Gå til innhold

Gode spill til Nintendo Switch


Stueloff

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Håper det jeg også. Spørsmålet er vel om det kommer nå som man har Switch.Da N64 kom så kom det nesten ingen 2-d. 

Anonymkode: 40915...0f9

Selv skulle jeg også ønsket et nytt 2d Grand Theft Auto-spill.

Anonymkode: 40915...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det jeg også. Spørsmålet er vel om det kommer nå som man har Switch.Da N64 kom så kom det nesten ingen 2-d. 

Anonymkode: 40915...0f9

2D spill har blitt ganske populære igjen de siste årene og med tanke på hvor godt mottatt a link between worlds ble så er det nesten garantert at vi vil få et nytt 2D spill før eller siden :) Og forhåpentligvis på Switch istedenfor 3DS  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Når man har lastet ned spillet så har man det for evig og alltid :)

Jeg håper veldig på et nytt 2D Zelda spill og et nytt Paper Mario spill slik som de godt gamle

 Hvis de fjerner spillet fra tjenesten, og du ikke har en back opp av den digitale fila, har du det ikke for evig og alltid. I noen tilfeller kan de til og med fjerne det fra maskina di, om tjenesten ikke lenger har lisens til å selge spillet. Det er sånn digitale kjøp fungerer.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke spilt det orginale spillet 😛 Zelda var aldri som elder scrolls serien

Anonymkode: 88507...cd2

Nei, teknologien var ikke der til å lage et 3D-spill med vidåpent landskap. Men det ga større frihet enn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Yme skrev:

 Hvis de fjerner spillet fra tjenesten, og du ikke har en back opp av den digitale fila, har du det ikke for evig og alltid. I noen tilfeller kan de til og med fjerne det fra maskina di, om tjenesten ikke lenger har lisens til å selge spillet. Det er sånn digitale kjøp fungerer.

Det har aldri hendt meg, jeg har alle mine nedlasta spill på alle konsoller :) Aldri vært fan av å leie spill, liker å vite at jeg har det for alltid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Winza skrev:

Det har aldri hendt meg, jeg har alle mine nedlasta spill på alle konsoller :) Aldri vært fan av å leie spill, liker å vite at jeg har det for alltid 

 

Det jeg skriver, er at det KAN skje. Når man kjøper digitalt, er det det samme som å leie en lisens. Hvis du vil eie noe, må du kjøpe det i fysisk utgave. 

Det eneste selskapet som sikrer deg på digitale kjøp, er steam. Der fortsetter du å eie spillene dine, selv om de mister lisensen.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yme skrev:

 

Det jeg skriver, er at det KAN skje. Når man kjøper digitalt, er det det samme som å leie en lisens. Hvis du vil eie noe, må du kjøpe det i fysisk utgave. 

Det eneste selskapet som sikrer deg på digitale kjøp, er steam. Det fortsetter du å eie spillene dine, selv om de mister lisensen.

Jeg føler meg sikker på at Wii og Wii u nedlastingene mine er trygge i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

Jeg føler meg sikker på at Wii og Wii u nedlastingene mine er trygge i hvert fall :) 

Jeg tror nok de er det. Regner med at alle de store, kjente selskapene gjør alt de kan for å beholde kundene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

 

Det er derfor jeg syns det er bedre med løsningen de har på switch. Når man kjøper digitale spill, kjøper man dem egentlig ikke (dette gjelder alt av digitale filer). Er man uheldig, blir spillet trukket fra tjenesten, dermed har man ikke tilgang mer... Så det blir mer som at man leier på ubestemt tid.

Derfor syns jeg det er bedre å billigere å betale en liten sum i året, og få alt innebygd i den prisen. Det kan fortsatt skje at de fjerner spillet, men da har jeg i det minste egentlig ikke betalt noe for det.

Men! Foreløpig er det veldig få retrospill som kommer med switch online, så sånn det er nå, er det egentlig bare for å få tilgang på skylagring.

Er da 20 stk allerede? Og flere kommer hver mnd:-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er da 20 stk allerede? Og flere kommer hver mnd:-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

 

Jepp, og 20 er ingen ting i forhold til det store biblioteket som fantes på virtual console, som da er produktet switch online ersatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:

 

Jepp, og 20 er ingen ting i forhold til det store biblioteket som fantes på virtual console, som da er produktet switch online ersatter.

Give it time, dude:-)

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Winza said:

2D spill har blitt ganske populære igjen de siste årene og med tanke på hvor godt mottatt a link between worlds ble så er det nesten garantert at vi vil få et nytt 2D spill før eller siden :) Og forhåpentligvis på Switch istedenfor 3DS  

Får håpe det kommer nytt 2D spill snart. Elsker link between worlds.  Kanskje de også kan prøve seg på en oppfølger til Zelda 2, samme type grafikk hvor man ser ting fra siden og ikke ovenfra.

 

 

image.png.907d466dd982a9d7fcabd93ca45659db.png

Anonymkode: 40915...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er da 20 stk allerede? Og flere kommer hver mnd:-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

De burde i hvert fall hatt én klassiker hver måned. Synes det går for tregt og at langt flere klassikere burde vært ute. 

Anonymkode: 40915...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe det kommer nytt 2D spill snart. Elsker link between worlds.  Kanskje de også kan prøve seg på en oppfølger til Zelda 2, samme type grafikk hvor man ser ting fra siden og ikke ovenfra.

 

 

image.png.907d466dd982a9d7fcabd93ca45659db.png

Anonymkode: 40915...0f9

Hver gang det er en Nintendo Direct så håper jeg alltid så inderlig på at det skal annonseres et nytt klassisk 2D Zelda spill og eller et nytt skikkelig Paper Mario spill, men jeg føler at det er alt for godt til å kunne bli sant. Jeg ble faktisk skuffet over forrige Direct, virker som at jeg er alene om det

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da 20 stk allerede? Og flere kommer hver mnd:-).

Anonymkode: 2bc4e...5b6

Får håpe de kommer med snes spill, ikke at jeg kjøpe online for den del men da får de som har online og ikke har spilt a link to the past osv prøvd dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...