Gå til innhold

Hvor høy utdanning har du, og hva er jobbtittelen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.9.2018 den 0.53, AnonymBruker skrev:

Adjunkt med opprykk, er formell tittel - men kalles lærer til daglig. Ønsker mer utdanning og ut av skolen

Anonymkode: 4cb1f...f2d

Samme her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to mastergrader. Den siste innenfor ledelse. Jobber nå som mellomleder.

Anonymkode: acc28...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mastergrad og et årsstudie. Jobber som høgskolelektor.

Anonymkode: e71b3...b67

Hadde du veldig gode karakterer? Ser for meg at man må ha det for å få en slik stilling.

Anonymkode: 6b8e2...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mastergrad. Direktør. Fornøyd. 

Kunne gjerne tatt mer utdanning, men da for min egen del. Men det har jeg jo ikke tid til, med travel jobb og familie. 

Anonymkode: 3341e...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Master, yrkestittel Jordmor. Har på veien dit utdannet meg til 3 yrkestitler med hver sin autorisasjon. Har planer om videre utdannelse når familieforholdene gjør det litt lettere.

Anonymkode: 5c229...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.9.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:
 

Ja, som tittelen lyder: hvor høy utdanning har du (grad), og hva er jobbtittelen din? :) 

Er du fornøyd med hvor lang utdanning du har, eller skulle du gjerne hatt mer?

Anonymkode: 8c380...3c3

Jeg har vitnemål som helseassistent og FAGBREV som HELSEFAGARBEIDER! :lillesky:Jeg har ingen planer om mer  utdanning nå. Er kjempe fornøyd med det jeg har  :) Jobb tittelen er helsefagarbeider i bofelleskap / omsorgsbolig. Jeg elsker jobben min  !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 4.01, AnonymBruker skrev:
 

Master, yrkestittel Jordmor. Har på veien dit utdannet meg til 3 yrkestitler med hver sin autorisasjon. Har planer om videre utdannelse når familieforholdene gjør det litt lettere.

Anonymkode: 5c229...fca

Hvorfor vil du utdanne deg videre når du har master i jordmorfaget?

Anonymkode: da65c...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bachelor i psykologi, jobber som miljøterapaut. 

Anonymkode: 93e1e...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Vgs, og tippbilsjåfør. Gadd ikke å ta noe mastergrad, men overlever utrolig nok fordiom og trives i jobben. Om advokat og sjåfør hadde like lang utdanning hadde jeg forsatt valgt sjåfør. 

Endret av bienvilleparish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 bachelorgrader, 2 mastergrader, 3 årsstudium, samt en meget stor andel kurs, og 2 år praksis.

Yrkestittel: operasanger, musiker med sang som hovedinstrument, musikalartist, sangpedagog, korpedagog, dirigent, musikklærer, lydtekniker, scenetekniker.

Anonymkode: 298b1...c41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelorgrad + studiepoeng tilsvarende litt over et år. Er fagrådgiver innen et ganske smalt felt. Utdanningen min var relevant i ansettelsesprosessen, men jeg tror det var avgjørende at jeg også hadde mange års erfaring innen det som for meg har vært en hobby, men som er relevant for fagfeltet. Ville nok aldri fått den jobben uten å ha viet mange år av livet til hobbyen min først.

Anonymkode: 40fe9...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, R730 skrev:
 

Vgs, og tippbilsjåfør. Gadd faen ikke å ta noe mastergrad, men overlever utrolig nok fordiom og trives i jobben. Om advokat og sjåfør hadde like lang utdanning hadde jeg forsatt valgt sjåfør. 

«Gadd faen ikke...» Litt bitter? 

Anonymkode: 3f098...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

«Gadd faen ikke...» Litt bitter? 

Anonymkode: 3f098...3f6

Nei, hva skulle jeg være  bitter på? Skole er ikke noe for meg, så hvorfor pine seg gjennom det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På ‎05‎.‎10‎.‎2018 den 20.17, R730 skrev:
 

Vgs, og tippbilsjåfør. Gadd ikke å ta noe mastergrad, men overlever utrolig nok fordiom og trives i jobben. Om advokat og sjåfør hadde like lang utdanning hadde jeg forsatt valgt sjåfør. 

Jenter skal ikke kjøre lastebil.

Anonymkode: b6135...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 7.28, R730 skrev:
 

Nei, hva skulle jeg være  bitter på? Skole er ikke noe for meg, så hvorfor pine seg gjennom det?

Nå er jeg ikke den du siterer, men du virker nå ganske hard i tonen når du beskriver bakgrunnen din. Jeg ser ikke helt hvorfor du gjør det når du er fornøyd med tilværelsen din, med mindre du generelt har en slik tone til alt. 

Anonymkode: a3a8e...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bachelorgrad og er saksbehandler

Jeg er fornøyd, men det blir kanskje noe videreutdanning etter hvert.

Endret av Khloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bachelor i sosialt arbeid, samt nesten ferdig med master innen samme område. Jobbet nå med den grusomme tittelen sosialkurator i bvtj, men foretrekker å brukekontaktperson. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...