Gå til innhold

Noen få bilder fra dagen vår 10.08.02


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer!! :D  

Virkelig flotte bilder.. et vakkert brudepar!! :D  

Lykke til med videre!

Koz.. :wink:

Tusen, tusen takk! Koselig med så positive tilbakemeldinger fra KG-brukerene!

Vil også ønske alle kommende bruder lykke til med det samme, det blir en uforglemmelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si gratulerer!

Nå har dere vært gift i litt over en måned og har du det som meg så er den deilige følelsen der enda :wink:

Dere var råfine begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere jammen gi dere her...

Alt Augustbrud gjorde var å takke for kommentarer og sånt.

Her kan man vel skrive hva man vil, hvor man vil.

Det er da bare å overse innlegg man ikke vil lese.

Klart at man ikke er så interessert i bryllup hvis man ikke skal gifte seg selv, eller i graviditet hvis man ikke har eller skal ha barn. Men det er ikke sikkert at alle er interessert i det som kommer opp under andre deler av forumet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er bare sure oppgulp rett og slett. Hadde ikke hatt gidde til å bry meg med det jeg i hvertfall.

Synes det er kjempekos at folk deler sine opplevelser og ikke minst sine bilder med alle andre. Gjorde det selv når jeg giftet meg og koste meg med å se alle andre som gjorde det før meg igjen.

Dersom folk har så store problemer med at folk gjør dette har dem ikke så mye inne på et slikt forum å gjøre :-)

hilsen

20April2002

http://home.no.net/waraas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke at folk faktisk gidder å legge inn slike sure kommentarer. Om man ikke er interessert i å se bilder eller lese en slik tråd, så hopp over den da vel? Da slipper de som ikke liker slike tråder å irritere seg over at andre er lykkelige etter bryllupet sitt, og vi som synes det er koselig med hverandres opplevelser kan slippe å irritere oss over mennesker som ikke kan glede seg på andres vegne.

Beklager, men det er umulig å ta seg nær av slike useriøse kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som skjer her inne??

I det siste syntes jeg det har vært en del sure og unødvendige kommentarer som rett og slett ødelegger stemningen i forumet.

Jeg er sikker på at andre også er enig med meg. :evil:

Hvis det er emner dere er lei av så ikke les dem!

Hilsen Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette være et forum hvor alle er enige? Skal det være sånn at du blir sensuret og slettet hvis man ikke er sååå positiv, og guuud så flotte dere er, å gratulerer sååå masse, og i vååårt brullup blablabla?

Ser du rett og slett har fjernet 2 innlegg her Hege som ikke inneholdt et eneste nedsettende, trakkaserende ord eller på noen måte vemmelige eller unødvendige formuleringer. Det var rett og slett noens synspunkter som var uttrykt på en hel grei måte.

Ikke noen av KGs øvrige diskusjonsgrupper er under så streng og unødvendig sensur som dette forum. Se hva feks Wacko og Milla må tåle av personforfølgelse og trakkasering.

Og til dere som mener det bare er å la være å lese innlegg man irriterer seg over; jeg er enig, men det er ikke så lett å la være å irritere seg når visse har 100-vis av innlegg på ørten tråder til enhver tid.

Og jeg synes fortsatt det er å skrike etter enda mer oppmerksomhet når man må flytte sin egen tråd med bilder opp fordi det hadde vært stille med komplimentene en dag eller to.

Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Og jeg synes fortsatt det er utrolig at folk virkelig skriker ut så fort man ønsker å takke for at folk synes bildene var flotte!

Hvis du er lei slike tråder, så tror jeg rett og slett du kanskje har vært her for lenge...ellers "kjenner" du ikke miljøet på Bryllup godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Må bare si meg enig med Heksa, de par-tre innleggene var veldig saklige synes jeg, og det må i et diskusjonsforum være lov til å synes at ting ikke var så pent/vakkert eller at nok er nok av folk som er helt kronisk etter oppmerksomhet og komplimenter ( på generell basis, ikke bare dette innlegget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det egentlig er en god diskusjon å ta omkring dette, selvom noe liknende var oppe for ikke så lenge siden... Men kan vi ikke ta diskusjonen i en egen tråd, slik at de som ønsker å ta opp dette "problemet" kan starte en egen tråd hvor det blir tatt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var utrolig flotte begge to! Håper dere blir like lykkelige som meg og min mann. Har ikke merket noen dårlige sider ved å være gift ennå. Buketten din var utrolig flott og kjolen også. Helt nydelig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vil bare atter en gang si tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene vi har fått. Vi lever fortsatt på alle minnene fra bryllupet, selvom det er 1 1/2 mnd siden.

Det er utrolig deilig med en tilværelse som nygift og jeg håper denne følelsen varer veldig lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...