Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at kjæresten min til stadighet går med "cameltoe" på jobben. Må legge til at hun jobber i et svært mannsdominert yrke, må innrømme at jeg ikke er særlig komfortabel med dette.

Hvis jeg konfronterer henne blir hun veldig sint.

Må innrømme at jeg er litt frustrert og rådløs, interessant å høre hvordan dere på forumet tenker.

Anonymkode: 92d1d...ed1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har sagt ifra og hun fortsatt går på jobb med det er det veldig rart. Hadde lurt på hva hele greia var... 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sammen med en dame som hadde cameltoe i alle buksene sine. Reagerte vel aldri på det. Selv syntes jeg det var fint. Selv har jeg alltid bul i buksa pga kuken min så....

Anonymkode: 28383...52f

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor går du rundt i klær som gir deg cameltoe? Det ser dumt  og trashy ut. Også på jobb? Fins det ingen kleskode der eller? Hva med å bare gå naken i morgen, alle har jo sett alt som er å se uansett."

Anonymkode: a7742...9d0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Da regner jeg med hun holder mennene på avstand. Utrolig ekkelt. 

Anonymkode: 6ec0c...8e0

-hilsen jente

De færreste menn syntes ikke dette er "utrolig ekkelt".

Anonymkode: 50a20...859

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende buksene hun bruker gjør at dette er noe som lett skjer for henne. Ikke sikkert hun synes det er dritchill selv heller, men kanskje vanskelig å unngå i noen typer bukser?

Hvordan kan du bli frustrert og rådløs av dette?? Er du redd hun er lettere utro ettersom hun har fremtredende kjønnslepper? Skjønner helt ærlig ikke problemet her. Bare ro deg ned, er hun utro med noen på jobben så er hun det uavhengig av hvorvidt underlivet hennes vises gjennom jeansen eller ikke.

Anonymkode: 95f6e...5bf

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kjære vene! Vi er alle laget ulike og mange har "camel toe" som syns utenpå bukser. Sånn er man bare skapt. Dette er garantert ikke noe hun gjør med vilje eller anstrenger seg for å få til. Jeg skjønner veldig godt at hun blir sint når du tar det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi liker å påføre kvinner skam og skyld, hva?

Anonymkode: a9a1d...57a

Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. 

Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! 

Anonymkode: 02bb4...f2c

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke hvorfor dette er et problem for deg? Eller gjørs hun på å få camel toe? Det er vel helst noe som skjer ufrivillig pga snitt på bukser og form på kroppen? Har aldri hørt om noen som med vilje ordner seg med camel toe liksom? 

Jeg ser ikke helt hva dette har med deg å gjøre? 

Endret av Skriblerinna
Retta autocorrectfeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! 

Anonymkode: 02bb4...f2c

Hva er en kameltå?

Anonymkode: 62597...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...