AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Del Skrevet 26. september 2018 Har lagt merke til at kjæresten min til stadighet går med "cameltoe" på jobben. Må legge til at hun jobber i et svært mannsdominert yrke, må innrømme at jeg ikke er særlig komfortabel med dette. Hvis jeg konfronterer henne blir hun veldig sint. Må innrømme at jeg er litt frustrert og rådløs, interessant å høre hvordan dere på forumet tenker. Anonymkode: 92d1d...ed1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 Populært innlegg #2 Del Skrevet 26. september 2018 Da regner jeg med hun holder mennene på avstand. Utrolig ekkelt. Anonymkode: 6ec0c...8e0 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. september 2018 #3 Del Skrevet 27. september 2018 Ser ikke problemet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 27. september 2018 #4 Del Skrevet 27. september 2018 Om du har sagt ifra og hun fortsatt går på jobb med det er det veldig rart. Hadde lurt på hva hele greia var... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perle Skrevet 27. september 2018 Populært innlegg #5 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Synes du bør kjøpe et slikt. "bankebrett" heter de. Alt, absolutt ALT du foretar deg er mer konstruktivt enn slike innlegg som dette. Endret 27. september 2018 av Perle 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 27. september 2018 Populært innlegg #6 Del Skrevet 27. september 2018 Ring på jobben hennes å be om å få legge igjen en beskjed. «The Camel called... He wants his toe back.» 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Del Skrevet 27. september 2018 Var sammen med en dame som hadde cameltoe i alle buksene sine. Reagerte vel aldri på det. Selv syntes jeg det var fint. Selv har jeg alltid bul i buksa pga kuken min så.... Anonymkode: 28383...52f 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Del Skrevet 27. september 2018 "Hvorfor går du rundt i klær som gir deg cameltoe? Det ser dumt og trashy ut. Også på jobb? Fins det ingen kleskode der eller? Hva med å bare gå naken i morgen, alle har jo sett alt som er å se uansett." Anonymkode: a7742...9d0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 Populært innlegg #9 Del Skrevet 27. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: "Hvorfor går du rundt i klær som gir deg cameltoe? Det ser dumt og trashy ut. Også på jobb? Fins det ingen kleskode der eller? Hva med å bare gå naken i morgen, alle har jo sett alt som er å se uansett." Anonymkode: a7742...9d0 Vi liker å påføre kvinner skam og skyld, hva? Anonymkode: a9a1d...57a 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Del Skrevet 27. september 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Da regner jeg med hun holder mennene på avstand. Utrolig ekkelt. Anonymkode: 6ec0c...8e0 -hilsen jente De færreste menn syntes ikke dette er "utrolig ekkelt". Anonymkode: 50a20...859 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Del Skrevet 27. september 2018 Det kan jo hende buksene hun bruker gjør at dette er noe som lett skjer for henne. Ikke sikkert hun synes det er dritchill selv heller, men kanskje vanskelig å unngå i noen typer bukser? Hvordan kan du bli frustrert og rådløs av dette?? Er du redd hun er lettere utro ettersom hun har fremtredende kjønnslepper? Skjønner helt ærlig ikke problemet her. Bare ro deg ned, er hun utro med noen på jobben så er hun det uavhengig av hvorvidt underlivet hennes vises gjennom jeansen eller ikke. Anonymkode: 95f6e...5bf 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #12 Del Skrevet 27. september 2018 Erre mulig? Eiersyk el hva? Anonymkode: 2740d...d31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 27. september 2018 #13 Del Skrevet 27. september 2018 Altså, kjære vene! Vi er alle laget ulike og mange har "camel toe" som syns utenpå bukser. Sånn er man bare skapt. Dette er garantert ikke noe hun gjør med vilje eller anstrenger seg for å få til. Jeg skjønner veldig godt at hun blir sint når du tar det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #14 Del Skrevet 27. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi liker å påføre kvinner skam og skyld, hva? Anonymkode: a9a1d...57a Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. Anonymkode: a7742...9d0 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #15 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. Anonymkode: a7742...9d0 Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! Anonymkode: 02bb4...f2c 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 27. september 2018 #16 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg opplever at det relevante spørsmålet er: Har hun det også hjemme eller i andre situasjoner sammen med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 27. september 2018 #17 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Ser ikke hvorfor dette er et problem for deg? Eller gjørs hun på å få camel toe? Det er vel helst noe som skjer ufrivillig pga snitt på bukser og form på kroppen? Har aldri hørt om noen som med vilje ordner seg med camel toe liksom? Jeg ser ikke helt hva dette har med deg å gjøre? Endret 27. september 2018 av Skriblerinna Retta autocorrectfeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #18 Del Skrevet 27. september 2018 Bedre camel toe than dick head. Anonymkode: bc9cc...77b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #19 Del Skrevet 27. september 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! Anonymkode: 02bb4...f2c Hva er en kameltå? Anonymkode: 62597...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. september 2018 #20 Del Skrevet 27. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en kameltå? Anonymkode: 62597...f43 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå