Gå til innhold

Gode spill til Nintendo Switch


Stueloff

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg har virkelig storkost med meg Pokemon Quest, men er sterkt anbefalt å kjøpe de tre «pakkene» til 240kr. Da kan man nesten sitte å spille så mye man vil, i starten (uten pakkene) gikk jeg fort tom for energi og måtte vente på å lade opp. Men med de ekstra pakkene får man ekstra «penger» i spillet og kan fint betale for å fylle opp energibaren :) 

Er det best å spille på konsoll eller mobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Vampen said:

 

Jeg er gammel Zelda-fan, så jeg er ikke objektiv, men det er god grunn til at BotW vant Game of the year i fjor. Det er fantastisk vakkert, og tar open world til et helt nytt nivå. Jeg får fortsatt gåsehud av denne traileren. :ler:

 

Samtidig må man like open world konseptet. Jeg er ikke så fan og da ble ikke det et spill for meg selv om jeg har likt  Twilight. 

 

Anonymkode: 40915...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Er det best å spille på konsoll eller mobil?

Har ikke prøvd til mobilen, jeg begynte å spille med en gang det kom ut og da var det kun til nintendo switch og ikke til mobil akkurat da 😅 så vet ikke om jeg kan svare hent på det, men selv likte jeg veldig godt å ha det på konsoll med håndkontroller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Ariana807 said:

Jeg har virkelig storkost med meg Pokemon Quest, men er sterkt anbefalt å kjøpe de tre «pakkene» til 240kr. Da kan man nesten sitte å spille så mye man vil, i starten (uten pakkene) gikk jeg fort tom for energi og måtte vente på å lade opp. Men med de ekstra pakkene får man ekstra «penger» i spillet og kan fint betale for å fylle opp energibaren :) 

Dette har jeg også storkost med med de siste dagene! Skulle egentlig bare være et tidsfordriv til Pokemon Let's Go Eevee kommer ut, men jeg ble overrasket over hvor hekta jeg har blitt!

4 hours ago, minister-mio said:

Fortnite

Prøvde dette siden det er gratis, men jeg har funnet ut at min sosiale angst også gjelder i den virituelle verden, så jeg liker ikke å spille med fremmede over nett. Da setter jeg mye mer pris på å spille lokal multiplayer med venner :)

Jeg har virkelig ikke råd til alle spillene jeg vil ha, så det er bra at det snart er jul! Mange av forslagene her kommer på ønskelista 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 23.35, Stueloff skrev:

Dette har jeg også storkost med med de siste dagene! Skulle egentlig bare være et tidsfordriv til Pokemon Let's Go Eevee kommer ut, men jeg ble overrasket over hvor hekta jeg har blitt!

Prøvde dette siden det er gratis, men jeg har funnet ut at min sosiale angst også gjelder i den virituelle verden, så jeg liker ikke å spille med fremmede over nett. Da setter jeg mye mer pris på å spille lokal multiplayer med venner :)

Jeg har virkelig ikke råd til alle spillene jeg vil ha, så det er bra at det snart er jul! Mange av forslagene her kommer på ønskelista 😄

Finn.no har utrolig mye spill til overraskende bra priser:-). Har kjøpt og solgt mye der. Fordelen med fysiske spill er at man får omtrent det samme igjen når man selger dem. Lett å kvitte seg med spill som ikke falt i smak og:-)

Pluss at nå når de digitale frimerkene er kommet, kan man bare legge de i sin egen postkasse, så tar postmannen de med når en selger de:-):-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Finn.no har utrolig mye spill til overraskende bra priser:-). Har kjøpt og solgt mye der. Fordelen med fysiske spill er at man får omtrent det samme igjen når man selger dem. Lett å kvitte seg med spill som ikke falt i smak og:-)

Pluss at nå når de digitale frimerkene er kommet, kan man bare legge de i sin egen postkasse, så tar postmannen de med når en selger de:-):-). 

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Så lurt! Slipper å få like dårlig samvittighet for å kjøpe spill hvis man også selger de man ikke spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn.no har utrolig mye spill til overraskende bra priser:-). Har kjøpt og solgt mye der. Fordelen med fysiske spill er at man får omtrent det samme igjen når man selger dem. Lett å kvitte seg med spill som ikke falt i smak og:-)

Pluss at nå når de digitale frimerkene er kommet, kan man bare legge de i sin egen postkasse, så tar postmannen de med når en selger de:-):-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Skulle ønske noen fortalte meg dette i 2010 når jeg begynte å bruke unødvendig mye penger på spill på brukt spill nettsteder :P

Altså, jeg brukte over 900kr for skies of Arcadia på gamecube o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Skulle ønske noen fortalte meg dette i 2010 når jeg begynte å bruke unødvendig mye penger på spill på brukt spill nettsteder :P

Altså, jeg brukte over 900kr for skies of Arcadia på gamecube o.O

Var jo en bytteklubb også for noen år siden. Var medlem. Basert på en nettside der man la inn hvilket spill man hadde og hva man ønsket tilbake. Funket veldig bra, synd den ble nedlagt:-(

