Gå til innhold

Gode spill til Nintendo Switch


Stueloff

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Stueloff said:

Så ubeleilig! Skal helt klart kjøpe i fysisk kassett framover.

Synes du bør lese eksemplene på spill som har blitt slettet før du bestemmer deg for å betale veldig mye ekstra penger for noe som kanskje ikke gir deg så mye mer trygghet. 

Anonymkode: 40915...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du bør lese eksemplene på spill som har blitt slettet før du bestemmer deg for å betale veldig mye ekstra penger for noe som kanskje ikke gir deg så mye mer trygghet.  

Anonymkode: 40915...0f9

Vel, jeg har alltid foretrukket å ha spillene mine fysisk, og denne informasjonen gjør bare at jeg er enda mer sikker i min sak. Så med mindre spillet kun eksisterer digitalt eller at det er en massiv økonomisk fordel å laste det ned, så kjøper jeg det som game card (hva i all verden heter det på norsk?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du bør lese eksemplene på spill som har blitt slettet før du bestemmer deg for å betale veldig mye ekstra penger for noe som kanskje ikke gir deg så mye mer trygghet. 

Anonymkode: 40915...0f9

 

Mest sannsynlig kommer det ikke det til å skje, spesielt på plattformen til et såpass kjent selskap.

Inntrykket mitt er at de eneste reelle grunnen til at dette skulle skje, er om Nintendo går konkurs, eller når Nintendo switch har blitt så gammel at ingen bruker den mer... Sistnevnte er noe som sannsynligvis skjer en eller annen gang, og da kan det være greit at man ha fysiske spill, når man finner igjen switchen sin på loftet etter 15 år 😜 (batteriet vil jo være ødelagt uansett da, så man får nok ikke spilt)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yme skrev:

 

Mest sannsynlig kommer det ikke det til å skje, spesielt på plattformen til et såpass kjent selskap.

Inntrykket mitt er at de eneste reelle grunnen til at dette skulle skje, er om Nintendo går konkurs, eller når Nintendo switch har blitt så gammel at ingen bruker den mer... Sistnevnte er noe som sannsynligvis skjer en eller annen gang, og da kan det være greit at man ha fysiske spill, når man finner igjen switchen sin på loftet etter 15 år 😜 (batteriet vil jo være ødelagt uansett da, så man får nok ikke spilt uansett)

Enig med deg. Folk har visst for mye å bekymre seg om:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

 

Mest sannsynlig kommer det ikke det til å skje, spesielt på plattformen til et såpass kjent selskap.

Inntrykket mitt er at de eneste reelle grunnen til at dette skulle skje, er om Nintendo går konkurs, eller når Nintendo switch har blitt så gammel at ingen bruker den mer... Sistnevnte er noe som sannsynligvis skjer en eller annen gang, og da kan det være greit at man ha fysiske spill, når man finner igjen switchen sin på loftet etter 15 år 😜 (batteriet vil jo være ødelagt uansett da, så man får nok ikke spilt)

Min 23 år gamle snes funker fortsatt så konsoller kan vare lenge de :)

Innen den tid så vil de fleste spill ha kommet ut igjen på nytt til nyere konsoller

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Winza skrev:

Min 23 år gamle snes funker fortsatt så konsoller kan vare lenge de :)

 

SNESen din inneholer ikke et lithium ion-batteri. Den typen batterier har 3 års levetid før de begynner å miste kraften, og om du feks pakker vekk switchen din i noen år fordi den ikke brukes mer, vil batteriet lades ut over tid. Lithium-batterier blir helt ødelagt om de ligger uten lading over lengre perioder.

Selve maskinen vil nok være helt fin, men batteriet hadde nok ikke fungert. Er man heldig, er Switchen lagd sånn at den kan fungere docked uten batteri, men det er ikke no garanti for det, dessverre.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Yme skrev:

 

SNESen din inneholer ikke et lithium ion-batteri. Den typen batterier har 3 års levetid før de begynner å miste kraften, og om du feks pakker vekk switchen din i noen år fordi den ikke brukes mer, batteriet lades ut over tid. Lithium-batterier blir helt ødelagt om de ligger uten lading over lengre perioder.

Selve maskins vil nok være helt fin, men batteriet hadde nok ikke fungert. Er man heldig, er Switchen lagd sånn at den kan fungere docked uten batteri, men det er ikke no garanti for det, dessverre.

