for fast ansettelse.. Adios kameltå

Anonymkode: ed65f...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt av hvert med innlegg, for meg virker det rart at en skal vise frem alt når en er på jobb. Har selv en jobb(fast lege)med mye kontakt med andre mennesker å prøver å ta hensyn til dette når jeg klær meg. Hva jeg gjør på fritiden er noe helt annet, men husk at når en er på jobb så er en firmaet sitt ansikt utad. Det at dette har noe med sosial status og utdanning virker for meg litt søkt, har prøvd å se etter, og kan ikke se at en ser noen forskjell. Men det kan være forskjell på hvor en kommer fra, er en fra utkant vs urbane strøk så finn en forskjell. Dette kan jeg si ut fra at jeg selv kommer fra utkant og bor i Oslo/London. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...