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2018 at 10:26 PM, AnonymBruker said:

Var jo en bytteklubb også for noen år siden. Var medlem. Basert på en nettside der man la inn hvilket spill man hadde og hva man ønsket tilbake. Funket veldig bra, synd den ble nedlagt:-( 

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Så dumt. En bytteklubb ville vært ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 17.37, Stueloff skrev:

Jeg kjøpte meg en Nintendo Switch i går og leter etter gode spill. Jeg har Mario Kart 8 Deluxe (kjempegøy) og Sonic Mania Plus (ikke prøvd enda, da jeg skal spille det med en venn). Jeg planlegger å kjøpe Pokemon Let's Go når det kommer ut, samt det nye Animal Crossing-spillet som kommer ut i 2019.

Av spill jeg vurderer å kjøpe så kommer Harvest Moon: Light of Hope, og Little Dragon Café høyt på lista. Har også hørt gode ting om Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Hva er ditt favorittspill til Nintendo Switch?

Jeg har Mario Kart som du har. Jeg har det slangepsillet også. Det er et minispill du kan kjøpe online, er litt gøy. 

Mario Oddysey. Uten tvi!! Donkey Kong. Og nå kommer det ut en Mario bros snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sitronterte said:

Jeg har Mario Kart som du har. Jeg har det slangepsillet også. Det er et minispill du kan kjøpe online, er litt gøy. 

Mario Oddysey. Uten tvi!! Donkey Kong. Og nå kommer det ut en Mario bros snart. 

Mario Oddysey står høyt på ønskelista! Mario Bros visste jeg ikke var på tur! Og sett på sånt, det kommer ut akkurat i tide til jul 😍 Kanskje det blir en aldri så liten julegave til meg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stueloff skrev:

Så dumt. En bytteklubb ville vært ypperlig!

Om du kjøper deg Switch online (180 for et år) får du tilgang til en drøss retrospill. Er 20 stk ute nå, flere blir lagt til hver mnd:-). Dette er ypperlig om en har vokst opp med disse gamle klassikerne:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du kjøper deg Switch online (180 for et år) får du tilgang til en drøss retrospill. Er 20 stk ute nå, flere blir lagt til hver mnd:-). Dette er ypperlig om en har vokst opp med disse gamle klassikerne:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Switch online har visst fått massive kritikk ser jeg

Anonymkode: 88507...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Switch online har visst fått massive kritikk ser jeg

Anonymkode: 88507...cd2

Åh, for hva da?

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, for hva da?

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Kommentarfeltet sier alt 😛

Anonymkode: 88507...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.9.2018 den 16.44, Vampen skrev:

Enig i denne. :) Breath of the wild ER switch, andre gode spill er bonus. BotW er flaggskipet, med god grunn. 

Ellers spiller jeg Hyrule warriors, Mario Odessy, Mario kart og (for n’te gang), Skyrim. En av de morsomste overraskelsene var Mario+Rabbids, det er kjempegøy. :) 

 

Etter Zelda, må man spille Xenoblade Chronicles 2, også kan man prøve demoen av Octopath Traveler. Utrolig kul grafikk!

Det kommer en hel haug med kule spille fremover, som Divinity original sin 2 (veldig bra til Coop. 1eren haddeen ganske revolusjonerende splitscreen), pillars og eternity deadfire, smash Brothers... Mye mer også. Man kommer til å bli fattig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Switch online har visst fått massive kritikk ser jeg

Anonymkode: 88507...cd2

 

Det eneste som er dårligere med switch online, enn konkurrentene, er at noen spill ikke har team speak, og noen veldig få spill ikke kan lagre progresjonen din i nettskyen (for å unngå juks i onlinespill). 

Ellers fungerer det helt fint, og koster bare 190 kr for et helt år. Veldig ufortjent kritikk, og det ser mest ut som at det er en sak som blåses opp for å tiltrekke seere på blogger og youtubekanaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yme skrev:

 

Det eneste som er dårligere med switch online, enn konkurrentene, er at noen spill ikke har team speak, og noen veldig få spill ikke kan lagre progresjonen din i nettskyen (for å unngå juks i onlinespill). 

Ellers fungerer det helt fint, og koster bare 190 kr for et helt år. Veldig ufortjent kritikk, og det ser mest ut som at det er en sak som blåses opp for å tiltrekke seere på blogger og youtubekanaler.

De tar betalt for noe man har hatt i flere år..

Anonymkode: 88507...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yme skrev:

 

Etter Zelda, må man spille Xenoblade Chronicles 2, også kan man prøve demoen av Octopath Traveler. Utrolig kul grafikk!

Det kommer en hel haug med kule spille fremover, som Divinity original sin 2 (veldig bra til Coop. 1eren haddeen ganske revolusjonerende splitscreen), pillars og eternity deadfire, smash Brothers... Mye mer også. Man kommer til å bli fattig.

Meh

Anonymkode: 88507...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...