Jeg tenker aldri så langt fram :) Dør den en dag så dør den, er bare indie spill på den uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 10.40, Winza skrev:
 

Min 23 år gamle snes funker fortsatt så konsoller kan vare lenge de :)

Innen den tid så vil de fleste spill ha kommet ut igjen på nytt til nyere konsoller

Min også funker. 😄 Også NES. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, Luigis Mansion 3 kommer neste år. Det er helt vanvittig bra spill. Husker den så godt på Gamecube. Vi (jeg og barna) rundet den flere ganger. Herregud så gøy vi hadde det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sitronterte skrev:
 

Min også funker. 😄 Også NES. 

Rart å tenke på at jeg spilte på den maskinen med den samme kontrollen (som av en eller annen grunn ikke har select knappen sin :P) når jeg var 3-4 år og nå blir jeg snart 27 år, tiden går bare fortere og fortere o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sitronterte said:
 

Endelig, Luigis Mansion 3 kommer neste år. Det er helt vanvittig bra spill. Husker den så godt på Gamecube. Vi (jeg og barna) rundet den flere ganger. Herregud så gøy vi hadde det. 

Konge! Håper dog de lager spillet litt lenger enn originalen.  

Anonymkode: 40915...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2018 den 19.04, Winza skrev:
New Super Mario Bros synes jeg er skikkelig kjedelig, har prøvd noen men ingen kommer i nærheten av de på NES og SNES. Håper på et nytt Galaxy spill

Ja, NSMB er ganske kjedelig. En gang i tiden var det veldig populært og bidro til at Wii-salget eksploderte, men spillet er oppbrukt nå. Det er derfor de burde ha laget et nytt Mario i 2D som de legger litt mer arbeid i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jabx skrev:
 

Ja, NSMB er ganske kjedelig. En gang i tiden var det veldig populært og bidro til at Wii-salget eksploderte, men spillet er oppbrukt nå. Det er derfor de burde ha laget et nytt Mario i 2D som de legger litt mer arbeid i.

Skulle likt å se ett som er som Super Mario Bros 2, synd de aldri lagde et slikt Mario spill igjen. Vet det ikke var orginalt et Mario spill men fortsatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mario Party ute nå. ANBEFALES!. Har ikke hatt det så kjekt og ledd så mye med et spill på meget lang tid:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Mario Party ute nå. ANBEFALES!. Har ikke hatt det så kjekt og ledd så mye med et spill på meget lang tid:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Ja den ser utrolig artig ut. Du kan også spille online med den. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sitronterte skrev:
 

Ja den ser utrolig artig ut. Du kan også spille online med den. :)

 

Ja, lastet den ned. Ikke så stor, ca 2,5 gb. Dette var hinsides moro:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Mario Party ute nå. ANBEFALES!. Har ikke hatt det så kjekt og ledd så mye med et spill på meget lang tid:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Hadde forhåndsbestilt det hos komplett men fikk ikke det i dag fordi de sendte den først i dag -_-

4 minutter siden, Sitronterte skrev:
 

Ja den ser utrolig artig ut. Du kan også spille online med den. :)

 

Men ikke på brettene?

Synd det bare er 4 brett, spesielt med tanke på hvor mindre de er enn de gamle. Er i det minste er steg i riktig retning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:
 

Hadde forhåndsbestilt det hos komplett men fikk ikke det i dag fordi de sendte den først i dag -_-

Men ikke på brettene?

Synd det bare er 4 brett, spesielt med tanke på hvor mindre de er enn de gamle. Er i det minste er steg i riktig retning :)

Jo du kan spille på brettene. Om jeg forstår deg rett nå. Men du kan også feks lage ditt eget rom der du kan spille med venner. Og som jeg har forstått det, så kan du spille online? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sitronterte skrev:
 

Jo du kan spille på brettene. Om jeg forstår deg rett nå. Men du kan også feks lage ditt eget rom der du kan spille med venner. Og som jeg har forstått det, så kan du spille online? 

Japp online på brettene og i et eget rom. Er over 80 minispill totalt:-). Har dog ikke prøvd online enda. Dette blir kjekt med kompiser og noen pils også. Har ikke spilt det siden DSi:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:
 

Hadde forhåndsbestilt det hos komplett men fikk ikke det i dag fordi de sendte den først i dag -_-

Men ikke på brettene?

Synd det bare er 4 brett, spesielt med tanke på hvor mindre de er enn de gamle. Er i det minste er steg i riktig retning :)

En MÅ spille med joyconsene av skjermen, dog. Uvant først, men forsto raskt hvorfor:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...