Gå til innhold

Noen få bilder fra dagen vår 10.08.02


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hmm.... når jeg leser denne tråden her, må jeg si meg litt enig i Heksa + et par andre. For det første er det litt merkelig å drive å "dra opp" sin egen tråd. De som er interssert i å se oppdaterte bilder vet vel om siden din, for det andre syns jeg også det blir litt vel mye skryt..

Jeg hadde personlig følt meg litt ukomfertabel med å skrive om meg og mitt på den måten.

men for all del - folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt eller ikke, jeg tror nok de fleste her inne er såpass fornøyd med dagen sin at de synes det er flott og moro å vise frem bilder og skrive om dagen.

Men ta det med ro folkens, dette er de siste bildene jeg legger ut uansett.

Forøvrig har jeg fortsatt ikke noe i mot diskusjoner om hvorvidt man skal ha slike tråder som dette og hva slags type innlegg som bør være i den, men det bør da startes i en ny tråd spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På tide å komme over bryllupet og finne på noe annet snart ? Det er faktisk ikke sant at man bare kan "la være å lese alle trådene" og "ignorere tråder man er lei av" når forfatteren selv drar dem opp ! Jeg vet snart mer om ditt bryllup enn mitt eget... inkludert bryllupsnatten :oops: Jeg mener ikke noe vondt om deg personlig for jeg kjenner deg ikke. Men det blir bare litt MYE her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare henge meg litt på... Uansett om dette virker som skryt eller ei, er det jo ingen som MÅ lese tråden. Hold dere nå bare unna dersom dere ikke syns det er spennende å lese referatet eller se bildene.. Så vanskelig kan det vel ikke være??

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg skjønner heller ikke dette meta! I mine øyne er ikke dette et forum der man må klikke seg inn på hver eneste tråd selvom man ikke har lyst, men for mange er det tydeligvis det...

Og hvis du gjest forøvrig mener at jeg er på absolutt alle trådene, bør du nok faktisk begynne å se litt etter, for det er ikke mange av trådene jeg engasjerer meg i for tiden!!! Forøvrig deler jeg mine erfaringer der det kan være nyttig eller passer seg, noe som en del faktisk setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...